DIGI Slovakia

Hodnotenie DIGI Slovakia

2
84
(2)
(2)
(2)
(1.8)

Michal

14.09.2021
Dvaja klienti - rovnaká cena a iné programy
Dvaja klienti (rovnaké pripojenia) platia tú istú čiastku ale majú iné blokované programy. Skončiť s nimi.

František

18.08.2021
zmluva
Dobry deń,keď Vam digi sľubuje neviazanosť ta to nie je pravda . Dostanete všetko na prenajom ,platite mesačne 10.-eur potom vam telefonicky ponuknu program navyše ktory ani nebudete sledovať a zaviažu si Vas na 2 roky a platite mesačne 15.-eur Chraň pan Boch že chcete zmluvu ukončiť,môžem Vam poskytnuť komunikaciu s nimi.to ako keby ste sa upisali diablovy 10 rokov som im platil a keby ste vedeli čo všetko som musel urobiť a nasledne im vraťiť a by som s nimi skončil. Nikdy viac DIGI §§§§§§§

Monika

28.06.2021
Digi TV
Veľký výber športových a dokumentárnych prírodopisných kanálov, dobrý pomer cena/kvalita. Signál nám za 4 roky, čo sme u nich, vypadol cca 4-5krát, aj to len na chvíľu pri atmosférických poruchách. My sme teda zatiaľ veľmi spokojní.

Kristína

31.05.2021
Zlý alebo žiadny signál
Otras! To že v zlom počasí vypadne signál viem pochopiť, ale aby celý deň aj za priaznivého počasia nebol signál tak to je už moc... Technik s tým nevie nič spraviť a ešte si aj vypýtaju peniaze za výjazd Neodporúčam túto spoločnosť!

Jozef

17.05.2021
Neohlaseny vypadok - nikdo nic nevie
Po dnesnej skusenosti so zakaznickym servisom a informaciami od predajcu mozem akurat neodporucit Digi. Nenechajte sa zlakat na cenu tato firma nema vobec ponatia o tom co sa deje s ich sietou. O upravach na optickom kabli ktore odpojili cca 5000 ludi na sidlisku pocas pracovneho dna od internetu nikdo nevie, neboli komunikovane a v pripade vratenia poplatku za jeden den si mozete napisat na email.

Ján , Košice

23.04.2021
Digi tv
Jedna katastrofa. Pri kazdom zlom pocasi vypadava signal , pri burke je to uz velmi zle. Rano dosiel technik o 7:45 robil nieco hodinu , odisiel, ze sa ozve..je 16:00 neozval sa a druhy den nejde nič.. Volal som na infolinku , tak raz, ze do 3prac.dni, potom dalsi, ze on nevie kde je porucha oni mi nevedia povedat viac, len zadat do systemu poruchu...dalsie cislo volas, ta ani nevedia aky technik bol rano u nas , aka je porucha..vrajze sa pracuje natom.. proste katastrofa cele digi!

Samuel

26.03.2021
Internet
Nikdy viac, rusim zmluvu, ak budú od nich problémy, uvidia sa v médiách, a v každej televízii, a urobím s nich exemplárny prípad, pre psychiatra

Lenka

25.03.2021
Zle
Zdravím ,ak rozmýšľate nad Digi tak z vlastných skúseností hovorím nie , zrušili sme Digi bola nám zaslaná suma ktorú treba vyplatiť , všetko bolo vyplatené a Digi malo byť zrušené bez poplatkov no práve naopak ešte mesiace po akože zrušení nás žiadali platiť po 30 eur , keď sme zisťovali prečo bolo nám povedané že nás pripojili ak napriek tomu že prebehlo zrušenie. Takže Digi vám nezrušila a pýtajú po 30eur aj napriek tomu že inak každý mesiac mala byť platba 9 eur a všetko bolo vyplatené.

František

24.03.2021
zmluva
Zdravim všetkych kto si to prečita,ak podpišete niečo s digi ,myslim že teraz je to už telekom to je ako keby ste podpisali zmluvu vlastnou krvou s diablom ,neda sa zrušiť . Podľa ich internych predpisov ktore nie su v sulade zo všeobecnymi predpismi o korektnych vzťahoch kde je prirodzene že ak nemate žiadne podlžnosti k druhej strane a ich služby už nevyuživate tak predsa nebutete ich faktury uhradzať . Ale oni od Vas požaduju Pisomnu žiadosť o zrušenie ich služieb s vlastnoručnym podpisom uživateľa ktory to podpisal pred 15 rokmi . Ak to nie je možne tak požaduju umrtny list pôvodneho majiteľa .Môžem Vam povedať že ani komsomolsky komunisti nedokazali niečo take vymyslieť

Miroslav

04.02.2021
odpad
Bezpochyby najhorší provider akého som kedy zažil, v priebehu mesiaca som asi 7 krát volal na technickú podporu, absolútne neschopní ľudia za telefónom, x krát slúbili že príde technik neviem čo bla bla... neudialo sa absolútne nič, nakoniec to vyriešila optika od orangu, s vianočnou akciou za rovanké peniaze 10 krát rýchlejší bezproblémový internet... poslednú dobu ešte aj tv od digi hapruje, občas nejde zvuk, občas je posunutý... katastrofa, od nich už v živote nič

Eva

01.02.2021
TV
Pripájam sa k hodnotení spoločnosti DIGI za najhoršie ponúknuté služby. Žiaľ, nemáme možnosť výberu, zmluva iba s jedným dodávateľom DIGI. Obraz každú chvíľu sa rozlievajú farby, najnovšie vypadne zvuk, prepnem na iný kanál, vrátim späť a už je zvuk funkčný !? Odznelo viackrát, prídu technici, sú ochotní je pravda, ale NIĆ SA NEVYRIEŠI ! všetci obyvatelia bytovky majú tento problém a ony prídu ku mne zmerať signál. Vraj všetko dobré! Pýtam sa, kde je chyba ? nech investujú do iného zariadenia, špičkového. Budú bez sťažnosti . Konečne po 7 rokoch správca uvažuje nad ponukou inej spoločnosti s tým že si dotiahne do baráku svoje pripojenie. Na nervy, reklamácie nad reklamácie a nič sa nevybaví !????

Diginikdy

28.01.2021
Signal
Neviem sa rozhodnut ci bol horsi signal, vypadavanie alebo tie nonstop znechutene bytosti na druhej strane telefonu. Takze som dala zbohom. Ludia practe sa od nich kym vam je zivot mily.

----

18.01.2021
zleee
nedvihaju aj ked počuju

igor

27.10.2020
sklamanie.
cez telefon mi podsunuli jednu TV stanicu "ved iba 0,70 centov"mesacne,no nepovedali o 2rocnej viazanosti.Velke sklamanie.

rado

25.10.2020
internet + kablova tv
Za prechod na povinne set-top boxy dufam uz prislusneho manazera odvovali! Dalsia ovladacka + strasna kvalita obrazu, posunuty zvuk bez moznosti nastavenia... dlhorocni zakaznici napriek obcasnym vypadkom internetu, ale aspon TV bola ok, teraz uz ani to... :(

Zdeno

17.10.2020
Končím
Neochotný dodávateľ internetu... Stále výpadky wifi pripojenia, výpadky trvajú už od septembra. Po volaní technika, technik nič neopravil. Absolútna neochota. Spomaľovanie wifi po prekročení 350mb (neni to uvádzané v ich listoch aj cez to, že to technik tvrdí). Vrelo neodporúčam tohto dodávateľa internetu a TV. Sú len s nimi problémy

Milan

04.10.2020
vypadávanie signálu
Digi TV -pri daždi,padaní snehu, búrkach mi vypadáva signál, neviem,či je to normálne aj u iných operátoroch-skúsim tam zavolať,čo povedia? Má niekto už s tým skúsenosť? Odhliadnuc od toho som spokojný, rovnako aj s pevným internetom.

martin

30.09.2020
koncim ako dlhorocny zakaznik
Cez telefon nam aktivovali balik s 2 rocnou viazanostou, o ktorej nepovedali. Po viac ako 10 rokoch rusim digi.

Michal

22.09.2020
Digi Štandard
Zatiaľ nemám zlé skúsenosti

Marko

18.09.2020
nekupujte
spoločnosť nanič nekupujte to. stále spomaľujú internet aj keď niekto má optiku to isté nevyplatí sa to kupovať určite neodporúčam neochota. technik sa robí múdrym a vraví že len 300mbs je obmedzene na optiku a to však by nemali robiť. Telekom také nemá a má neobmedzené takže Telekom má na rozdiel od nich rozum o 100%. neochota + neochotní technik + spomaľujú Wifi . neodporúčam. -5/10

Jara

09.09.2020
Kvalita služieb a starostlivosť o zákazníka
Prístup ku klientovi na veľmi nízkej úrovni, technik sa vôbec neobťažoval vystúpiť z auta a urobiť základné merania , z auta odhadol, že signál nechytíme žiadny, veľká neochota.Dohodnutý termín nebol dodržaný.Služby v dnešnej dobe by mali byť na úrovni: Urobíme všetko pre zákazníka, aby bol spokojný , vedieť mu poradiť ,aké možnosti ešte má a nie ho odbiť vetou to nepôjde a odíde.

Janka

13.08.2020
Absolútna nespokojnosť. Vôbec neodporucam
Som niekoľko rokov v Digi tv. No po dnešnom dni v živote nikdy viac. Na mail odpoveď absolútne drzosťou, keď som im napísala,že budem kontaktovať Telekom o ich prístupe. A ruším služby nielen u nich ale aj v Telekome. Takú drzosť som nezažila.

Monika

05.08.2020
Košice
Neodporúčam, veľmi zlá skúsenosť......

kuky

04.08.2020
No žasnem
Práve som poslal žiadosť na pripojenie DIGI, no z recenzií veľmi zvažujem či nezostanem pri starom dodávateľovi, hoci stále zvyšuje ceny, ale programy idú stále. Som s toho zhrozený čo sa tu píše.

Norbert

03.08.2020
Celkovo,výpoveď
Niečo strašné, po poslaní výpovede poštou,ignorácia,vymýšlanie,pokuty,(že v dnešnej dobe sa nedá elektronicky podať výpoveď???? Strašné,po 5 rokoch bez viazanosti banda vydieračov,z mojej strany 0 bodov.

tatovilo

01.08.2020
Televizia Nove Zamky
Nikdy viac.

kerdes07

24.07.2020
Nitriansky kraj
Pri vypadku nikoho nezastihnete, niekedy aj tyzden nefunguje, avsak faktury platite bez “dobropisu”. Uz roky nemam “akciovu” zmluvu, a teraz, ked po 9 rokoch chcem zrusit sluzbu, na miestnej pobocke to nemozem(!!!), len pisomne v Bratislave. Na email po urgovani po tyzdni odpisali, ze len klasickou postou to mozem. Na 1. ziadost o zrusenie odpisali za 3tyzdne, ze mam tam napisat variabilne cislo. Na odpoved na 2. doporuceny list uz cakam mesiac, a stale nic... A este mailom napisali, ze po zrusenibsluzby mam platit +1 mesiac... lol

ladislav

19.07.2020
rim sobota
velmi slaby signal niektore programi ani neidu opravar nevieto spravyt dávám vypoved

ladislav

19.07.2020
rim sobota
velmi slaby signal niektore programi ani neidu opravar nevieto spravyt dávám vypoved

Viera

28.05.2020
Prievidza, Kopanice
Obraz rozpadnutý aj na staniciach ako JOJ PLUS, TA3, WAU. Volali sme technika, povedal, že lepšie to nebude. Neviem kde sa stala chyba, vlani to dobré nebolo ale tento rok je to katastrofa. Určite od DIGI odchádzam a tým aj od Telekomu, ktorému DIGI patrí.

Výpoveď

13.04.2020
Obsolútne najhoršia firma
Mesiac pred skončením viazanosti som im poslal poštou výpoveď. Prešli 3 mesiace a naďalej odomňa žiadajú platby za služby ktoré nechcem. ( po skončení zmluvy ) A keď som tam zavolal tak mi bolo povedané ,že oni neevidujú žiadnu výpoveď. Pani na info linke absolútne neochotná a keď som sa jej niečo pýtal ona nič nevie. Takže môj záver je radšej šlapiť do hovna ako mať digi tv.

Andrej

28.02.2020
Satelitny kabel
Mali sme drobnu poruchu so signalom. Volali sme na poruchovu linku DIGI. Druhy den prisli dvaja zamestnanci. Boli neochotni, neprispôsobivi, do domu vosli obuti, spinavi-skratka ich spravanie bolo nehorazne. Vymenili nam satelitny kabel. Vrcholom vsetkeho bolo, ked moja manzelka prisla z prace a nasla na chodniku pred domom slahnuty stary satelitny kabel. U mna zamestnanci DIGI 0 bodov.

Danka

24.02.2020
Kvalita služieb a starostlivosť o zákazníka
Dnes pri opakovanom výpadku internetu sa môj pokus o spojenie s operátorom zákazníckej linky skončil bez úspechu po 18 minút čakania na linke napriek tomu, že ešte mali byť v práci. A tak sa pýtam, prečo si niekto účtuje za službu mesiac vopred? n

Pepe

19.02.2020
Ohodnotenie k vypadku z18.2
Časté otázky...Kedy pôjde internet? Prečo mi HBO vypadáva? Atď...Kedy budete mať funkčnú stránku?Kedy budete mat zákaznicku podporu na úrovni 21 storočia a nie rokov 90tych?Odpoved typu...na probléme pracujeme a podobne znie ako keby Ste zákaznika niekam poslali...

Jami

16.02.2020
TV+Internet
Ako dlhoročný (9r) klient mám dobré skúsenosti, ale verím, že iní majú zlé - veľmi zlé. Výpadky hlavne TV sa v KN tiež stávajú (celý panelák - pol ulice), doteraz od 2 do 5hod. poruchu odstránili, raz to bolo ca.8hod. Dokumenty, šport, prírodopisné prog. sú dosť a odpad navarený v CME mi vôbec nechýba

Bubik

30.12.2019
Kosice
Neochota. Po ukončení zmluvy ešte pošlú pokutu šek 92€ lebo ste neodovzali súčiastky? Pri čom mesiac dozadu všetko bolo odovzdané a je o tom doklad. Banda!

Adela

27.12.2019
Som velmi nespokojná,žiadna ochota riešiť poruchu
Dnes som nahlásila poruchu DIGI TV, odpoveď - do 3 dmi pošlu technika....je piatok 27.12.2019!!!! Keď som urgovala,že ide víkend a koniec roka Silvester,operátorka len opakovala,že do 3 pracovných dni príde technik......určite zmenim spoločnosť!!!

Hedviga

16.12.2019
Služby slabé
Som nespokojná a určite zmením dodávateľa.

Bubacik

08.11.2019
Veľmi zlé
Piatok a nastala mi porucha . Vypisuje ziaden satelitny signal. Volala som na pobocku DIGI. Vraj mi poslu technika do troch pracovnych dni. Je piatok a celi vikend pred nami. Deti sa dozaduju pozerat tv. Som veľmi nespokojna so sluzbami DIGI. Asi zrusim snimi zmluvu a odstypim of nej.

Martin- Petržalka

02.11.2019
Internet
Za cenu 23 eur tv+ internet vratane ca modulov v pohode,len internet ma niekedy vypadky a rychlost nic moc.Televizia je ok.

Miloš

10.10.2019
Ok
Nitra super všetko funguje.

Patrik

08.10.2019
Objednávka
Prístup ku klientovi na úrovni tretích krajín.. po troch pokusoch dohodnúť si s technikom vôbec len zameranie nie je možné. Dohodnutý termín nedodržia, prídu skôr, volajú z pevnej linky, keď nezdvihnete a voláte naspäť, zrušia hovor. Odpoveď zo zákaznického centra na otázku prečo technik nemá mobilný telefón, aby ste sa s ním vedeli spojiť: technici majú čísla zablokované na prichádzajúce hovory. WTF? Následne Vás kontaktujú po týždni, aby ste si dohodli nový termín, ktorý je zasa o týždeň.. som rád, že som tento prístup absolvoval ešte pred inštaláciou, neviem si ani predstaviť ako by sa správali v prípade nejakej poruchy.. thumbs up DIGI TV

Ingrid

01.10.2019
DIGI
Už mi to fakt ide na nervy. Športových kanálov neúrekom a filmové až 3.Zo štandartného balíka vypadla EPIK DRAMA, Film FAMILY a pod. Vážne uvažujem, že skončím s DIGI.

Haa

29.09.2019
Super TV
Super TV, nevypadava

Bobek Jaroslav

13.09.2019
Zemianske Kostolany
Táto televízia vôbec nefunguje,stale iba sa to platí. Služby úplne nulové pod Horou bez signálu Díval som sa hádam 3 krát nato od začiatku roka. Ich technici keď tu boli,sa odvolavavaju vraj toto pripojenie je na zamietnutie. Ale 120€ za rok je im dobrých,uplne zadarmo. Kde to žijeme keď nás nikto nerieši v dnešnej dobe? VELKA HANBA

Miloš

11.09.2019
Super
Digi Nitra super maximálna starostlivosť.

Daniela

05.09.2019
Služby
Úplná, úplná, úplná katastrofa. Všetko zle. Ak sa niekto chce naučiť byť arogantný a hnusný, nech ide k nim za učňa. HANBA na 25-tu. Nedokážeme vypovedať zmluvu. Po prečítaní recenzií mi je jasné prečo.

Michal

04.08.2019
Strašne sluzby
Tieto služby ak sa to dá nazvať službami by mali ponúkať zadarmo. Neskutočne výpadky internetu aj 7 krát za deň televízia sa nedá vôbec pozerať. Za poslednú hodinu bol signál v poriadku asi len 50 sekúnd. Ak nemusíte radšej nekupujte

Peter dunčko

03.08.2019
digi
Ja sledujem iba šport a Digi je v tom jednotka.

Katka

23.07.2019
Hroza
Služby a komunikácia hrôza, nikdy VIAC. Absolútne všetko zle, nereagovanie na mail. V dnešnom elektronickom svete nútia lúdi isť osobne a vypovedať zmluvu a moju tam neschopných lúdi. Som znechutená.

Mato

17.05.2019
Zeleneč
Otras, od signalu po kominikaciu so zakaznikom. Banujem ze som k nim aj isiel. Signal mi tak vypadava ze sa to neda absolutne pozerat, a to uz som tam mal 3x techbika. Ked som im povedal ze to chcem zrusit, tak vobec nezaznamenali ani moju poziadavku a marne som cakal. Cize to budem musiet asi riesit inak. Uplna arogancia.

Serneyy

25.04.2019
Televízia
Super, nevypadáva... Doporučujem!

Fero

06.04.2019
Všetko zle
Komunikácia so zákazníkom hrozna, totálna arogancia a neochota

Mikki

18.02.2019
Slovensko,Lučenec
4 ročná skúsenost: Príjem stanic v kvalite signalu od 96,6% do 99,8% po celu dobu aj za zleho počasia.Po 2 rokoch vymenili bezplatne primač za kvalitnejší.Mám balík Prémium,ten je drahší,ale je čo pozerať.

Jozef

25.12.2018
30mb/s
veľmi špatný internet bývam na dedine miesto sľubenej rýchlosti mi ide 4mb/s pravdi sa nedovolám na linke že to má tak ísť a technika mi nepošlú

Roman

20.12.2018
Štandard PLUS 30Mb/s / 15Mb/s
Po dobu 5 rokov 2x vypadok v jednotkach minut... Rychlost zhodna s deklarovanou... Spokojnost... K dokonalosti chyba vyssia rychlost... opticka siet a symetricke pripojenie. Stacilo by 100/100 .) Inak zaujimave komentare niektore. Do placu i do smiechu...

Vierka

18.12.2018
Poďakovanie
Chcela by som sa poďakovať milej slečne, ktorá mi pomohla keď som si prišla vybaviť káblovú televíziu, už nám všetko funguje aj keď je pár dní pred vianocami a isto majú kopec roboty tak sa podarilo vybaviť zapojenie nech nie sme na sviatky bez televízie. Programy sú super, deti sú rady, ďakujem ešte raz

Peter

16.12.2018
ZAKAZNíCKA LINKA
Chcel som poradiť no panko na druhom konci ked že som nevedel číslo zmluvy nebol ochotný počkať ani sekundu pokial vyberiem kartu zo zariadenia. okamžite ma zrušil rozhovor trval cca 10 sekúnd po aso 8 až 10 minútach čakania na linke... Fak hnus od tejto spoločnosti...

Lojzo

12.12.2018
Digi
Mám od nich aj telku a internet, ceny za služby majú veľmi dobré, platíme pár eur a internet je rýchly, máme kopec programov, doteraz som ešte nemal problém

Mario

10.12.2018
Káblovka
Veľmi dobrá káblovka, cenovo naj v našom okolí, kopec programov a dobré športové programy.

Jana L.

07.12.2018
televízia
rozhodla som sa pre nich lebo majú dobré ceny...všetko som vybavila a za pár dní už bolo aj všetko namontované, už sú to nejaké tri mesiace, ide to dobre :)

erik

21.11.2018
satelitná tv
Mal som pred nimi aj iného poskytovateľa satelitnej telky ale ceny sa stále zvyšovali a programov bolo stále menej a menej tak som prešiel k nim a teraz už je všetko ok. Ceny majú asi najlepšie na trhu a výber programov je v pohode.

Heňo

08.11.2018
TV
satelitnú tv máme od nich už nejaký rok, zatiaľ bolo všetko relatívne v pohode. pomer cena kvalita je tak akurát, z programov sa dá vybrať, je tam dosť športových kanálov na výber a veľa staníc s filmami, ktoré nedávajú stále dokola ale menia sa. za mňa veľmi dobré

Milo

27.09.2018
Faktúrované za každú cenu
Pred podpisom zmluvy neoboznámia zákazníka o výpadkoch signálu pri búrkach , snežení,hmly, bleskoch . Vždy !! Po urgencii výpadkov signálu poslali technika / aj napriek tomu, že vedeli že nič neopravy , oboznámil so ich o probléme pri hlásení poruchy, bol u mna 5min, že signál výborný, samozrejme, veď nepršalo a o mesiac 20€ faktúra!!Urgoval som. Samozrejme sú v práve a pohľadávka sa musí zaplatiť. Sú to spíny a môžu sa hanbiť. Ľudia série na nich a choďte radšej k inému sprostredkovateľovi.

Bob

09.08.2018
DIGI TV
Po14 dňoch od nahlásenia poruch žiadny servis !!! Ukončenie zmluvy po skončení viazanosti ? Daj si žiadosť a 1 mesiac čakaj.Demontáž satelitu -priprav si 50 E. Len platiť a keď zmluva končí hneď sa ozvu na rozšírenie balíka.Nikdy viac !

Jony

08.08.2018
Satelitná tv
Už 3 roky veľká spokojnosť. Cena, kvalita a športové programy nemajú konkurenciu.

Nvnz

05.07.2018
Nitra
6. deň úplne bez signálu alebo neustále výpadky aj po vypojeni-napojeni a po továrenských nastaveniach. Predtým boli výpadky len počas búrky teraz sú nonstop. Vyhodené peniaze.

Katarina

25.04.2018
Stare Mesto
Priserni VYZIARCI A ZLODEJI. Vyvolavaju ludom a posielaju upomienky aj ked mam zmluvu ukoncenu. Vsetko je vyplatene a oni si budu samovolne navysovat sumy na faturach a posiela ich vo vymyslenej tabulke PDF zakaznikom. Snazia sa umyselne kradnut a myslim, ze hlavne od starsich obcanov Slovenskej republiky.

Kaja

22.03.2018
Najhoršia spoločnosť
V živote s touto spoločnosťou sa už nedám a rozmýšľam ci ich nedám do médií ukončila som s nimi zmluvu ktorú som mala na 24 mesiacov potom som sa odsťahovala a chcela som nech my pošlú výpovednú zmluvu pretože ja som poslala ukončenie a oni mi po dvoch rokoch bez akej kolvek odpovede neposlali nič a zrazu my len prišiel sek s výzvou od súdneho advokata s tým ze mam za jeden deň poslať nie malú sumu na jeho účet. Postavili ma len pred hotovú vec keď tam volám stále ma len odbiju.. Nikdy v živote neodporúčam nikomu sú to špiny..

Jakub

14.03.2018
Služba digi tv
Najhoršia spoločnosť na svete !!! Su katastrofálni

Andrea

13.12.2017
UŽ NIKDY VIAC
je to hrozne po dvoch rokoch som sa ich nevedela zbaviť posielali mi zaplatiť za ich služby ešte 3 mesiace ako mi skončila viazanosť aj hoci som im napísala že už ich služby nemôžem využívať... stále smsky, volania, postu som od nich mala každý týždeň... nevedeli dôvod prečo mam ešte zaplatiť. AKO SA TU UŽ PISE SÚ TO PODVODNÍCI!!!

Barbora

12.12.2017
Hrozne
Je to hrozne!! Úplný podvod... Signál na bode mrazu... Uplna nespokojnosť jednaju s vami akokeby ste boli nič... Keby aspoň služby mali dobre ale ihneď meniť lebo toto tu je hroza....

Miko

13.09.2017
Všetko super
Nvm komu vypadáva signál ale mne sa to ešte nestalo nikdy. Všetko ide tak ako má!!

Himari

10.09.2017
Signál
Netuším, čo v tej spoločnosti robia ale o diváka sa starajú dosť málo. Prepáčte, ale aby mi vybehla formulka "Žiadny alebo zlý satelitný signál" pri jemnej búrke, to som teda v 21. storočí ešte nevidela. Dalej, už tri dni mi nejde vôbec žiadny kanál. Vypíše mi vyššie spomenutú formulku, alebo mi hodí obraz tak nasekaný, že môžem telku rovno vypnúť. Hoc ju často nepozerám, ide o princíp. Ja, ako spotrebiteľ si mesačne vždy poplatok uhradím a podla mňa je prevádzkovateľ povinný zabezpečiť mi službu, za ktorú mu náležite platím. Celé zle.

tibor

31.08.2017
košice
bohužiaľ vypli české ,nech to sleduje riaditeľ markízi a joj.

lucia

21.08.2017
satelitna tv
najhorsi na svete. tv vam aj 4 dni nejde volate tam a nic. a stava sa to aj kazdy tyzden.

vlado

01.07.2017
tv
v poslednom období často vypadáva obraz (kockuje ) - ak to neprestane tak zmením poskytovateľa .

Daniel H.

18.04.2017
kablova tv
signal stale pada aj pri lepsom pocasi, nie sme spokojni

chobot

20.02.2017
Mmrzne a nestabilny prijem
Zle zle zle hladam ineho dodavatela tv signalu.

Vladimír

06.12.2016
okolie Vrábel
Vypadáva signál,teraz už 3-tí deň ŽIADNY !!

Roman

17.11.2016
Bratislava
ja som spokojni s digi satelit

Patrik Chorvát

19.09.2016
Trenčianská Teplá, satelitné pripojenie
V celku som spokojný, len pri zlom počasí vypadáva signál. Som zvedavý, čo to bude robiť v zimnom období.

Števo

14.07.2016
Káblová TV
Vypadáva signál digitálnej TV ,keď voláte operátorom,jeden vám povie že negarantujú digitálny signál,druhý zase že majú preseknuté optické káble a je len jeden zvárač optických káblov na slovensku ... je to hrôza.

Patrik

18.05.2016
Satelitná televízia
Zo službami som plne spokojný.

< Späť na detail providera