UPC Broadband Slovakia

Hodnotenie UPC Broadband Slovakia

2.9
151
(2.9)
(3)
(2.9)
(2.6)

UPC UŽ NIKDy

11.12.2018
Opakozetika
Bratislava, staré mesto. KAŽDÝ MESIAC PROBLÉM S PRIPOJENÍM. Mám optiku, čo by človek povedal že pôjde všetko ako ma. Práve naopak! A keď sa snaží človek dovolať priamo do UPC, že kde je problém, tak majú ponahravane len stupidne odkazy pre blbcov čo si myslia že im ich tie rady pomôžu. Osobne viem, že keď kábel odpojim a zapojím spat, vypnem a zapnem PC, mi znova internet nenaskočí! (Robite si fakt zo mna srandu s tými odkazmi?! Čo si myslite že vaši klienti sú opice?!!!!!!) keď chcem k telefónu nejakú kompetentnu osobu aby mi povedala, že je problém tam a tam, že to hude vyriešené v tedy a vtedy, zabudnite. Všade iba odkaz pre blbcov aby sa zamestnanci UPC vyhli týmto telefonátom. Niesom typ človeka, čo by riešil takéto veci na nejakých stránkach. LENŽE, ja som sa bohužiaľ nemal ani ako dovolať osobe z UPC, ktorej by som to vysvetlil, alebo jej oznámil, že kde je problém! Končím s touto AKOŽE spoločnosťou

Marika

10.12.2018
mam internet od upc
od spolocnosti som objednala internet aj s wifi, so sluzbou sme velmi spokojni, wifi ma dobry dosah, vsetko funguje ako ma, dakujme

Daniel

06.12.2018
Upc
Všetko iné, len nie UPC . Programy zamŕzajú,internet pomalý( ale naslubujú rýchlosť svetla) a výpadky na každodennom poriadku naposledy skoro štyri dni.maximalne neodporúčam.Pri skončení zmlúvy si faktúrujú veselo ďalej, nikto vás neosloví , že máte nárok na nové služby. Hovorím hoci čo iné len nie upc....

Veronika lachova

05.12.2018
Katastrofa
Tolko co u vas vypadava net to je nenormalne. Vkuse je nejaky problem a za tu cenu co poskytujete je otras

Tomáš

02.12.2018
Na pi*u internet
Je to najhorší internet na svete. Nechápem ako takýto osier*či môžu tvoriť UPC platíme si dobrí internet a je uplne na pi*u. Stále ma bez príčiny odpája a keď zaprší nejde už vôbec. NAJHORŠÍ INTERNET!!!!

Tomáš

02.12.2018
Žilina, Veľmi zlý internet :) .
Veľmi zlý internet. Zaprší vonku a nejde. Ledva to načitáva YouTube a o hraní online hier už ani nehovorím. Nedoporučujem.

Ján,Piešťany

01.12.2018
Piešťany
Internet od UPC som si dal namontovať v auguste/2018. Technik bol veľmi ústretový, montáž bola komplikovaná,ale urobil všetko podľa mojich predstáv. Problém nastal s komunikáciou s touto firmou.Nemajú žiadne zákaznícke stredisko, neodpovedajú na maily a nedá sa dovolať. Iba tomu technikovi. Chcel som si objednať aj TV,ale keďže sa s nimi nedá spojiť, zruším aj internet.

Lubik

29.11.2018
Bratislava
internet ako tak OK, ale mam este Cisco modem a nie Compal s nepodarenym Intel Puma chipsetom . . . ale co sa tyka tv, tak otrasne, nepouzitelne, technikov uz ani nevolam, lebo vzdy pride nejaky Pat a Mat . . .

Matka

23.11.2018
internet od upc aj s televiziou
so sluzbami spolocnosti UPC sme nadmieru spokojny, internet vyuziva cela moja rodina

Marian BA

22.11.2018
Internet s wifi
zatial maximalna spokojnost, internet je stabilny, kupil som 150 a vzdy nameracca do tych 150 takze spokojnost

Monika

15.11.2018
net od upc
s internetom som spokojna, ide ako ma, wifi super rychle, pred tym som mala pomalsie to stare wifi, ale toto nove je vyborne

Mato BA

15.11.2018
internet 150
internet mam druhy mesiac a ziadne vypadky som nezaznamenal, testoval som viac krat meranie a vzdy dosahuje zakupenu rychlost, odporucam za tu cenu jednoznacne najlepsia volba

:)

12.11.2018
Kosice
Byvam v byte a internet mam 300/20 posledne mesiace bol nestabilny aj po vymene routera. V online hrani to robilo vyrazne problemi :), teraz uz nieje nestabilny ale pada denne. Zakaznici sme 15 rokov a zajtra sa ideme stazovat.

Fero K. Trnava

07.11.2018
Internet + TV
Balik sluzieb od UPC som si objednal pred pol rokom. Pripojenie na internet je stabilne aj cez wifi. Ziadne vypadky som nezaznamenal, nehravam sice hry cez net, ale za to streamujem pravidelne a vypadok zatial ziadny. Televiziu som objednaval hlavne pre manzelku. Vedeli sme, ake programy dostaneme, takze sme spokojni. Cena za dane sluzby by mohla byt nizsia, avsak ked sa pozriem na konkurenciu, tak cena za net je viac ako priazniva.K UPC som presiel na odporucenie viacerych kamaratov, kt su tiez spokojni.

Martina

06.11.2018
Internet od UPC
Dobry den, od upc mam 150 megovy internet, internet nevypadava, vsetko nacita rychlo aj cez wifi, s internetom som velmi spokojna

Og

01.11.2018
Celé zle
Aby 2 dni nešiel internet to nieje normálne!!

Moje

30.10.2018
Rýchlosť Internetu
Zdravím všetkých spokojných zákazníkov. Tý čo ste spokojný zo službou internet, aj ste si zmerali rýchlosť Vášho internetu či dosahuje naozaj tých 500/mbit? Mám 150/mbit a v živote som to nedosiahol ani cez kábel ani po wifi (cez wifi to ani nedosiahnete). Tak ak nevyužívate naozaj tú rychlosť tak to ani nepocítite...ide tu o princíp !!!! A dovolať sa na zákaznícke centrum...tak to už je iná zábava na nervy...Konštatovanie: celé UPC sa tak pohoršilo, že to nemá obdobu. TV ani nevyužívam od žiadneho poskytovateľa. Mám ju vyriešenú inak za 22 € na rok a pozerám čo chcem kedy chcem a bez reklám.Úprimne: koľko máte času na sledovanie televízie za tie poplatky??? Zbytočne platíte za niečo čo využívate minimum. Môj názor.

Tina

29.10.2018
Internet + TV
Objednali sme si UPC internet + televiziu 25.9.2018. ZATIAL (za jediny mesiac mesiac) jeden vypadok wifi + 3x trojdnovy vypadok TV archivu. Volate na zakaznicku linku a automat len oznami, "problem s TV archivom evidujeme a riesime". Mozeme lutovat uz teraz, ze najskor necitame recenzie.

Llubik

11.10.2018
internet/tv
Internet v pohode, aj ked naco mi je 300mbit, radsej keby bol nizsi ping . . . ale TV je otrasna, rozpadava sa obraz, vypadava zvuk, technici chodia jak na klavir a max zmeria signal co trva tak minutu dve a za ten cas sa chyba samozrejme neprejavi . . . Zbali merak a odide, proste Pat a Mat v zivotnej velkosti . . . a horizon Go to je kapitola sama o sebe, najcastejsie hlasky - nemam to aktivovane, prekrocil som pocet zariadeni (sledujem iba ja), neda sa spojit so serverom, aktualne nieje mozne prehrat video . .. . parodia sama o sebe.

Martin

03.10.2018
NET od UPC
UPC mam dva roky a vypadky boli asi raz a to kratke, sluzbu doporucujem, spickova rychlost za super cenu oproti konkurencii

Janci ba

29.09.2018
Internet
Je hrozny v kuse skace odozva a nechce nacitat stranky

Rudo

25.09.2018
TV archív
Nikomu skutočne neodporúčam UPC. Otrasný servis, kvalita poskytovaných služieb, v prípade problémov neskutočné výhovorky, stokrát pošlú technika, ktorý aj tak niič nevyrieši, ale veselo inkasujú poplatky za to, čo vôbec nefunguje. Najsmiešnejši argument je, že vlastne oni službu TV archív poskytujú zdarma, takže nie je čo reklamovať/!!!!!/.

Marecek

18.09.2018
NET 300
zaciatkom mesiaca ma uputala akcia na rychlejsi internet za povodnu cenu, objednal som 300 mega, mam ho uz tyzden a je perfektne rychly, aj po pripojeni vsetkycjh zariadeni u nas doma, wifi v pohode stiha, sluzbu upc poskytovatela doporucujem

Daniela Z. z BA

17.09.2018
internet s televiziiu
s internetom som velmi spokojna, mam ho uz dva mesiace a ziadne problemy, v televizii v najmensom baliku by mohli mat viac tv programov,kebyze si priplatim tak b som bola urcite spokojna, za tu cenu vyborne sluzby

balu

09.09.2018
TV+internet
Internet pomalý, TV mrzne a seká

MD

26.08.2018
otras
jednoducho otrasne sluzby internet vypadava (router sa nepripoji k sevrom upc) pravidelne ich technik tu bol 5x router sa menil 2x a nakoniec zadru kravinu ze to je vasa domaca pripojka problem a budete si musiet zaplatit za jej opravu...taky bacov kok.. a nie pripojka zmrdi vysrany.kazdy jeden technik akurat tak nadaval na toho predosleho ze to zle zapojil ale vysledok je nulovy ....cely problem je v tom ze pred pol rokom na prizemi vytopilo byt a pod nim je ich rozvodna ktoru zaropilo tiez od tej doby ma celi barak problemy s netom aj TV ale chuji si idu svoje namiesto toho aby si vymenili zatopene zariadenie natahuju ludi jak gumu

Mary

10.08.2018
Vypadky, problemy so zariadeniami... otras
Volam do UPC kazdy tyzden. Ked nie jw problem v sieti, je problem so zariadenim. Upgrate nefunguje dobre. A dnes vypadok od dvanastej. Je uz 20:20 a stale nefungujeme. Orane ani Trlecom taketo problemy nemaju. Hlavne ze si tu zazmluvnili celu oblast a nemame moznost prejst k nikomu inemu. Hanba!

jana z BA

01.08.2018
TV+internet + telefón
Strašné, stále televízia mrzne. Máme v pláne od UPC odísť, teda sme už o tom presvedčení.

Michaela

22.07.2018
Tv a internet upc
Seka davno obraz asi na kazdom kanale.Stale dufam,ze to prejde,ale mrzne obraz aj zvuk,akoby to suviselo s vetrom,ked je sneh tak s mrazom a ked svieti slnko neviem...Asi tam zavolam,som zvedava,co mi povedia

Tomas BA

11.07.2018
internet UPC
s internetom som spokojny, mam ho uz 2 tyzdne a zatial bez vypadkov, rychlost je tiez super za tu cenu, presiel som od telekomu nakolko zdrazuju a som spokojny

Maiky

06.07.2018
UPC
Rychly Opticky internet vypadne raz za mesiac na 10 min ale to sa da prezit

Monča

28.06.2018
balicek netu s TV
s UPC sluzbami som nadmieru spokojna, ani jeden vypadok po 2 mesiacoch co mam tieto sluzby, hlavne internet nie je zdielany ako u inch firiem, spokojnost velka

Lucia Nagyová

23.06.2018
Katastrofa
Jednym slovom hroza, internet v kuse vypadava, neskutocne pomaly, nikdy nefunguje ked ho clovek potrebuje. Dovolat sa k nim neda iba ak si chcete nieco objednat vas prepoja na operatora. Neodporucam nikomu, usetrite si cas, peniaze a nervy.

user

17.06.2018
velmi slabe slyzby, caste vypadky
neodporucam, vena neumerna ku kvalite

hallmark

11.06.2018
Internet a TV UPC
Internet (500 Mbit/s) po výmene (prémiového) COMPAL routra ako ho UPC nazýva ,konečne funguje ako má. Archív v Horizon STB neodporúčam ani najväčšiemu nepriateľovi. Archív je na 7 dní , oceňujem aj , že na väčšinu HD programov v ponuke ale viac nefunguje ako funguje. Je nutné ak chcete pozerať archív, reštartovať zakaždým STB a je to mimoriadne otravné. Aplikácia Horizon GO naopak funguje spoľahlivo. Dovolať sa živému človeku na Zákaznícku linku je generálny problém v prípade výpadku. Je lepšie napísať na facebook page.

mr.Raw

22.05.2018
net 100
UPC ma mizernu starostlivost o zakaznikov. Kvalita sluzby celkovo klesa. UPC uz neodporucam nikomu.

Ján

19.05.2018
Väčšinu času nefunguje
Internet je horzny. Funguje iba vtedy keď ho netreba.

Majkl BA

12.05.2018
internet 200
velmi spokojny, lepsi ako orange u ktoreho som bol takmer 5 rokov, UPC ziadne vypadky a garantovana rychlost

Miro

27.04.2018
NEDAJTE SA NACHYTAT
nedajte sa nachytat na tie ich akoze polovicne ceny. Radsej si nechajte to co mate od svojho operatora lebo ten ich internet nestoji ani za tie 3 eura... dakujem neprosim

Mato

18.04.2018
net 300
spokojny a bez vypadkov, rychlost ok

Martin

09.04.2018
Nespokojnosť
V decembri 2017 nám bol zriadený internet v Šamoríne.V čase sviatkov nám neustále vypadávalo pripojenie,snažili sme sa to pochopiť,nakoľko vieme,že v čase sviatkov sú prakticky asi všetci na nete.Nejaký čas bol pokoj,horšie je,že je už apríl 2018 a zaznamenávame pravidelné výpadky internetu,pripadá mi to akoby si robilo UPC srandu zo zákazníkov,naposledy sme nemali internet 2 dni permanentne,nechal som to tak nevolal som im,sme rozhodnutý,že v prípade ďaľších problémov podáme žiadosť o zrušenie internetu,pretože ak mám platiť jednotnú cenu,ktorá sa vzťahuje na celý mesiac,tak očakávam,že službu v hodnote takmer 30 € dostanem v plnej výške a ako je v zmluve dohodnuté.Nehrozí,že by vám výpadky odrátali z alikvotnej čiastky.Ak to neprestane a postrehneme ďalšie výpadky sme rozhodnutý riešiť to i súdnou cestou. UPC v Šamoríne už nikdy viac !!!

Majk

09.04.2018
internet 100
s internetom som velmi spokojny, zatial som za mesiac nezaznamenal ziadne vypadky, wifi ma silny dosah

Miro Smutný

17.03.2018
Hrozne
Moja najväčšia chyba? Kupil som si upc internet

Tomas

16.03.2018
tv a internet
Od UPC mam televiziu a internetove pripojenie. ponuka programov by mohla byt vacsia, ale s kvalitou nemam ziadny problem, spolocnost doporujem, myslim, ze su lepsi ako konkurencia, netreba vzdy pozerat na cenu

Internet UPC

16.03.2018
bratislava 200 mbs
s upc internetom som zatial uplne spokojny, bez vypadkov a stabilna rychlost, uplne dostacuje na hry po sieti

Nespokojný

10.03.2018
100MB v Trenčíne
Najprv stratili objednávku. Pripojenie po mesiaci. Prišiel súkromník, prevrtal nám 2x linoleum na chodbe a na 3x viedol kábel cez elektro šachtu. Okolo poistiek vŕtal naslepo... Teraz už 4.den nejde internet. Vraj výpadok a pracujú na ňom. Prvý telefonát mi po pol hodine v čakačke rovno položili.druhy po 25 min. Som nestihol dobehnúť k telefónu, tretí pokus po pol hodine úspešný. Po dni som volal znovu. Po 58 minútach má prešla trpezlivosť. Služby otrasné. Hanbil by som sa byť zamestnancom.

Katarina

19.02.2018
TV
od UPC mam televiziu a som spokojna, pravidelne vyuzivam tv archiv a telku na tablete :)

Ondrej F.

19.02.2018
net 100
som veľmi spokojný

Angelika O.

12.02.2018
internet od UPC
So sluzbou som zatial spokojna, po instalacii nemam ziadny problem. Sluzba internetu funguje po instalacii ako ma, wifi je tiez v poriadku. zatial odporucam

martin

06.02.2018
Internet, dtv
14rokov som ich klientom a som max.spokojny....či už s kvalitou služieb, rýchlosťou riešenia problemu... Odporúčam!!!

Michaela

28.01.2018
100Mbit/s
Internet od UPC neodporúčam nikomu! Cena a kvalita internetu je porovnateľná ak nie horšia ako u iných spoločností poskytujúcich internet. Keď k tomu zahrnieme mimoriadne "ochotný" personál a "výborné" riešenie požiadavok klienta, už NIKDY by som si opäť nevybrala UPC. Svojvoľne Vám pri zmene starých balíčkov na nové, vytvoria novú zmluvu s novou dvojročnou viazanosťou bez Vášho vedomia, bez telefonátu, listovej či mailovej korešpondencie. Zistila som to až keď som si myslela, že mi pôvodná zmluva končí, nechcela som v nej pokračovať ďalej a preto som išla vrátiť modem s príslušenstvom do firmy. Pán, ktorý ma obsluhoval sa mi o tom tiež zabudol zmieniť a spomenul iba, že bude nutné zaplatiť ešte jeden mesiac pretože fakturačné obdobie sa už začalo. OK veď s tým som aj rátala, no po zaplatení mi došla ďalšia faktúra v novom fakturačnom období. Po ďalšej návšteve predajne mi pani konečne vysvetlila prečo sú tie ďalšie faktúry a že keď skutočne odstúpim od zmluvy musím zaplatiť penále za každý mesiac, ktorý by som služby UPC využívala do skončenia zmluvy. Ešte, že mám to šťastie, pretože sa menili pravidlá a inak by som platila stovky eur za odstúpenie od zmluvy, utešovala ma pani. Tak som jej vysvetlila situáciu, že som nebola nijako informovaná o nejakých zmenách a ani pri odovzdávaní modemu a jediné čo som evidovala boli o cca 2eurá vyššie faktúry čo som si vysvetlila rýchlejším internetom. Jediné riešenie je napísať sťažnosť, na ktorú mi prišla odpoveď, že nevidia dôvod, prečo by mi malo byť "odpustené" penále, pretože oni z ich strany urobili všetky potrebné kroky. AKÉ...hmmm.. to netuším???? Naštvaná som teda očakávala ich vyrovnanie. Nič, nič a ďalšie 4 mesiace nič a potom dlho očakávaný list, v ktorom bola požiadavka na úhradu dlhu v lehote do piatich dní. Takého postupy som NIKDE inde nezažila, služby sú úplne hrozné z čoho vyplýva už NIKDY VIAC!!!!

reado

20.01.2018
100Mbit/s
s UPC som krítko, zatiaľ čo sa týka pripojenia nemám výhrady, no len zriadenie služby trvalo dlhšie než som čakal, taktiež ako negatívum vnímam zákaznícku linku, ktorá je neprehľadná a chce to poriadne pevné nervy sa tým menu prehrýzť, aby sa vám ozval živý človek. No aj napriek tomu, momentálne bezkonkurenčná cena za zvolený produkt.

Stanislav

16.01.2018
100Mbit/s
Hotová katastrofa. Dlhé roky som využíval poskytovateľa internetu UPC. V podledných mesiacoch ma sklamal až priveľa. Mám predplatenú službu - internet 100Mbit/s. Lenže, keď človek musí pracovať, tak mu ide rýchlosť internetu 1%. Človek sa snaží im dovolať no márne. Po 10 minútach preklikania a vypočutia sa audio nahrávky ma prepojí za technikom, lenže majú obsadené. Napíšem mail, ozvú sa buď po týždni alebo vôbec. Snažia sa ma presvedčiť, že mám chybu ja, lenže po pripojení viacerých počítačov (so systémami OS X a aj WIN) aj káblovo aj na wifi stále hlási pomalú rýchlosť. Už dlhšiu dobu sa UPC mení na najhoršieho poskytovateľa služieb. Počúvam to aj od ostatných ľudí, čo s nimi tiež nie sú veľmi nadšený. UPC nikdy viac.

Monca

12.01.2018
internet
zatial bez problemov, internet neseka

Dávid

10.01.2018
100Mbit/s , TV Komfort
Po roku som ako tak spokojný avšak ten "prémiový modem" pre online hráčov neodporúčam kvôli skákajúcim pingom. Mal som internet 75Mbit ktorý mi po čase zvýšili na 100Mbit no ten som dal momentálne znížiť na 30Mbit/s čo bohate stačí. Platené TV programy občas píšu chybu že sú zákódované a nie je možné ich pozerať, občas túto chybu majú aj základné programy ako Doma,Dajto atď...čo mi nepríde úplne normálne. S technickou podporou sa po telefóne nedá spojiť, preto je nutné písať emaily alebo správy priamo v zákazníckej zóne na ktoré dostane väčšinou odpoveď v nasledujúci pracovný deň. Jednotlivé vysielacie stanice si nie je možné samostatne zvoliť, musíte si platiť balíky, čo je u mňa veľké mínus. Výpoveď služieb zo strany zákazníka je spísaná v neprospech zákazníka a keď si nedáte pozor na výpovednú dobu, presné termíny zmeny služieb atď tak prídete často o desiatky eúr. Pre mňa je UPC priemerný operátor, nič zlé ale ani nič wau.

tomáš

07.01.2018
100 mbit/s internet
úplne som spokojný, zaplatený je 10 mb/s internet ale rýchlosť dosť často dosahuje i 13 mb/s - stabilita v poho nevýhoda je nemožnosť statickej ip adresy bez nezmyselného "biznis" balíčk a taktiež pokial máte coaxiálne pripojene tak ako nahovno bonus dostanete "super-rýchly" coax. modemu ktorého UI je zjednodušené až príliž moc - ale to by bežným uživatelom vadiť nemalo

misoft

16.12.2017
Káblová televízia
Takže to tu máme znova - 16.12.2017 večer a opäť platené kanály sú zakódované.... Dovolať sa na ŽIVÚ podporu je umenie, po nekonečných 15-tich mynútach sa niekto ozval, prijal oznámenie o výpadku a .... nič sa nedeje. Spoločnosť UPC sa stáva nespoľahlivou spoločnosťou, s veľmi zlou starostlivosťou o zákazníka, s neposkytovaným platených služieb. Jednoducho - zoberú prachy za služby, ale tie služby poskytujú tak, ako sa to IM hodí.

Dobka

16.12.2017
Spokojnosť
Jediný problém s pevnou linkou inak internet aj TV programy aj kvalita za tu cenu sú super... Najlepšie zo všetkých

misoft

07.12.2017
Káblová televízia
Donedávna bolo poskytovanie služby v poriadku. V poslednej dobe je to čoraz horšie. Každých cca 10 dní mám zaplatené programové kanály označované ako kódované. Dovolať sa operátorovi je umenie, na e-maily odpovedajú so spozdením a keď už dodajú odpoveď - radia reštartovať. Vyhovárajú sa na to, že niečo aktualizujú a podobne, ovšem po tomto už kartu neodblokujú, resp. nezašlú kód a karta je zablokovaná. Pokiaľ sa človek dovolá (a to je fakt umenie), tak radia čakať 30 minút a vypnúť a zapnúť televízor. Naposledy 6.12.2017 však sa toto stalo v priebehu hodiny 2x. Predtým som musel čakať v rozmedzí 1-2 hodín, kým som mal prístupné programy, ktoré poctivo a včas platím. Spoločnosť UPC využíva svoju dominanciu a aj to zneužíva - robí si zo svojich klientov dobrý deň. Technická podpora sa dostaví vtedy, keď všetko funguje (a samozrejme nezistia žiadnu chybu), u nich "je to všetko v poriadku, nič neevidujú, žiadny výpadok", bodaj by evidovali, keď signál ide, ale je kódovaný (i pre platiaceho klienta).

Jano KE

06.12.2017
TV
čakáme iba na koniec viazanosti, naozaj UPC už nikdy viacej. Zákazníkov považujú za hlupákov, dvíhajú ceny kedy sa im zachce a kvalita služieb? Ak uvažujete nad TV archívom, sú to vyhodené peniaze, ešte nebol deň, kedy nebolo nutné reštartovať to ich zariadenie... A podpora? Iba cez web, riešenia sa dočkáte tak za niekoľko dní, cez víkend nikdy...., ak chcete technika domov, musíte si ho zaplatiť a to aj vtedy, ak je chyba u nich (čo je vždy...). Vydržali sme tam ešte od doby Cabel plus, čo je pekných pár desiatok rokov, no stačilo.

Boris

03.12.2017
Internet / TV
odstupil som od UPC, presiel som k Orange, mozem teda porovnat. Orange opticky internet neporovnatelne rychlejsi, spolahlivejsi a lacnejsi. Co sa tyka TV, Orange sa na UPC nechyta ani nahodou. Ovladanie, vyber stanic, pretacanie programu, archiv je iba pre vybrane stanice a uprimne tie moc nepozeram, UPC bolo moznost zastavit a pretocit akykolvek program. Sposob nahravania v Orange uzivatelsky neprivetivy, neda sa zmenit cas nahravania uz nastaveneho nahravania, treba pracne manualne zadavat nazov a cas. V UPC to bolo jednoduche dalo sa jednoducho zmenit, skopirovat. V skratne Orange TV sa na UPC TV nechyta ani nahodou. Pravda je co sa tyka cien a obchodnych praktik na hrane v tomto UPC vedie.

Kamil

02.12.2017
Internet/TV
Veľmi zlá stabilita - časté poruchy/výpadky, mizerná starostlivosť o zákazníka. Problém dostať sa k "živému" operátorovi na zákazníckej linke. Poruchy odstraňujú iba cez týždeň - nefunguje vám služba, za ktorú im stále platíte a ešte si musíte aj vziať dovolenku.

Monika BA

27.11.2017
balik
od UPC mam balik sluzieb, cena vykon za poskytnute sluzby je vyborna, internet je stabilny a nepada, tv mozu moje deti pozerat aj na tablete

Daniel O.

27.11.2017
internet
s internetom som spokojny, vsetko ide ako ma, wifi ma vysoky dosah v celom byte, zatial bez vyhrad, pouzivam uz viac ako mesiac

Jany

13.11.2017
Okolie PP Internet 100, TV Komfort
UPC má regionálne ceny nižšie o 4 Eurá na každú službu. Tie ich ceny sú len v mestách, kde majú silnejšiu konkurenciu. V mojom prípade som v menšom meste, kde platím o 8 Eur viac, ale služby sú horšie. Archív vypadáva, a TV signál nedokážu ustrážiť aj najpriek tomu, že majú nastavené zosilovače. Keby som mal možnosť prejsť k inému operátorovi, tak neváham. Na internet 100 Mbit mám starší UPC modem, pretože ten ich prémium modem je najhorší modem aký som videl. Pri UPC zariadeniach je potrebné naplánovať vypínanie (resetovanie) zariadení aspoň 1x denne. Ja mám v el. zásuvke časovač, ktorý mi vypne UPC modem 2x v noci cca na 1-15 minút, a internet ide tak ako má.

Pedro

12.11.2017
Nespokojnosť
UPC nikdy nikdy viac. O mesiac nám konči viazanosť a už nikdy viac... jednoznačne prechádzame k inému poskytovateľovi. Stále hlavne telka ..archív vypadáva..najčastejšie cez víkend kedy ma človek aspoň chvíľku si niečo pozrieť. Už aspoň 4 krát som nahlásil chybu.. poslali technika ale keď prišiel tak to akurát išlo . Takze “žiadna “chyba. Z videoteky alebo archívu chcete niečo pozrieť ..ide to 40-50 minút a potom ...vyskočí chyba. Radim Vám ak uvažujete nad UPC radšej to poriadne zvazte .

RB

12.11.2017
internet
Internet cez optiku je stabilny lebo po 4 rokoch stale bezi bez problemov. Ak niekomu vypadava najskor bude problem v tych ich "premiovych Wi-fi routroch" ktore obcas treba resetnut a personal je tiez jedna velka katastrofa, horsie nez brigadnici

Pa3k88

28.10.2017
Internet
Katastrofa, wi-fi nefunguje, davaju taky router ktory obmedzuje rychlost, neodporucam nikomu, vyhnite sa upc

Milan Nitra

16.10.2017
internet
od tejto spolocnosti som kupil 100 megovy internet, uplne postacuje, je rychly, vypadky som zatial nemal ziadne

Martin

12.10.2017
TV, internet
Časté výpadky TV služieb - najmä plateného archívu. Internet stabilnejší avšak tiež s občasnými výpadkami. V prípade poruchy sa nedá nikam dovolať. Keby som mal možnosť, hneď idem k inému operátorovi

Jana

12.10.2017
Úplná katastrofa.
Časté výpadky internetu. Nemáte s kým komunikovať, nedovoláte sa. Mám pocit, že schválne nedvíhajú telefón pod zámienkou, že na linke je iný hovor. Ozvali sa mi po 40 minútach držania linky, aj keď s vami komunikujú sotva pol minúty. Najoršia je bezradnosť, keď máte prácu cez internet a nemôžete pracovať. Sťažovať sa môžete len na lampárni. Celé zle. Nehovoriac o takzvanom megarýchlom internete.

net a televízia

25.09.2017
UPC doporučujem
po predchodzej skusenosti u ineho poskytovatela internetu, som nanajvys spokojny, internet nepada a ide garanbtovanou rychlostou, ziadny problem

Mária U.

25.09.2017
Internet 100
So službami a pripojením som veľmi spokojná, zatial bez poruchy

Martin g

24.09.2017
Trnava
Najhorsie co som kedy mal

dominik

20.09.2017
super akcia
v piatom som si objednal 100 UPC internet, perfektnu akciu maju internet za polovicu, takze usetrim kolko penazi ked to preratam na rok??? vsetko funguje ako ma, internet od nich som si vybral aj kvoli sluzbe wifree, ktoru iny provider neposkytuje

Miriam

20.09.2017
500 megovy internet s televiziou
s manzelom sme zakupili od UPC najrychlejsi internet aky ponukaju, sme spokojni, internet nepada, ja hlavne vyuzivam wifi na tablete, tv s archívom na 7 dni je super, vyuzivame kazdy den, hlavne nemusime pozerat reklamy, co nas tesi, lebo setrime cas

Romca

19.09.2017
Bratislava
Vysoka cena, archiv stale vypadava, tv mrzne. Neodporucam.

Darina

07.09.2017
TV+Telefón+internet
Bývam staré mesto, otrasná komunikácia, ťažko dovolať, vkuse vypadáva internet, archív viacej nefunguje, najnovšie nejde vôbec TV, telefón ani internet, po telefonovaní operátor povedal,že sa to rieši a nevie povedať dobu výpadu. To tvrdia stále a nič sa nedeje. Platím si za služby, ktoré nie sú adekvátne k sume. Po viazanosti končím s UPC !!!

Michal

04.09.2017
Žilina Televízia a internet
Internetové pripojenie pravidelne vypadáva, TV archív s pravidelnosťou nedostupný. Infolinka neustále obsadená....prečo asi?!

Paul

03.09.2017
Hmmm
Katastrofa nikdy viac seka a vypadava.

R

03.09.2017
Bratislava
Archív často vypadáva, často treba rešpektovať set-top-box .Dnes opäť nefunguje a keď som volal do Upc tak mi operátor povedal že to riešia.Ohradil som sa že to vypadáva často a odpovedal mi že je to zadarmo,a že čo v podstate chcem!!! Len tak ďalej Upc, gratulujem!!!

topoľníky

14.08.2017
internet
neustále výpadky, Infolinka pre osamelé srdcia

alvin

06.08.2017
Bratislava
4 roky som bol plne spokojný so službami UPC,ale posledný rok, hlavne odkedy mám modem Mercury dochádza dosť často k výpadkom siete, posledný týždeň,dokonca niekoľkokrát denne.(v lokalite Bratislava-Trnávka). Zvyšovať si ceny vedia,ale kvalita služieb,žiaľ hlboko upadá, akonáhle mi skončí viazanosť,neostanem u UPC ani deň

net s TV

01.08.2017
75 mb internet s televiziu
po 2 mesiacoch som stale spokojny s pripojenim na internet, je rychly a nepada, v televizii mam mnozstvo programov, z ktorých sa da vzdy vybrat, ocenujem hlavne televizny archiv

Bratislava

31.07.2017
Maria - kupila som internet
S internetom od UPC som spokojna, pred tym sme mali len TV zhruba 4 rojky, sluzby sa kazdy rok len zlepsovali, pribudol archiv, aj filmy v myprime, ktore si mozem vone pozerat, ja som so sluzbami spokojna, internet nevypadava

Nespokojny zakaznik

23.07.2017
Internet
Internet ma neustale vypadky v Novom Meste v okoli Trnavskeho a Racianskeho myta...uplne cele zle, hlavne vecer ked si clovek chce nieco pozriet na webe...uz mi to par krat ovplyvnilo aj pracu, kedze robim cez web. Neviem za co platim, ale mali by ste ludom vratit peniaze, kedze sluzbu ste neposkytli a peniaze zobrali a nic, ani len upovedomenie o tom ze je vypadok, alebo aspon ''sorry'' - teraz si ho uz nechajte, ked vam to nanapadlo predtym ako ste sluzbu neposktyli. Vasu firmu urcite ako poskytovatela netu uz nechcem a hladam si niekoho ineho.

Samost

18.07.2017
Internet + TV
Objednávka sa "stratila", od objednania po zapojenie to trvalo viac ako 2 týždne (napriek tomu, že tam už bola služba pred tým, čiže žiadna inštalácia, iba doručenie zariadení kuriérom!!!!). Skryté poplatky kam sa len pozriete. V porovnaní s predchádzajúcim operátorom je UPC také podnikanie na slovenský spôsob, ako vytĺcť z ľudí čo najviac.

Barborka V.

26.06.2017
upc internet 150mbs
fast services for good price

Denis P.

22.06.2017
BL
Najhorší TV , internet každý den 2-3 vypadnutia neochota strašné služby , radšej začnem chodit do videopožičovne ako naďalej používať UPC určite neodporúčam

Ivan

20.06.2017
Internet 25
Zakaznicka podpora: 0 bodov.

Michal

20.06.2017
Pripojenie
Neustale vypadky...uz som z toho chory

FastAddons

18.06.2017
Optický internet
Mal som niekoľko rokov internet od UPC a jeho veľmi časté výpadky som bral ako samozrejmosť - že takto je to asi všade. Keď sa linka vyťažila, tak proste na pár sekúnd či minút vypadol. Kľudne aj viac ráz do dňa, hlavne večer. Potom som prešiel na Orange optiku a bol som šokovaný, že výpadky internetu počas celej viazanosti by som porátal na jednej ruke, možno len na dvoch prstoch! Teraz mám zase optiku od UPC a síce dávajú nový modem, tie výpadky sú úplne rovnaké! Každý deň, hlavne večer. Hanba im!

Rastislav

15.06.2017
Kvalita a dodržiavanie zakonov
Úplne celé zle. Pri 75MB pripojeni neustále padá, strašne výkyvy stability a nehovoriac aj o porušovaní zákonov. V mojom osobnom prípade išlo o predčasné zrušenie viazanosti a uzavretí zmluvy s novými sumami, vyššími sankciami bez môjho súhlasu a vedomia

Adam Trňan

05.06.2017
Otrasný servis a služby
Najhoršia komunikácia, úbohé služby. Len na telefón preplatíte veľké peniaze...

Matus

31.05.2017
internet od upc mam 5 rokov
internet mam uz dlhu dobu a som spokojny, pravidelne vypadky som nezaznamenal

Daniel

30.05.2017
Po zmene rýchlosti internetu sa zhoršila komunikacia
Po zmene rýchlosti internetu sa zhoršila komunikacia archív nefunguje

Lukáš

17.05.2017
Nespokojný
Najhorší internet. Nechcel by som ho ani zadarmo. Slabá starostlivosť o klienta nespoľahlivosť a to najhoršie do týždňa tak 10-20x vypadne a nedá s tym nic robiť proste katastrofa. Moja rada je nekupovať od nich nic život je bez UPC oveľa krajší verte mi

Lukas M.

09.05.2017
net
som spokojný

Lucia C.

05.05.2017
internet od spoločsnosti UPC
Úplná spokojnosť, internet nepadol ani raz, ide deklarovanou rýchlosťou. super.

Vojtech S.

04.05.2017
TV
S kvalitou TV som spokojný, len pre penzistov vo vyššom veku -nad 70 rokov je to príliš drahé, tejto kategórii značnú časť peňazí odčerpávajú náklady na lieky. Manažment TV by mal uvažovať aj o zľavách pre penzistov-ostatná kultúra pozná tieto zľavy napr. koncerty, divadlo, múzeá, galérie atď. To nehovorím o doprave v MHD a na železnici, ktoré sú pre nás bezplatné. Prepáčte mi moju úprimnosť, ale si myslím, že hovorím z duše "mlčiacej väčšiny".

Juro

03.05.2017
digitálna televízia
Je to banda imbecilov, hodinu cakam na infolinke aby mi to nakoniec polozili. prisli mi zapojit sluzbu, zobrali polatok a nefunguje to. nejde mi zvuk na ziadnom kanaly. nemaju ochotu to riesit, len vas nechaju cakat na linke donekonecna

Anna P.

03.05.2017
služby UPC
S UPC som veľmi spokojná. Využívam viacero služieb - televízia, internet, telefón. Aj najmenšia porucha bola pracovníkmi okamžite odstránená. Všetkým doporučujem.

Anita K.

02.05.2017
tv služby a internet od UPC poskytovateľa
Mohli by mať viac tv staníc, ale celkovo som so službou tv a internetu spokojná, rýchly net a nepadá, resp. za tú dobu, ktorú som u nich, som zatiaľ nejaké výpadky nezaznamenala

Marián

28.04.2017
Dlhoročný zákazník v UPC
Som dlhoročný zákazník UPC, ale doteraz som nemal žiadne problémy s poskytovaním služieb. Na moje dotazy a otázky vo forme emailu som vždy dostal uspokojivé odpovede. Kvalita služieb je dobrá v porovnaní s inými poskytovateľmi. V poslednom čase ma veľmi potešil TV archív s množstvom televíznych staníc, ktorý denne využívam. V tomto sú ďaľeko pred konkurenciou.

Trojan

28.04.2017
Servis
Firma pouziva agresivne obchodne praktiky, ktore su na hrane zakona. Zakaznicky servis je katastrofalny, na predajni mozete cakat aj hodiny. Radsej si priplatit za serioznost...

Cyril F.

27.04.2017
služby a zariadenia UPC
Vďaka výbornej spolupráci a ochotnej odbornej podpore pri poskytovaní služieb zo strany zástupcu firmy UPC v servisnom stredisku v BB sme dlhodobo spokojní s kvalitou poskytovaného televízneho signálu, s rýchlosťou internetu a telefónnych službieb UPC. V prijímači signálu TV používam kartu, takže programy, čo si nahrám mi ostanú na externom vlastnom disku a odpadajú problémy s poruchovosťou prijímačov HD, na ktorú si zákazníci občas sťažujú. Poskytované prenajaté zariadenia modem aj televízny modul CA fungujú bezchybne a k výmene dochádza len pri modernizácii alebo zmene TV služieb. Celkovo sme aj s manželkou veľmi spokojní.

Barborka V.

25.04.2017
upc
fast services for good price

Branislav

21.04.2017
upc internet
od UPC mám internet, 100% spokojnosť, super rýchlosť a stabilné pripojenie.

Jan H.

19.04.2017
rýchlosť služby
Pripojenie (rýchlosť, odozva, uptime) je v porovnaní s konkurenciou a ich zrovnateľnými prodkutmi výborné, v čase, keď som objednával služby nenašiel som nič lepšie ako UPC.

JUDr. Ján D.

18.04.2017
internet s televíziou
Som už dlhoročným zákazníkom a som veľmi spokojný.

Marek nitra

15.04.2017
upc net
s mojim internetom som velmi spokojny, dobra akcia

Lubomir P.

12.04.2017
mam internet 50mbs
Som velmi spokojny s dodavanym inernetom.

Matus K.

12.04.2017
spokojnosť
Všetko čo bolo treba vybavili. Spokojnejšieho zákazníka snáď ani niet :) ďakujem UPC

Vlado

10.04.2017
služby od UPC
Zmena od 1.4.2017 hotová katastrofa. Na klienskom mieste čakáte 2 hodiny dohodnete novú zmluvu, za 7 dní Vám príde na email iná cena- samozrejme vyššia, iné služby. Zariadenia, ktoré Vám majú prísť o 7 dní -predpoklad....10 dní zatiaľ nič, ale platiť musíte na čas. Určite končím u UPC a doporučujem všetkým.

Tom

09.04.2017
UPC Internet
very good and fast internet connection with 150mbs, fast delivery, english support, thank you very much

Eduard

05.04.2017
NET, TV a Horizon Go apka
Zatiaľ dlhoročná spokojnosť s ponúkanými službami od UPC. Aplikácia Horizon Go do mobilu je pre mňa čerešničkou na torte z ponuky! výhoda stále šíreného analógového signálu pre staršie TV s možnosťou pripojenia viacej TV v jednej domácnosti, vysokorýchlostný internet na ktorý sa konkurencia nechytá, dobré webové rozhranie na správu účtu. jediné kde by som videl rezervu je v optike, máme až do baráku dotiahnuté optické káble, ale nevyužité, tu by mohlo UPC zainvestovať a chytiť klientelu....i keď ako som spomenul zatiaľ kapacita a rýchlosti po koaxiáloch bez konkurencie...Odporúčam a ďakujem

Jirko Fojtik

31.03.2017
služby od UPC
Som spokojný so službami,ktoré ponúka UPC svojim klientom a som spokojný tiež s ústretovosťou, flexibilitou a príjemným vystupovaním ku klientovi zo strany pracovníkov UPC a tiež že dokážu pohotovo a pokojne a hlavne profesionálne poradiť pri prípadných problémoch týkajúcich sa PC a TV, telefonicky. Ďakujem.

ondricek

31.03.2017
balicek sluzieb
ja som si zobral balik TV a NETU, na pobocke som sa teda fakt nacakal, asi hodinu, telka ani net zatial neseka, celkovo som pomer cena/vykon spokojny, upc je v pohode

Luky

30.03.2017
moj novy netik
150 slape ako mega, a este k tomu na dva mesiace bez faktury, takze ja som uplne spokojny! hlavne na hry je ten net dobre stabilny, wueej

Martina BA

29.03.2017
akciový internet
využila som akciu internetu na dva mesiace zadarmo a som maximálne spokojná, službu mi zapojili do 3 dní, kupila som 75 megový, je veľmi rýchly a k nemu som odstala aj krásne biele zariadenie wifi, takže fungujem na mobile a frajer zas na notooku... nevšimla som si výpadky ani nič také, obaja sme spokojní

DF

23.03.2017
Bratislava - balik M
Veľmi časté výpadky internetu. Keď práve funguje, tak rýchlosť zodpovedá číslu na papieri. Televízia OK. SLužba o zákazníka - ignorácia problémov, vágne odpovede. Skutočne sa zaujímajú o zákazníka len keď im doručí výpoveď.

Katarína

22.03.2017
Internet aj TV
Som dlhodročná zákazníčka a nerozumiem prečo niekto zbytočne pošpinuje spoločnosť. Domam mám internet od UPC už vyše 5 rokov a nikdy mi nepadal. TV tak často nepozerám ale sekanie som zatial nepostrehla, možno ak máte starý box tak seká, čo ja viem. Ja som spokojná, myslím že by sa tu mali bvyjadrovať aj spokojní zákazníci, nie len tých pár nespokojných.

Marek

17.03.2017
Internet UPC
Ja som so sluzbou optickeho internetu velmi spokojny. Pripojenie je stabilne, nikdy nevypadava, zatial som nemal ziadne problemy s pripojenim.

Adri

15.03.2017
Internet 50 Mbt/s
Máme už roky internet od UPC a nemôžem povedať, že sme nespokojní. Spojenie nezlyháva, rýchlosť v pohode. Keď bol aj problém, možno 2x, zavolali sme technikovi a boli sme rýchlo vybavení. Ostávame aj naďalej.

MM

08.03.2017
Zlý prístup stálym klientom.
Ja som u UPC od začiatku ako sú v našom meste. Bola som rada, že môžeme pozerať televízor aj v ďalších miestnostiach. No po "vylepšených" službách už si musím kúpiť druhú ... kartu. V nedávnej minulosti novým zákazníkom ponúkali rýchlejšie modemy, no ja si to musím kúpiť ako službu. Pre nás ešte horšie, že máme internet inde než TV, to znamená, že tie najnovšie služby nemôžeme použiť lebo nemáme to prepojené. A teraz sme dostali listom, že za vylepšenú službu budeme platiť viac alebo si môžem končiť s ich službami. Perfektné, rýchlejší internet nepotrebujem a ostatné služby sú pre mňa len horšie a horšie a platím viac a viac. To je služba! Najviac mi vadí ako sa správajú k starým klientom, kým novým sľubujú lepšie ponuky za výhodné ceny. Pravda, že pre mňa lepšiu ponuku som nenašla čo sa týka TV programov. Veľmi zvažujem čo ďalej.

Jozef Zvolenský

02.03.2017
Fiber power 25, TV Basic a Telefón
Prečo mám mať aj telefón v balíku, keď sa vôbec nevyužíva. Ani sa prakticky nedá, lebo ,,výhoda" zadarmo spojenia s UPC telefonistami je v našich podmienkach úplne nanič. To ozaj nepochopím Ináč - s TV aj s internetom som vcelku spokojný, aj keď Settop box je niekedy nevyspytateľný. Raz za pol roka má svoje ,,muchy", ale ináč OK. So servisom som spokojný - technik príde do 2 dní, aj skôr. A ešte otázka: prečo zdvíhajú poplatok aj dokopy za nič ? Zostávam pri UPC aj preto, lebo iní by mi povŕtali káblami celý byt (prišli sa ponúkať iní prowideri a vymýšľali také trasy, že by som musel aj nábytok premiestňovať !). Takže aj preto zostávam.

Peppko

01.03.2017
Celé zle
Bezohľadne správanie sa ku klientom.

Martin

25.02.2017
FiberPower 25, optika
Rýchlosť internetu je pre priemerného užívateľa viac než postačujúca, často presahuje garantovanú rýchlosť predovšetkým v uploade. Výpadky za 3 roky žiadne, spomalenia v špičke prakticky žiadne. Za tú cenu nie je čo riešiť. Jedine ma už druhýkrát vytočili zdražovaním o euro, ale keď som si pozrel ponuku konkurencie tak sánka sklapla. Pokračujem s nimi.

William

18.02.2017
Televizia, Optický internet
Služby sú predražené, internet je nestabilný, Orange ponúka za rovnakú sumu 3x rýchlejší internet a keď majú akciu, je len pre nových zákazníkov, celkovo som maximálne nespokojný, jediný dôvod prečo využívam ich služby je, že nepustia lepšie firmy do optickej siete vďaka dohode s oblastným developerom.

Mirec

14.02.2017
Bratislava
Dobrý,,no musím napísať čo nám to UPC vyviedlo. Boli sme spokojní , mohli sme si 2 stanice nahrávať a pozerať čo sme chceli,,ale čo teraz UPC spravilo to nám fakt rozum stojí !! Dali nám nový Horizon HD Media Box a výledok ? min 20 rokov sa vrátili s5. Obraz zamrza a tak že to musiťe vytiahnuť zo sieťe a znovu zapojiť,,rychlosť ? katastofa ,posunuť si film do polovičky trvá asi 5 min.predtým 5 sekund . Prepnete na iný program ? chodte si zaliať kávu bo to stihnmete . Oblbli nás s nahrávaním filmou,,no museli sme si kupiť externy har disk ale to nám nepovedali že ak si nahravaťe dačo nemôžete nič pozerať . Za dalšie,,stráca to pameť,,tj. ked si uložíte obľubene programi do poradia ako chcete ,,na druhý deň to môžte ukladať znova, lebo ked to vipnete stratí to pameť , Takže po dlhých rokoch v UPC budeme musieť odísť, čo si mylím že urobí temer každy ,,v danej si tuacii a s tymto ich vraj novinkou Horizon HD Media Box ,,nikdy viac !!!

Jozko Vajda

06.02.2017
UPC, zakladny balicek, opticky internet
S internetom UPC mam skusenosti uz takmer pol dekady. Ich zakladny balicek internetu obsahuje zopar televiznych stanic a slusnu prenosovu rychlost. Realne vyuzivanie tohto internetu je ale bohuzial uz ina vec. Caste vypadky su na dennom poriadku. Tieto mikro vypadky znemoznuju hranie online hier a prinasaju frustraciu do mojho zivota. Bezneho uzivatela internetu tieto vypadky zasa nepotesia pri pozerani streamov, pocuvani hudby pripadne stahovani suborov, a to hlavne v pripade ak sa download neda po taktomto vypadku obnovit a musi byt zacaty znova. Problemom moze byt aj pomerne nizka uploadovacia rychlost, ktora je zhruba 1/10 tej stahovacej. Upload, jeho rychlost a stabilita je ale esencialny prvok pri praci s internetom a jeho nekvalita sa moze podielat na problemoch ktore maju aj ostatny recenzanti, a to caste vypadky a pomale loadovanie stranok. Celkovo s internetom nie som spokojny, a to aj napriek vysokej stahovacej rychlosti. Kedze som naruzivy hrac, caste mikro vypadky mi nejeden krat dost zneprijemnili moj herny zazitok a moje moznosti video hovorov a pozerania streamov su tiez obmedzene. Snad jedina pozitivna vec je, ze aspon prezeranie stranok, napriek pomalsiemu loadovaniu je obstojne. Takisto ked uz internet funguje a nie su vypadky, aj pocuvanie hudby a pozeranie videa moze byt vdaka vysokej rychlosti pomerne solidne. P.S. To ze ma niekto najvyssiu rychlost v meste, este neznamena ze je najlepsi. Pre mna osobne je lepsia rychlost 2 mb/s ale vysoko stabilne pripojenie, ako 500 mbit/s ktore si absolutne neuzijem koli neustalim vypadkom.

monique

24.01.2017
tv+internet+telefon
tv seka, mrzne, obraz slaby internet vypadava 2x do dna, platena 100vkova rychlost je v skutocnoti 10tkova, este pred siatkami som objednala novy router doteraz sa neozvali telefon nanutili v akcii a je mi na 2 veci, ked nik v okoli nema upc telefon a ostatnym sa vola lacnejsie z mobilu

ja

12.01.2017
tv+internet
2 krat do tyzdna treba restartovat router. Telka neustale zrni skace a nieje signal. Ochota pracovnikou strasna ziadna ochota. Prisla mi upomienka ani neviem zaco uplne zle pokial nemusite nechote do Upc

roman

12.12.2016
digital tv
Ja som spokojni

kajula

09.12.2016
TV+Internet
zapojenie novej služby? nemožnééé!!!!!!!!!!!! mail pre slečnu/pani, s ktorou som "uzavrela" zmluvu Dobrý deň slečna/pani Kontárová, z dôvodu neschopnosti Vašich technikov pripojiť nám požadované služby v 3. dohodnutých termínoch, samých prekládkach termínov, čakaniu na zákazníckej linke pomaly každý deň polhodinu a nakoniec vysvetleniu pracovníka zákazníckej linky, že technik ASI nedostal pracovný plán (!!!!!!) na týždeň dopredu a opäť po 4. krát preplánovaváť termín, aby sme sa dohodli aj ja s manželom aby mohol byť niekto doma a technik aj tak nie je schopný prísť, už viac nemám o služby záujem. Pán technik, ktorý ASI nedostal pracovný plán sa vedel ozvať jedenkrát kedy mi povedal, že príde v stredu 07.12.2016 o 15:00 hodine (čo mi na linke vyvrátili s tým, že takýto dátum tam ani plánovaný nie je). O informovanosti, že vôbec nepríde ani nehovoriac, nakoľko som týždeň v kuse vyvolávala na Vašu ZL či naozaj príde, a samozrejme, že keďže to bolo plánované na dnes dopoludnia tak niekto musel ostať doma. Manžel si vzal 3 dni dovolenky len kvôli pripojeniu!!!!!! Keď že idú sviatky už neverím, že technik bude vôbec schopný prísť ešte tento rok. Pre prípad v budúcnosti, že bude technik vedieť, že bude mať veľa nových zmluv (ako mi v telefóne povedal, že má toho veľa) si zabezpečte aspoň o jedného alebo dvoch ľudí viac do tímu, aby to stíhali. A ešte Vás poprosím, tak ako ste mne uvádzali termíny lepšie povedané časy inštalácie tak vážený pán technik má pracovnú dobu nie do 17:15, nebodaj 19:15 ako to bolo naplánované, ale pracuje len do 16:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Čakám od Vás vyrozumenie o zrušení služieb v čo najkratšom čase.

Robo

09.12.2016
net 150 ruzinov ba
modem s rootrom dokopy..poslali sami od seba nový ...vypadky len malo keby skor obcas blbne modempo reštarte ok ..poslednu dobu to robí častejsie asi pojdem vymenit.Čo sa týka televízie ...ako bolo spomínane ..su to repasy a blbnú..hl tie zakladne strieborne nastastie dali zadara ten hdčkový ..stým zatial problem nebol....nadavajte kolko chcete ale nikto na trhu(možno jedine telekom) nemá takú rýchlost za tolko penazí..s tým technikom je to tiež pravda,čakanie tak týžden.Btw ..ak nie ste na kábli a žijete v nejakej riti(čo sa signálu týka -bez urážky :-) ) tak nečajte bezproblémový net.....

Dusan

05.12.2016
UPC Entry
Uplne zle sluzby, nekvalitny signal, malo HD programov

Vlaďa

30.11.2016
Káblová televízia
Neskutočne zlý prístup k stálemu, bez omeškania platiacemu zákazníkovi.

Lubo

25.11.2016
Prístup k zákazníkovi?
Výpadok príde riešiť technik za týždeň.Skôr by som si musel priplatiť aby som bol VIP zákazník .To som sa dozvedel od vedúceho technika v Žiline.

Macejo

15.11.2016
Pristup k zakaznikovicisty odpad
Neodporucam tuto spolocnost!!

Lubomír

20.09.2016
Servis
Pokúste sa zohnať k telefónu servisného technika-nemožné!!! Na internete ,čo sa týka Popradu samé bájky. Ruším s nimi zmluvu.

BAjka

28.07.2016
vypadávanie internetu každú hodinu (prípadne pol)
každú hodinu (prípadne pol) vypadne internet tak na 2 až 3 minúty.

Alica Mihaliková

25.07.2016
Bratislava. Podunajské Biskupice
hrôza, prepínanie staníc trvá aj pol minúty, časté výpadky staníc buď zvuk, alebo aj celých staníc, časté poruchy, nikdy viac UPC

snajdy

26.06.2016
UPC 150 - odpad
Poskytuju/Predavaju repasovane modemy ktore funguju ako kedy a len urcite obdobie, personal na urovni hupacieho konika, nestabilita odpad, hanba, zreli na obchodnu inspekciu

Tomas

08.06.2016
UPC 150
Nikto neposkytuje lepsiu sluzbe u nas v meste ako UPC, ostatne sluzby by maju rychlost max 10 a u UPC max 500.

dimitri

12.05.2016
Optika
stabilne pripojenie, kvalitne modemy od CISCO, ale velmi nizke rychlosti odosielania (iba 10% z rychlosti downloadu), pozor na to

Jozef Lelkes

06.04.2016
ENTRY, FP25
V mojom okolí neposkytuje momenítlne nikto kvalitnejšie služby ako UPC. Verím, že čoskoro bude u nás dostupnosť aj Telekomu

Ladislav Takacs

17.02.2016
50mb internet a tv
internet je pomaly, rychlost max 20 mb merany na stranke upc.sk , posledny mesiac mam a uz nikdy viac upc ! :)

Dusan Likavec

15.01.2016
3PLE PLAY
Pomerne rýchlo mi zriadili služby a s kvalitou poskytovania som aktuálne spokojný, nemám žiaden problém

Ľubomír

28.12.2015
Medzijarky
Pripojenie často a aj na viac minút vypadáva. Nakoľko som prostredníctvom internetu pripojený na poskytovateľa TV , nevyhovuje mi takáto služba-neslúžba a idem zmeniť UPC za iného poskytovateľa.

Branislav Bálint

25.12.2015
Fiber Power 25
Tak asi 4x počas dňa mi vypadne pripojenie. Po zhruba 1 min. max. 3 min. sa opäť obnoví. Je to dosť nepríjemné, inak v poriadku.

< Späť na detail providera