RUPKKI s.r.o.

Hodnotenie RUPKKI s.r.o.

2.6
17
(2.2)
(2.9)
(2.2)
(3.1)

sfggh

20.07.2021
Odorín
Od včera večera vypadáva každých 5-10 minút, doteraz každý deň aspoň 2-3 krát vypadávalo. Je to otras že v roku 2021 máme taký nestabilný a pomalí internet.
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.07.2021
Recenziu ste pravdepodobne pisali na zaklade vcerajsej odstavky, ktorej cielom bolo stabilizovat siet v Odorine, v nadvaznosti na pripravu optickej siete pre celu obec Odorin, ktora sa bude realizovat v tomto roku. Kedze je Vasa recenzia anonymna, nevieme pomoct, ani poradit, resp. zapisat servis servisnemu technikovi, ktory by preveril problem na mieste.

Zákazník

24.05.2021
Stále niečo nefunguje
Nonstop internet vypadáva. Mysleli sme si, že je chyba na našej stráne, kúpili sme nový router, no vyzerá to tak, že chyba je v Rupkki. Zvyšovali sme si už aj rýchlosť internetu, aby to všetko utiahol, no aj tak má problémy a stáva sa, že 3-4x denne vypadne na 5-10 minút. Nie je to nič strašné, no pre mňa, človeka pracujúceho z domu, keď som od internetu závislý a mám napr. online meeting je to celkom nepríjemné, keď ma aj 5x behom meetingu vyhodí
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 24.05.2021
Ďakujeme za recenziu: v bytových domoch dochádza k rušeniu medzi jednotlivými wifi zariadeniami, t.j, ak vykonávate online meetingy výlučne formou wifi pripojenia, odporúčame tak ako ostatným našim zákazníkom prinútených na dištančnú formu práce káblové pripojenie. Z našich záznamov na Vašej prípojke nevyplýva, že by ste zvyšovali rýchlostný štandard - posledná komunikácia je z roku 2019, kedy ste mali vlastný naozaj starý router Tenda. Odvtedy ste nám nehlásili problém. Radi Vám pomôžeme na našom t.c. 053 / 23 999 00 ako stabilizovať Vašu wifi sieť a vyšleme technika aby preveril situáciu na mieste.

Marek Choma

10.05.2020
Inertnet pripojenie po oprave
Tak ako som tu písal 2x zlé hodnotenie, tak teraz musím napísať kladné. Porucha bola u mňa odstránená, rýchlosť sa stabilizovala. Ďakujem technikom za poriešenie problému.

Andrej

23.04.2020
SNV, Zapad 1
Internet od Rupkki máme už takmer 15 rokov, za posledné roky si nespomínam na žiadny výpadok.

Ondrej

20.03.2020
Strašne zle pripojenie rýchlosť 0
Poprosil by som vás abi ste to začali riešiť..... V Novoveskej hute sa vôbec neoplatia vaše služby strašný pomalí internet rýchlosť 0 ak si chcem pozrieť len film cez internet tak mi nechce ísť plinulo a môj sused ma vysielač na streche čo je odomna 20 m ďakujem. Prosím vás spravte s tym niečo ďakujem.
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 26.03.2020
V priebehu tohto týždňa bola posilnená linka smer Novoveská Huta, takže je Váš problém odstránený. Kontaktovali sme Vás aj telefonicky, takže sme mali možnosť to aj odkomunikovať.

Marek Choma

17.03.2020
Neskutočne nízka rychlosť
Takže dnes píšem opäť a to som už veľmi rozčúlený. Takmer žiadna rýchlosť nameraná hodnota 0,8Mbps. Je fakt na nervy keď musíte robiť z domu v tejto situácii pre vírus a nejde vám nič. Žiadna informácia ako bola moja reklamácia vyriešenia z 02/2020 no problém je dlhodobý, ale platbu požadujú v tej istej sume. Mam z toho neskutočné nervy. Rupkki treba veci riešiť!!!! Ďakujem
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 26.03.2020
Situácia bola riešená v rámci možností karanténnych opatrení, úpravami na vysielacom bode bol sfunkcneny internet. Trvalé riešenie problému predpokladá vybudovanie nového vysielacieho bodu na ktorom sa intenzívne pracuje, napriek karanténnym opatreniam. Keďže ste zanechali už druhé negatívne hodnotenie, veríme, že nemáte problém zanechať nám aj tretie negatívne hodnotenie preto Vás chceme ubezpečiť, že Vášmu problému prikladáme náležitú vážnosť. O ďalšom postupe Vás budeme informovať priamo.

Jan

17.03.2020
SNV
Stabilny internet za rozumne peniaze. Velmi ocenujem rychlost servisu ak je nejaky problem, nie su ako ini poskytovatelia ze pripoja zakaznika a tym to hasne. Staci zavolat, pomozu telefonicky ak sa da, popripade pride technik.

Stano

21.02.2020
Snv
Bavi sicko jak ma... na antene takej bjelel som pripojeny.. meram 30 megabajty aj kedz spravy kukam. A som im volal... zrusim satelity a dam aj televiziju od nich.

Marek Choma

20.02.2020
Spišská Nová Ves
Rychlosť 1-5 Mbps medzi 18-22.00h je katastrofa....nech si každý urobí vlastný nazor...
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.02.2020
Dobrý deň. Súhlasíme s Vašim konštatovaním s rýchlosťou. Servisný technik naozaj u Vás nameral Vami deklarované hodnoty. Problém je v štádiu riešenia. Ďakujeme za spätnú väzbu.

Standa

25.12.2019
Veľmi zlá skuaenost
Strašne pomalý internet a neochota zo strany servisu.
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.02.2020
Dobrý deň, v rámci spätnej väzby sa chceme vyjadriť - na Vašom odbernom mieste registrujeme 8 servisov od augusta roku 2019, ktoré prešli štandardným procesom riešenia z našej strany. Podľa posledných záznamov sme došli ku konsenzuálnemu riešeniu situácie, ktoré vyhovuje obom stranám.

Peter

14.09.2019
Spissky Stvrtok
Zo zaciatku , ked sa preslo na optiku vsetko o.k. Teraz posledne 2 mesiace...hotova katastrofa ...vsetko velmi pomale...Stahovanie 50kbs/s ...
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.02.2020
Dobrý deň, 11.9. ste nám nahlásili servis pomalého internetu, ktorá bola vyriešená výmenou sieťového prvku z našej strany. Po tomto úkone technik na mieste u Vás meral 90mbit/s. Celá lokalita je pokrytá giga bitovým pripojením, preto je potrebné potencionálne reklamácie smerovať priamo na našu zákaznícku linku a nepodliehať panike a urýchleným záverom.

Peter

15.06.2019
Matejovce
Zo zaciatku fajn no potom katastrofa
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 17.06.2019
Dobry den Peter, dakujeme za spatnu vazbu. V pripade, ze uz mate nahlaseny servis ohladom pomaleho internetu, resp. iny problem, servisny technik ho ma v rieseni. V pripade, ze ste nam nenahlasovali ziaden problem, je tazke posudit situaciu na dialku a zaujat stanovisko. Radi Vam poradime na telefonnom cisle 053 / 23 999 00.

An

10.02.2019
int
Zo začiatku super no potom to šlo dole vodou. Ich sieť je vraj v poriadku a problem je na strane servera. Evidentne sa vsetky servery dohodli ze budu strajkovať. A iba na vašich zakaznikoch... Co ak je problem u vašho providera?
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.02.2020
Dobrý deň. Na základe Vašej spätnej väzby, ktorú ste nám systematicky dávali minulý rok a našich frekvenčných analýz, sme pristúpili 2 krát k výmene spoja za 10Ghz. Posledné záznamy komunikácie z januára 2020 s Vami konštatujú, že sa v prípade problémov ohlásite, keďže ste zaevidovali odstránenie problému.

Michal

14.01.2019
Harichovce
Internet išiel na začiatku dobre no po čase sa spomalil a pôvodnú nám nedokážu dodať. Internet je nestabilný a strašne kolíše ráno ide rýchlo poobede pomaly večer pomaly a v noci zas rýchlo. Povedali, že s tým nič nezrobia. Nespokojný
RUPKKI s.r.o. RUPKKI s.r.o. 21.02.2020
Vami reklamovaná kvalita internetu je spôsobená typom Vášho pripojenia - tzv. flat linka, ktorá je zo svojej podstaty kolísavá. Pre garantovanú linku je potrebné optické pripojenie, resp. samostatný anténny prepoj - tzv. dedikovaný bod bod spoj. Ten je, ale náležite spoplatnený a určite sa nepohybuje v horizonte 11.85€/mesiac. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na t.č. 053 23 999 00 aby sme vylúčili problém na Vašej vnútornej sieti.

Franta

22.12.2018
Inet
Na optike parada ze 100/100 - kablom z routra :)

Johny

13.07.2018
pausal klasik
40Mbit mimo pokrytia optiky? Pecka

ales533

10.03.2016
Internet
Vysoka rychlost za priatelnu cenu bez vacsich poruch.

< Späť na detail providera