Telekom (Slovak Telekom)

Hodnotenie Telekom (Slovak Telekom)

1.7
209
(1.7)
(1.7)
(1.7)
(1.6)

Michaela

11.09.2019
Takého operátora môžem robiť aj ja...
Čo ám na pobčke natrepal, BA - Eurovea, tuším nejaký Pavol...úsmev ako anjelik ale nevie absolutne nič, len sa usmievať... A potom príde 4-násobná faktúra ako sluboval, s tým, že zvyšok je nedoplatok za prevolané, čo nie je v paušáli.... Hlavne, že sluboval, že aj pol roka ešte platí to, čo bolo zmluvne dohodnuté do času zmeny paušálu. Pani (Češka) na centrále, ked sa dovoláte, vysvetluje, že sa kolega zmýlil a že zaplatiti sa to musí, hoci aj teda - milostivo - na 2 splátky. Kašlat na taký podnik.

4kar

04.09.2019
VDSL 80/8 Mbps
Rýchlosť 75/6.5 Mbps, celkom dobré, občas výpadky ale v pohode.

Maca

27.08.2019
Operátor
Samé klamstvá!! Nikdy viac aj keby to bol posledný operátor. Cez operátora som uzatvorila zmluvu, kde mi zabudla podotknúť, že po roku padnem z palsalu XL na S takže mi prišla pomerne dva krát väčšia faktúra ako som bola zvyknutá. Nik ma ani neinformoval co sa deje len prišla krásna faktúra. Reklamovala som to a oni mi o 9€ "odpustili,, no môžem sa na to jeeeebaaaa.. Odišla som s pokutou 130 € aj napriek tomu ze som ani mobil nebrala, za porušenie zasifrovanej zmluvy. To ze oni niečo zamlcia je úplne v poriadku!!! Darmo sa nehovorí.. Keď vtáčika lapaju pekne mu spievajú.

Michal

21.08.2019
internet, klientské centrum
mám opický internet L-ko, 60 Mb, často vypadáva, za routrom je už rýchlosť ani nie polovičná, ked tam zavolate to jednanie je des, oni majú všetko dobre a hotovo, ked chcem nastaviť modem , lebo im vypadol net, tak si pýtaju 14,90 !!!! rýchlo od telecomu preč...

debo

20.08.2019
wifi
vačšiu 3,14čovinu ako optika od tejto vy*ebanej firmi ani asi neexistuje padá to neustále ked si chcem pozrieť on line film tak to je otras seka a krúti načítanie a nakoniec napíše že neopovedá alebo prekročili ste dobu do 3,14či aj s takou 3,14čovinou ako telekom ten router čo dávajú k tomu je k ničomu cele je to na 3,14ču

Sudan

17.08.2019
VDSL 80/8 Mbps
Internet občas vypadne, ale ide ako má! SPEEDTEST: https://www.speedtest.net/result/8509061690

Katarína

16.08.2019
Košice Kvp
Halooo dnes cely deň nejde internet, tv samozrejme na infolinke nahraty odkaz ospravedlnujeme sa na poruche sa pracuje.

Karol

15.08.2019
Jasov
Wifi

Jari

08.08.2019
VDSL, Magio M, 8/1Mbs
Rychlost primerana na technicke moznosti. Stabilita siete vyborna. Priepustnost siete v deklarovaných objemoch pocas dna.

Piki

05.08.2019
Zapojenie sluzby
T Com je vrchol arogancie a diletanstva v jednom !!!!!!!! Na pripojenie sluzby za ktoru platim cakam uz 6 dni , volam krizom krazom a nic.....na probleme sa vraj intenzivne pracuje...akurat neviem na akej adrese... Absolutne ignoruju zakaznika, hlavne ze minaju miliony na zavadzajucu TV reklamu, aky su uzasny , superrychly, ako si vazia zakaznika a podobne bludy. Ked vas raz maju uz nieste zaujimavy , lebo maju zmluvu s astronomickou pokutou aj ked neviem za co....coho sa tyka. Aha , uz to mam, ked si dovolim odstupit od zmluvy lebo niesom spokojny s ich sluzbami tak im este za to musim zaplatit !!!!! Toto je mozne len na slovensku, vypalnictvo monopolu voci zakaznikom.... Ked niekto zvazuje objednat si ich sluzby tak radim, utekajte co vam nohy stacia , ani nad tym nerozmyslajte. Najdite si fora kde su tisice staznosti na tuto pochybnu spolocnost a urobte si vlastny nazor. Namiesto pchania milionov do reklam by mali napchat miliony do prijatia velkeho mnozstva dobre zaplatenych zamestnancov aby tak mohli splnit nerealne sluby z reklam.

glado

03.08.2019
VDSL 80/8 Mbps
Internet tak 3x za deň vypadne, odhlasuje sam zariadenia, nestabilné pripojenie, ping niekedy aj 1000 ms. Hrozné

piki

02.08.2019
zapojenie sluzby
Mizernejsie sluzby ako T com maju mozno len v Somalsku....mozno som prave urazil Somalsko. Dlhe roky platime ich sluzby lebo vtedy mebolo na vyber.Teraz nam poslali zase novu zmluvu s novym routerom ktory sa neda zapojit, lebo ide o optiku ktora fixne zabudovana v panelaku a tak musi prist ich technik. Tak som tam zavolal a oni mi oznamili ze podla zmluvy maju na to 3 dni...ktore uz ubehli a tetaz ide vykend ked nepracuju takze sme bez internetu a TV 5 dni !!! Samozrejme ze chcu zaplatit vsetko aj ked sluzbu neposkytuju ....spekulanti vydrbany. Chcel som odstupit od zmluvy ale tam si uviedli zmluvnu pokutu 240 + 120 eur za porusenie zmluvy....to tym hajzlom pasuje drzat zakaznika za gule, ale ked oni porusia zmluvne podmienky tak sa samozrejme nic nedeje, ..mozte si podat staznost! Takze taktika T comu je drzat zaka nika za gule so zmluvnymi pokutami inak by im vsetci zdrhli.. Co tak dat do zmluvy zmluvnu pokutu aj na nich ak nedodrzia zmluvu ako v nasom pripade !? Hlavne ze ich dileri otravuju kazdy tyzden s kdejakymi ponukami len aby chytili co najviac rukojemnikov. Toto bola nasa posledna zmluva co sme im podpisali . T COM nikdy viac !!!

Nikola

01.08.2019
Dekativacia pevnej linky a magio tv
Nič horšie som nezažila... Najhoršia skúsenosť akú sme doteraz mali... Nepíšem nikde žiadne recenzie lebo viem čo práca s ľuďmi obnáša ale po dnešnom vybavení deaktivácie, kedy mala byť výpovedna lehota mesiac a nakoniec je 2 mesiace nakoľko, keďže som včera čakala na predajni skoro hodinu na vybavenie a nevybavila som nič. Nemohla som dlhšie čakať, kedže som potrebovala ísť do práce. Po dnešnom par sekundovom vybavení mi nakoniec oznamia ze deaktivacia bude až o 2 mesiace (do konca septembra), lebo keby vybavim vsetko vcera, tak sa to zrusi do konca augusta. Nevybavovala som to pre seba ale starkeho kedze slovensky dochodok nie je velky a zacal platit namiesto cca 16 eur skoro až 30 eur! Bez pisomneho potvrdenia. S tym ze nas odbili ze bol este v polrocnej ochrannej dobe kde platil mensiu sumu. To myslia vazne?! Ked nezaplati niekto za fakturu tak to upomienka hned pride ale ked oni si zmyslia a nahodia viacej penazi, zrazu sa nič nedeje, nikto nemusí zákazníka oboznamit , preco plati tolko vela?! Vrchol drzosti. Neplatime u Vas male peniaze za vsetko. A po tejto skusenosti akonahle nam skonci zmluva. Rusime vsetko u vas!!! Vypadky a neustale resetovanie internetu... Lutujeme ze sme prestupili k Vam!!! A nikdy v zivote a Vami uz nechceme mat nic spolocneho!!!

AlenaT

31.07.2019
reklamácia mobilného telefónu
Po uznaní štvrtej reklamácie nefunkčného telefónu, mi na predajni povedali, že nakoľko už tento telefón v ponuke nemajú vrátia mi zaň 2 eura, ktoré som dala ako vstupný poplatok. To že som ho ešte dva roky platila v paušali ich vôbec nezaujímalo. Sú to obyčajný zlodeji. Až keď sa človek začne hádať a sťažovať všade kde sa dá, až potom mu vrátia to na čo mal celý čas nárok.

Eva

29.07.2019
prechod z papierovej na elektronickú faktúru
Chcete zmeniť papierovú faktúru na elektronickú?Véééélky problém. Už som volala tri krát.Elektronickú som začala dostávať, ale opis mi chodí veselo ďalej.Na tretí krát mi pani povedala, že veď to je zdarma.Neviem potom prečo mám na fakture opis elektronickej faktúry 0,72 eur.Njk nevie kto a prečo mi ju posiela.... smutna vec

Michal

26.07.2019
Magio
Mne vadí cena za balík Magio. UPC má o dosť výhodnejšie ceny. Asi po rokoch odídem ku konkurencii. Raz za čas by mohli aj obnoviť prenajaté zariadenia (setobox, router)

Gmgmf

19.07.2019
1/10
Poslednou dobou Hrôza hrôza hrôza samé výpadky....

Julius

17.07.2019
Telekom
Je*al to pes... neprejde 5 sku*venych minut aby to nepadlo, hned ako skonci viazanost ideme dopi*e

norbert gulas

15.07.2019
internet a magiot tv sati
internet si ide ako chce a kedy chce.magio tv cez satelit nieco neskutocne.signal spadne este len hlasia burku a to je ejdno kde

W

09.07.2019
Pomaly internet
V poslednej dobe stále padá wifi a pomaly internet. Keď chcem zapat rýchly súboj v hre tak musím zapnúť mobilné dáta a nehovorím o videách na youtube ktoré načíta v najnižšej kvalite (niekedy ani nenacita) a stále seká. Hneď ako skončí zmluva idem ku konkurencii

Maroš Lovás

07.07.2019
Platím za 80/8 ale reálne ide max 50/5
Úplne zlé je to na hanbu akú reklamu si robia a nevedia zabezpečiť výmenu vlastnej infraštruktúry aby im to fungovalo ako sa chvália. A najhoršie je že nie sú páky ako ich donútiť aby si aj oni plnili svoje povinnosti.

Patrik

02.07.2019
Vysoka nespokojnos
Mam pausal Ano L.Vacsinu casu chodim prec na turnusy 3tyzdne v Nemecku a tyzxen doma Mal som nemecky internet bol som spokojny az jedneho dna sa ozvali z Telekomu ze mi ponukaju uzasny pausal neobmedzene volania sms a 8GB internet trikrat som sa informoval ohladne dat ci vsetky mozem minutv eu kde mi bolo povedane ze samozrejme.Tak som si zacal uzivat ten zazrak az kym neprislo precitnutie miesto 25 euro mi prislo platit 65euro.Marne boli staznosti nic nepomohlo potom som stale picuval len FUP .Tak po 20 rokoch sa mi takto podakovali 50/50 ked doma minies1gb tak viac ako 1gb nemozes minut v zahranici.Nikdy viac telekom nikomu ich neodporucam .Zavadzaju zakaznikov a potom ich pomalicky sklbu.

Juj59

30.06.2019
Horne Srnie
Vysoka cena za nizku kvalitu.Po skonceni zmluvy odchadzam.Nemam na to nervy.

Martin

25.06.2019
Najhorší internet na svete !!!
Taká blbosť ten ich internet platím za to mesačné dosť veľké penize za to že je to internet U telekomu si platím premiovy router a aj tak je to také ako keby mám spomalene data v jednom kuse ma telefón odpaja z wifi a píše: internet nemusí byť dostupný ked chcem zapnúť hru tak mi seka Strašne slabý signál wifi a to ked som ho vybavoval tak hovorili: signál je silný aj ked ste o poschodie nižšie. Taká pi..... Nikomu neodporúčam !

Štefo

21.06.2019
Všetko zle
zly prístup na všetkých úrovniach klientskej podpory

Magdaléna

14.06.2019
magio tv cez satelit
to je nemysliteľne už 4 deň čakam na opravu lebo mi vôbec nejde tv, pred 2 dňami prišiel opravar no on povedal ,že sa neprišiel zabiť no satelit montovali technici telekomu a pošlu na poruchu opravara bez technickeho vybavenia a ta drzosť v spravani to sa ani opisať neda toto je pristup k zákaznikovy a vôbec čita to niekto s kompetentnych

Jan

13.06.2019
Slovensko
Neviem,co vsetci nadavat a cudujete sa,ked im podpisujete zmluvy,ze vam garantuju,ze internet pojde MAX!! rychlostou xy....Cize vsetci "garantuju zakaznikovi",ze internet mu nepojde rychlejsie.ako urcena rychlost.....Neviem,ktory fiškus stým prisiel ako prvý,ale to sú zmluvy výhodné len pre nich,na zakaznika kašlať,ten nech len platí a čuší....

Jaroslav Toth

10.06.2019
Predĺženie viazanosti
Moja skúsenosť s telekom.... So službami ako takými som bol spokojný aj keď cenovo vyhodnejsie ponuky som dostával od konkurentov ale povedal som si za kvalitu si priplatim (približne 700€ ročne(paušál s viazanosťou) ci sa ale stalo? Tri dni pred koncom mi volala pani z retencneho centra s ponukou na nový paušál dohodli sme podmienky zmluvy plus zariadenie a tu to začína.... Pani som povedal že chcem Huawei p30 pro ale ona mi tvrdila že nie sú a nebudú a keď budu tak mi nevie garantovať ci sa mi ujde pretože prednosť majú pobočky telekomu ôk teda tak si vezmem samsung s10 na čo mi pani povedala že je super aj technik že jej povedal že lepšia voľba ako huawei a že mi to aj vyhodne vychádza 99€ kuriérovi plus 14 € mesačne paušál áno XL..... (CENA HUAWEIU 149€ KURIÉR PLUS 15 MESAČNE) Kuriér prišiel s balíkom a zmluvou žena zariadenia 149€ plus zmluva v ktorej nebol napísany mesačný doplatok vravím si super asi mi poslali nakoniec ten huawei no po rozbalení vidím samsung aj na zmluve aj v krabici aké prečo ta cena? Štvrť na jednu volám prvý krát do telekomu kde mi slečna povedala ze to prezistit a informuje osobu s ktorou som to dohodol ok čakám po dvoch hodinách čakania nič volám znovu zdvihol mi niekto iný a to isté s tým že mi povedali ze v systéme je to 149€ zariadenie plus 17 mesačne a ze som to dohodoval s kolegom nie kolegyňou (Robert Suba) prvý krát som počul toto meno a som normálny človek bez akéhokoľvek postihnutia čiže viem rozoznať mužský a ženský hlas a ja som volal zo ženou 100%... No nič druhý telefonát skončil s prísľubom že urgentne informujú kolegyňu a ze sa mi ozve počkal som do štvrť na 5 a hádajte čo??? Nikto sa neozval..... Tak volám po tretí krát a už mi teda dochádzali nervy co som dal aj slečne najavo a ta mi povedala ze ta kolegyňa môže mať dovolenku že preto sa neozýva :D :D :D a ponúkla tri možnosti bud reklamovať alebo zrušiť zmluvu alebo čakat mne vyhovovala druhá možnosť pretože ako som spomínal moje nervy už boli na vlásku a potom mi povedala že mám ísť na pobočku tam sa riešia veci najrýchlejšie a ze ci nezvážim tu reklamáciu (že si myslí že mi vyhoveju a dostanem to na com sme sa dohodli) načo som sa spýtal koľko to bude trvať tak povedala ze aj 30 dní hovorím si super za telefón zaplatené služba aktivovaná ale využívať telefón nesmiem pretože ak reklamacia neprejde a ja rozbalím telefón a začnem ho používať tak samozrejme ho už musím doplatiť tak paráda išiel som teda na pobočku zrušiť zmluvu kde mi vrátili 149€ (aspoň niečo pozitívne v ten deň :)) odchadzam domov a pozriem sa na facebook Telekom kde som sa snažil tiež kontaktovať niekoho kompetentného čo vie aj riešiť veci nie len sľúbovat a odvolávať sa na iných a tam mi pan napísal zevraj mi ta pani (v skutočnosti chlap) dvakrát volala ze nedvíha co ma pobavilo pretože som od obeda čakal ma telefonát a celý deň mam telefón v ruke s 4g pripojením a zmeskane hovory žiadne takže ešte chceli urobiť nakoniec so mňa idiota takže ďakujem celému skvelému tímu z telekomu za super piatok a pozdravujem pana ROBERTA SUBU že nech si dá pozor kto robí na jeho meno zmluvy.... Pekný deň prajem.

Tomáš Č

07.06.2019
Paušál
Klamú zákazníka!!! Prostredníctvom telefonického rozhovoru mi bol ponúknutý 2 ročný kontrakt. 10e za hovory a 2gb internet. Po 12 mesiacoch mi ho zmenili na 60min hovorov a 200mb internet a odkázali ma na zmluvu kde táto skutočnosť je spísaná malým písmom... ˇano je to aj moja chyba, no spoliehal som sa na nahrávku komunikácie s Telekomom. Avšak mi došla správa že nahrávku už nieje možné vypočuť!!!!! Sú to podvodníci a aj sieť na slovensku nemá také pokrytie ako O2

Jakub

05.06.2019
Odpad
Internet od telekomu spomalený vypadáva wifi aj magio aj nahravky sa nenahraju lebo spad internetu na nulu. Mam mobil na wifi položený na routery a na 30 sekundove video na youtube čakam 15 minut!!!!!

Alexandra

03.06.2019
Magio
absolutne neodpocuram, vypadava telka aj inernet a dovolat na sa infolinku je nerealne a ked sa uz dovolate, tak velmi "mili operatori" Vas odbiju...naposledy nam vypadla telka aj net, nahlaslili sme poruchu, vraj to budu okamzite riesit, na druhy den sme opat volali, ked sme sa po celom dni konecne dovolali, pani nas odbila, ze co vyvolavame, ved oni vidia ze mame nahlasenu poruchu...a tak po vyhrazkach, ze podame staznost a odchadzame z TComu nam zazracne do 5 min nabehlo magio...a na otazku, ze ci nam odpocitaju z faktury tie 2 dni, pani na druhej strane radsej mlcala...cele zle...

Roman

01.06.2019
Internet od telekomu
Cely internet spomaleny. Mam problem nacitat hovi ake video ktore ma rozlisenie 720. O stahovani ani nehovorim . Za tie peniaze velka bieda neodporucam !!!!

Mimino

31.05.2019
Telefón v oprave
Dal som si opraviť telefón, ktorý som si bral na paušál. Najskôr prestala fungovať WiFi, potom sa vypínal a zapínal sám a napokon sa vypol úplne. Tak som ho dal opraviť v Telekom. Keďže telefón používala manželka a stále ho mala v obale, bol krásny, nepoškodený. Z opravy sa mi vrátil dobuchany na dvoch rohoch a tak som ho neprevzal... Povedali mi v Telekom, že sa spoja so servisom... Dnes mi pani z Telekom volala, ze oni za to nezodpovedajú... Ľutujem, že som si vybral túto spoločnosť!!! Len, čo mi skončí viazanosť, isto vymením operátora... Aj tak, internet poriadne nefunguje, kedykoľvek sa nedá z Telekom dovolať... Už mi pretiekol pohár trpezlivosti!!!

Vlado

31.05.2019
Celé zle
Celé zle, ja nechápem ako v dnešnej dobe môže byť infraštruktúra celej siete taká zastaralá .... človek si zaplatí, ale fakt bieda .... nie je to len telekom ale aj ostatné ...... pokiaľ nemá človek optiku tak nemôže pracovať ... ale ponúkať služby každý mesiac vedia dokonalo

Martin

30.05.2019
Internet
Stará rozpadávajúca sa infraštruktúra, potrhané vedenia. Nulový záujem o zákazníka. Žiadne plány na upgrade. Účtujú plnú cenu ale dodávajú iba 55% rýchlolsti.

Filip

29.05.2019
Nekalé praktiky
Mal som dva paušáli na firmu a platil som nemalé faktúry. Občas sa mi stalo ze som zabudol zaplatiť faktúru., ale vždy keď ma upozornili tak som zaplatil. Chcel som si nastaviť inkaso nedokázali sme to ani so spolupracou s ich zamestnancami, po 3 návštevách už som tam nemal chuť chodit. Nedokázali my ani spojiť všetko do jednej faktúry. Keď som sa rozhodoval že odídem tak mi ponúkli 10 eur zľavu. Za to Orange mi ponúkol platiť polovicu. Prenášal som čísla každé v iný dátum a co sa stalo?! Prišla jedna faktúra bez mojej iniciatívy. Tcom ale neskončil, napriek tomu ze som im zaplatil pokutu, mi po 2 mesiacoch poslali ďalšiu za faktúru ze som neskoro zaplatil faktúru pred 5timi mesiacmi a ze 20 eur. CHRAPUNI!!! MALÝ PODNIKATELIA DÁVAJTE POZOR, KOHO SI VYBERIETE!!!

braňo

29.05.2019
Neodporúčam
V poslednom čase samé výpadky, rýchlosť udávaná 8/1 mbps no skotucnost vacsinou 7/0,8. Teraz posledné týždne je strašne pomalý niekedý mám aj 700 ping skoro dva dni v kuse. Rýchlosť sa niekedy ani nedá pomera.

bEDRIGO

28.05.2019
Osudovy omyl
Uz od prveho dna banujem ze som objednal sluzbu Internet Magio L v obci Dvorniky, to ze som nepodrzal kurzor na produkte a nevidel som ze pri ADSL je maximalka 8 megabit a bol som v tom ze objednavam internet 60 megabit ,, ale ani tych 8 nejde maximalne 5,6 megabit. bohuzial musime dva roky vydrzat. Tak nam treba.

TM

23.05.2019
Neodporúčam
Neodporúčam. V kuse klamú. Druhýdeň bez internetu.NEODPORÚČAM

Adam

22.05.2019
Internet po výmene routera pomalší
Najprv išiel internet strašne pomaly rýchlost sme mali 80mbit/8mbit po výmene routra (čo prebehlo prekvapivo rýchlo) rýchlost klesla na 50/5 bol tu aj technik PO MESIACI obvolávania degeškov sem ráčil doraziť technik a hádajte čo?Povedal že už nie je možné obnovit na tu rýchlosť ako sme mali ževraj su staré káble či čo že to už proste nie je možné, ale ako je možné že predtým to fungovalo ako malo a rýchlosť bola taká ako sme mali v zmluve proste odpad spoločnosť ... NEODPORÚČAM

Hana

21.05.2019
Pevný internet
Neodporúčam si brať internet od T-mobilu. Sú to podvodnici povedia Vám ze máte akciu na internet mesačne budete platiť 12,90€ a každý mesiac chodí vyššía a vyššía faktúra. Nikdy viac. Sú to podvodnici dávajte si pozor !!!!!

Lukáš

19.05.2019
Mágio
Určite neodporúčam Telekom. Rodičia majú základný Mágio program. Zmluvu podpísali na stredný program 60/6mbps (v januári), v máji sme zistili, že mal mať teda balík L ale stále ho nechali na najzakladnejsom M. Technická podpora funguje tak, že "oni iba dodávajú signál do domácnosti" ale ak vam internet nefunguje, tak to si musíte sami vyriešiť....nula bodov

Adrian Szalay

18.05.2019
internet 300/30
mam asi jeden z najrychlejsich internetov {od telekomu} - prepojil som pocitac s ethernet kablom a zda sa ze mi IPTV blokuju{nie je od nich}...je to velmi zle ze si clovek nemoze pozerat co chce...IPTV hocikto moze stiahnut na smart TV a aj tak si to nemoze uzivat {trochu mi to pripada ako keby zasahovali do ludskzch prav}

Dodo

14.05.2019
Po výmene rotera sa to zrýchlilo.
Technická podpora funguje dobre,pri problémoch ochotne pomôžu.

Tomas baloq

10.05.2019
Zahradna 64 trebisov
Trebisov

Maria

10.05.2019
Pomaly a nestabilny internet
v poslednej dobe ten Internet stale padal, 3 dni cas na odstranenie poruchy a o 2 dni znovu to iste. Platila som mesacne ako keby bol funkcny a tak som s nimi skoncila.

Beus

10.05.2019
Telekom spokojnost
Nikdy som nemala problem niečo vybavit, myslim si ze co sa tyka signalu je vena za program primerana. Som spokojna :)

Patrik Žeravik

10.05.2019
Púchov
Totálny výpadok signálu prišiel som o niekoľko pracovných stretnutí som zvedavý ako to chcú riešiť

Michal

06.05.2019
internet
V poslednej dobe ten internet stale len pada nejde tak rychlo jak ma....proste cele zle..Reklamacia 2x behom 1 tyzdna s tym ze oprava moze trvat do 3 dni.Prvy krat ponukli aspon mobilne data neobmedzene druhy krat absolutne nic

Vladimir

02.05.2019
ANO L
Cely T veľmy zle klamanie zakaznika v programoch Ano neobmedzene volania vEU neplatiaa ani zdarma sms a hlavne ojbem dat namiesto 16 GB vam daju 1GB neplati cele je to zavadzanie ale faktury to vedia.

Gabriel

01.05.2019
Telekom
Oberator prvej tiedy

Dusan Horvath

01.05.2019
Bratislava
Vynikajuce spojenie, ani jeden vypadok za 5 rokov

Jakub

30.04.2019
Slabá rýchlosť pripojenia
Dobry deň chcel by som upozorniť na služby od telekomu a to konkrétne na pripojenie VDSL a to službu XL internet. Pri podpise zmluvy tzv. Rýchleho internetu 80MB nik nepovie že deklarovaných máte len 50MB lebo v zmluve malými písmenkami je napísané že rýchlosť je DO 80MB, čiže sťažovať sa nemôžete. Ja som volal do telekomu na číslo “0800123777” , s tým že internet mi nejde ani 50MB a že chcem hlásiť poruchu. Chlapík na mňa ,že porucha to byť nemôže a to z dôvodu toho že z tých 50MB ktoré sú deklarovane na môj kábel rýchlosť neklesla o 60% čiže keby mi rýchlosť klesne a ide plynule 20MB tak je to ako v pohode hlavne že platíme za služby ako nikde... neodporúčam služby ruzovkasteho operátora

Serneyy

23.04.2019
VDSL 80/8 Mbps
Celkom dobré.

Peter

23.04.2019
kvalita
Telekom bez obmedzenia dát ale s agregáciou. Postupne sa to zhoršuje a na ďalšie obdobie už s prechádzam k niekomu inému.

Palo

14.04.2019
Katastrofa
Telekom celeee zle. Peniaze brat kazdy mesiac to ano ale poskytnut za to aj adekvatne sluzby to nie. Ved vy vlastne okradate ludi. Je 21 storocie tak inovujte a nie len zisky ratat. Treba aj zainvestovat donovych liniek, kvalitnejsich kablov a routrov atd.

Marec2019ZačiatokKonca

08.04.2019
Marec2019
Telekom musel zaviesť nejakú novú službu alebo update. Možno firewall na routre ktorý blokuje konkrétne protokoly alebo porty. Twitch, streamovacie servre, voiceIp, ingame chat atď. Ak si pozriete Telekom fórum, všetci problém opisujú rovnako. Začalo to cca 20-26 marec 2019. Všetky VDSL balíky L , XL atď sekajú najmä vo večerných hodinách. Vyššie spomenuté služby lagujú, ale napr. Ookla vykazuje "normálne" hodnoty download/upload.(Normálnym rozumej tak 60% čo máš v zmluve), takže technická chyba napr. narušenou kabelážou to nebude, skôr software. Call servis klasika - reštartujte , u nas nie je chyba, vaše zariadenia asi blokuju pristup, všetky hodnoty mame u nas normalne, technika netreba, atď. Hlavne že telekom forum horí sťažnosťami. Ak nie ste na dedine, resp. máte možnosť konkurencie, rozhodne si nevyberajte Telekom ako providera. Je to trash. Ceny za vdsl ako iný providerovia za optiku, služby ako z minulého storočia a kvalita/stabilita produktu na úrovni Dankovej rétoriky. (žiadna). Moja najbližšia zmena bydliska bude na základe mapy pokrytia Antiku. Ďakujem za pozornosť.

TelekomJeOdpad

08.04.2019
A dosť!
sorry že píšem znova Nech už niekam idú tí telekr ni s prepáčením teraz mi tá hra furt sekne a nedá sa to hrať teraz si ju vďaka tomuto nekvalitnému internetu neužijem d o p r d e l e s telekomom

TelekomJeOdpad

31.03.2019
Za prt
TO ISTÉ AKO ORANGE NEVEDIA UROBIŤ PPRIADNY INTERNET PACMAN. IO SA NEDÁ HRAŤ SEKA TO JAK SPROSTÉ A OPET LEN TELEKOM OBERÁ O PENIAZE!!!!!!!!!!!!!!

MArtin

30.03.2019
Huawei HG8245H
Zariadenie Huawei HG8245H, router, je absolútny šrot. V TPDčku som kedysi kúpil TP-LINK router za 15€ ktorý krásne stačil všetkým mojím potrebám. Telekom mi pro zriadovaní služieb pripojil ich router ktorý nedokáže pokryť ani malý 2izbový byt. Servis je strašný, radšej ma budú 10x reštartovať akoby mali poslať technika nech to ich zariadenie vymení.

Matej

29.03.2019
80/8 Mbps
Internet je hrozne nestabilný, ale keď to používate len na pracovanie, stačí to. Na hranie hier vôbec nedoporučujem... Hrám a ping mi skáče 30 ms - 100 ms, sťahovanie mám mať do 80 Mbps, ale mám 31 Mbps a nahrávanie to isté, mám mať do 8 Mbps a mám 5 Mbps. Treba sa radšej kuknúť po konkurencií!

D

25.03.2019
...
Ignoracia

Daniel

21.03.2019
30/3 Mbps
Veľmi spokojný, občas vypadne internet, ale najlepší z konkurencie. Môžem doporučiť!

Daniel

21.03.2019
30/3 Mbps
Veľmi spokojný, občas vypadne internet, ale najlepší z konkurencie. Môžem doporučiť!

Jaro

15.03.2019
TV
Katastrofa, to uz neni unosne co sa tyka kvality

Fero

15.03.2019
80/8 Mbps
Otrasná kvalita, výpadky na dennom poriadku, nefunkčnosť modemu aj po x-násobnej výmene a oprave, vrelo neodporúčam :)

Milan

11.03.2019
60/6Mbps
Od 18.2.2019 ,od vymeny optickeho modemu, ktory mi odisel do dnesneho dna to je 11.3.2019 mi s novym vymenenym modemom (mal som Huawei EchoLife HG850 a dali mi Huawei HG8245 v2) mi nefunguje spolahlivo IPTv (SledovanieTv, Skylink live App) ani HbbTv ( z CZ, PL a ani SK programov CT, TVP, a ani RTVS, JOJ... ) Telekom mi zamietol reklamaciu a napisal mi list co mam ja robit miesto toho aby nabehol technik a zavadu odstranil!!! Na linku som uz volal cca 5x , na pobocke som uz bol asi 6x a stale nic!!! Pri pohrozeni ze po viac ako 10 kokoch odidem k inemu operatorovi sa vyhrazaju zmluvnou pokutou viac ako 100€ aj napriek tomu ze mi nedodavaju pozadovanu kvalitu!!!♦ Ak sa niekto rozhoduje o pripojeni INT, najdite si ineho operatora, ktory si bude vazit ze ste ich zakaznik

Ritchey

26.02.2019
80/8 Mbps
Relativne kvalitne pripojenie s mesacnym prenosom 1000GB+ za poslednych par mesiacov, zatial spokojny...l.

Tomáš

26.02.2019
Paušál
Je to na nič mám od nich paušál dával som zábezpeku 200eur a keď som chcel ešte jeden pre priateľku tak zasa chceli 200eur zábezpeku. A Tomi tvrdili keď som si bral prvý že to platím iba raz a že už nebudem platiť zabezpeku. Že sa nehanbia

Jozef

19.02.2019
Internet a magio sat
Haraburdiari.Zariadenia čo ponúkajú su asi najväčší odpad čo sa dá kupit na trhu.každé jedno zariadenie čo od nich mam je potrat čínskeho priemyslu.setbox co dodava t com je vyvinutý tak z polovice a uzasny internet funguje ako vietor fuka. Televizia vypadáva neda sa nic nastaviť a internet nie je schopny prehrať video na youtobe.po výmene zariadení akože za novšie je velky skok z kaluže do bahna.všetko Funguje v nejakom núdzovom rezime.T com je hanba 21 storočia!Ešte ze ceny maju take akože parádne

Samuel

18.02.2019
hnoj
najhoršie rozhodutie v živote bolo ze sme prešli na tento otrasny internet....seka pri pozerani filmov alebo videí, vypadava a pise ze internet nie je dostupny....otras!!!!

Simona

14.02.2019
Poruchy
Posledné dva týždne nám stále prestane ísť televízia aj internet. Vždy na víkend aby sme mohli 5 dní čakať. Úžasné služby teda..

Anton Fečko

13.02.2019
technicky problem
Velmi pekne chcem poďakovať telekomu a pánovi technikovi že v rýchlosti do hodiny od nášho problemu kedy sme zavolali,došiel a hned náš problém vyriešil... dakujeme

Vladimír

12.02.2019
Okres Banská Bystrica
Internet VDSl Mágio L Stabilné pripojenie,žiadne výpadky.Montáž do 7 dní od podania žiadosti.Odborná telefonická pomoc,trochu ťažšie sa dovolať.

Martin

07.02.2019
nespokojny zakaznik
strasne pomaly net a este aj caste vypadky...

Dominik

03.02.2019
XL internet
Horor.... Nedokážu namontovať VDSL technológiu o 100 metrov ďalej.... Vidieť tú "starostlivosť" o klienta... Pokiaľ ste v oblasti kde nie je VDSL ani optika... Neodporúčam... 0/0 15mbps... žiadna výhra... Na dedinu daju optiku na ulicu do mesta nie.

Marek

30.01.2019
Neodporúčam
Najhoršia sieť za pár mesiacov mi končí viazanosť. Preč od nich

John

24.01.2019
Je to na hovno celé.Šmejd.
Je to na hovno operátor na paušál mi účtujú neustále vyšiu cenu.Magio internet a telka rooter neustále vypadává až tak že dakedy treba 3x resetovať za sebou aby som mohol pohnúť a začat od znova nastaviť všetko.A na magio my na posledi účtovali 34eur a kvôli čomu prosím vás? Ked každí mesiac platím 20 éčok.Nič nulla o paušáli ani nehovorím ,,neobmedzení" internet máš a potom ti spomalia dobre že nie na 1kb/s. Strážite svoje dáta ako zlaté tehličky.Hanba len chcú čo najviac penazí brať od ludí.A nehovorím o tom že ked ti vypnú službu prečo musíš platiť za to čo ani nepoužíváš.

Mates

12.01.2019
Násilne prepájajú pevné linky na optiku
Šmejdi ktorý si nevážia zákazníka. Monopol.

Norbert Cigánek

08.01.2019
Monopol, ktorý má platiacého zákazníka v paži
Bez upozornenia mi 4 dni pred splatnosťou faktúry obmedzili volania (mne sa dovolajú, ale ja sa nedovolám nikomu). 3.1.2019 poobede mi obmedzili volania, splatnosť faktúry bola 7.1.2019. Išiel som osobne do pobočky 4.1.2019 zaplatiť faktúru s prosbou o okamžité zapojenie plnohodnotnej služby. V Telekome som bol cca päť krát s otázkou kedy to zapoja. Dnes je 8.1.2019 a hláska mi stále oznamuje, že z dôvodu nezaplatenia faktúry mám obmedzené volania. Mimochodom mám u nich dve pevné linky, satelitné Magio na 4 boxy, dve metalické pripojenia na internet a tri mobilné telefóny. Týmto popisom služieb sa nechcem chváliť, ale silno rozmýšľam o prechode k inému operátorovi aj s týmito službami.

JaVa

17.12.2018
xxx
Pomalý internet, vypadáva, o ničom

Anonym

14.12.2018
Otras
Velmi nespokojna, uctuju si co chcu. Neupozornia a ja ani neviem za co platim. Koncil mi pausal no musela som aj po skonceni platit dva mesiace a aj to mi este dali pokutu hajzli..muz ma pausal ma platit 15€ no to sa este nestalo teraz ma fakturu 34€a ani mevie zaco.. iba prec od takych podvodnikov

Nespokojny Zakaznik

12.12.2018
OTRAS!!
Problemy s pripojenim KAZDY DEN. Zmluvne podmienky otrasne. Zakaznicka sluzba na hanbu. Za tie peniaze co beru od ludi nech sa strcia!!

Noro

06.12.2018
Komarno
Maximálne spokojný

Fero

05.12.2018
Vsetko
Zakaznicka sluzba po nefunguje po vecernicku a pokial sa zdrzujete v zahranici, vlastne vo vsetkych pripadoch je tato spolocnost mrhanie vasich penazi...

Lesyk

18.11.2018
Podvodne konanie
Telekom presiel na praktiky šmejdov...zatajuje a zavadza...končim u tejto podvodnej firmy

Lukasko

12.11.2018
Internet + Tv
Co sa týka spolahlivosti musim povedat že žiadne problemy neboli akurat by mohli nieco robit s cenamy,lebo konkurencia ma nizsie, A taktiež starostlivost o zakaznika by mohla byt lepsie,lebo viac sa oplati zmluvu zrusit a dat nanovo ako pokracovat !!!

Miroslav

12.11.2018
Magio optický internet XL
Dobrá služba, dodržané parametre rýchlosti, ústretový prístup. Rodinný dom Košice. Pozor, ak je už v blízkosti domu stĺp Telekomu, výkop pre optiku sa nerobí, ale kábel sa vždy ťahá zo stĺpu. Ak ho veľmi chcete mať v zemi, položte si prípravu na kábel (prázdnu rúru so silonom) do zeme na vlastné náklady. Samotné zavedenie optického vodiča technikmi je potom veľmi rýchle.

ravaszcs76

07.11.2018
Magio xl
Sú drahý, lebo si to môžu dovoliť ( u nas v Jelke ) teraz mám od nich 16Mb/s za 24€. Hanba, za 12€ mám v mobile 2x vyssiu rýchlosť

Marek

07.11.2018
Skvely internet
Tonko

jozef

01.11.2018
SMS
nechceli spustiť sms hlasovanie kvôli tisovi je to operátor nemá sa čo srať do politiki alebo meniť historiu národa

Gabika Jančovičová

29.10.2018
Celé zle
Velké sklamanie a zlaté UPC.Banujem,že som sa nechala ukecať.Infocentrum nula bodov a pomoc žiadna.Signál internetu iba pri wifine a ak sa vzdialim už nemám pripojenie.Rooter stále bliká dokola a ich odpoveď stále ta istá.Resetnite.No proste neodporúčam.Som sklamaná.

Gabika Jančovičová

29.10.2018
Celé zle
Velké sklamanie a zlaté UPC.Banujem,že som sa nechala ukecať.Infocentrum nula bodov a pomoc žiadna.Signál internetu iba pri wifine a ak sa vzdialim už nemám pripojenie.Rooter stále bliká dokola a ich odpoveď stále ta istá.Resetnite.No proste neodporúčam.Som sklamaná.

Anton

27.10.2018
velmi dobry internet
najhorsi internet aky som kedy videl daval by som si pozor lebo ked to bude takto pokracovat pridem do vasej fabriky a nebudem sam a urobim nieco zle a potom uz bude neskoro

Matuš

25.10.2018
Paušal Áno M
Chcel som sa opytať nabehla mi faktura 133€ za internet k paušalu ano m volal som na linku kde mi bolo povedane že nemam aktivovane automaticke obnovenie dat baliček 5.99€ 1GB že som musel posielať sms na obnovenie dat tak som sa jej spytal ako to že ich nemam uložene sms a ona mi povedala že nejako som si ich musel aktivovať dala to na reklamaciu tak sa chcem spytať či ma chcu okradnuť a tak

Zdenka

20.10.2018
Katastrofa
Ponuknu rychlejsi internet a router vam daju ten najhorsi smejd a namiesto toho,aby vam teda povedali, ze potrebujete k tomu lepsi router, aby vam aj ten internet isiel, sice za poplatok, to nepovedia... Otras, podstatne pre nich je, ze maju klienta, ktory plati, ale zabudaju na spokojnost klienta

Jana

18.10.2018
Bratislava
Najhoršia sieť na svete akú som kedy videl

Miro

11.10.2018
Otras
Otrasný internet. Neustále výpadky a poruchovosť. Posledné dni internet vypadáva každých 5 minút. Choré. Nikomu neodporúčam.

Jaro

09.10.2018
slabý wi fi signál -namiesto rieš probl predlž zml
Odkedy nam pred takmer 2 rokmi nam so zmenou služby z na Internet Optik 2 s 20 Mbps na L s deklarovanou rýchlosťou 60 Mbps, vymenili starý router BelkinN+, ktory stale vypadaval, za Huawei HG8245H, máme neustale problem so slabym, a sice už menej, ale predsa občas vypadavajucim signalom v odľahlych miestach bytu. Chcel som to riešiť objednanim si silnejšieho routra, pričom na ich stranke som našiel jeden (Sagemcom Fast 5655v2 AC), o ktorom som si myslel, že je silnejši, avšak keďže v tech. inf. o ňom údaj o sile vyžarovaneho signalu nebola, a nenašiel som ju ani na nete, tak som im napisal cez ich príslušný formular na otazky, aby mi napisali, akú ma silu vyžarovania ten router, a či ho môžeme dostať k našmu programu, alebo koľko nude treba doplatiť. A oni namiesto toho aby mi napísali jednoznačné fundovane odpovede, tak zavolali mojej exmanželke, ktorá je vedená ako majiteľka zmluvy, ktorej odkazali, aby sa s tým problemom obratila na technika prostrednictvom prílušnej call linky, pričom zároveň ju upozornili, že končí viazanosť jej zmluvy a keď si ju hneď nepredlží o dalšie 2 roky, bude platiť mesačne o 5 E viac, tak rýchlo súhlasila s jej predlžením, hoci v skutočnosti tá zmluva končila až za 3 týždne, Ja som následne zistil na ich webstranke, že ponukaju k novym zmluvam v akcii zariadenie na prenos pevneho aj wifi signalu do odľahlych miest domu pomocou bezdrôtoveho opakovača Powerline (550), avšak z toho dôvodu, že na ich webe nie je jasne uvedene, či je možne jeho dodanie za akciovu cenu len k internetej službe, ktoru mame (L), alebo len k "chytremu baliku", ktorý však nechceme, tak nam odpovedali, že je možne ho objednať a dostať za akciovu cenu 20 E len k novej zmluve alebo k predlženiu zmluvy, ale my ho za tu akciovu cenu už dostať nemôžeme, lebo exmanželka už objednala predlženie zmluvy bez požiadavky na dodanie uvedeného zariadenia... takže nám ho môžu dodať, ale už nie za akciovu cenu 19,90 Eur, ale plnu cenu cca 34,90 Eur! Poučený zo skúseností ďalších nespokojných zákazníkov som rezignoval na ďalšie naťahovačky s nimi a pôvodne zamýšlané zrušenie zmluvy, lebo by nám pravdepodobne vyrúbili pokutu za predčasnú výpoveď... Ale vy, čo mate podobne problemy a ste ešte neprepasli príležitosť, nevahajte a včas, t.j. ešte pred vypršaním doby viazanosti, určite nie nie po, im písomne doručte žiadosť o ukončenie služby s posledným dňom viazanosti, t.j. nie "predčasnú výpoveď"...A potom, až si uvedomia, že svojim prístupom prichadzaju o zakaznikov, možno začnu seriozne riešiť ich problemy a požiadavky. A nič nevybavujte cez telefon, lebo hocičo, čo poviete si oni môžu "vyložiť" tak, aby to vyhovovalo viac im, ako vám a vy sa potom môžete márne domáhať nápravy... Takže taký je ich prístup k zákazníkom a ich problémom...

Barek Tomas

08.10.2018
Hlohovec
V skratke platim VDSL najrychlesi aky maju 80 MB/s. V zasade net fici v pohode, ale rovnako sa lahko dostane na uroven doby kamenej kde stare dial-up modemy by boli lepsim riesenim ... pochopim spicku, ale negarantuju ziadnu minimalnu rychlost co je dost problem pretoze z 20 MB/s spadnem behom sekundy na 153 kB/s rychlost a v pravidelnych intervaloch co poriadne lezie na nervy z dlhodobeho hladiska .... a miestami to hodi hlasku "ziadne internetove pripojenie" takze na top mne dostupnu sluzbu naozaj fail a sklamanie ...

Petcim

03.10.2018
Cadca
Uplna katastrofa pri ukoncovani zmluvy,musel som zaplatit este mesiac navyse aj ked mi uz skoncila a este aj zmluvnu pokutu.zaco neviem.platil som im potstivo ,8 rokov a nakoniec aj ovladac ktori bol trosku prasknuty uz bi som od telekomu nechcel nic ani zadarmo

Tom Tom

02.10.2018
Paušál
Tak ja som sa rozhodol. Mením operátora. Dostal som parádnu ponuku od predošlého operátora. Žiaľ Telecom mi to isté ponúknut nedokáže. A to je Ten istý paušál ako je ÁNO L za 30€ v Telekome. Dostal som 50% zľavu na celú dobu viazanosti. Telekom to s ÁNO paušálom jednoducho pokašľal. Celé zle. Telekom už nikdy viac.

Martin Dilhof

30.09.2018
Zli interned
Naprd interned moje visledky: Ping ms 13 Download Mbps 13.75 Upload Mbps 9.12

Bill

28.09.2018
Viničné
Super stabilné pripojenie, 80/8, v tejto lokalite neponúka nikto. Navyše, ak je nejaký problém volám len jedno číslo kde mi promtne pomôžu. Odporúčam

Mirka

18.09.2018
Magio internet optik
1*

Jana

13.09.2018
sluzby-starostlivost o klientov
Mrzi ma ze musim napisat toto. 17 rokov som bola zamestnancom najprv Eurotel potom Slovak telekom. Odišla som, lebo ... Moje cislo a služby ostali nadalej. Dnes mi zavolala vymahacska spolocnost ze mam 16 eur vymahanie. Zijem v zahranici a vracala sa posta. Nik sa neunuval zavolat na moje prašivé číslo a povedat: hej pani, zabudla ste zaplatit. Budu platit vymahacskej spolocnosti miesto toho co mali investovat do sluzieb a zakaznikov. Upozornujem ze na to ze uz na uvedenej adrese nebyvam som niekolko krat ziadala zmenit. Cela spolocnost je jedna velka katastrofa.

Peter

11.09.2018
internet
vsetko zle...

S1MON

09.09.2018
Strašný internet odpojí sa z ničoho nič...Hrozné
Najhorší internet...

Milans

06.09.2018
Internet
GRC...........

Martin

02.09.2018
Magio Interent L (obec Limbach)
rychlost nestabilna, DNS v pripade zle zadanej adresy presmeruje na nejake centrum.sk co mi pride hodne zvratene a neeticke, vysoka poruchovost. Nedopurucujem Nikomu!

Dominika Milovanović

02.09.2018
Považská Bystrica
Strašné...katastrofa ...horor...Krajšie slová nemôžem nájsť.Neustále nejaké problémy .Cena maximálna a to si ju zničoho nič zvyšujú každý mesiac !!!! Keď sa spýtam prečo tak povedia že sú to poplatky a že mi poslali email ! Hallo treba zavolať tak ako my voláme na zakaznícku linku !...Žiadam finančnú náhradu za dni bez internetu a telky alebo okamžité zrušenie !!!! Smradi

Juri

01.09.2018
Prešov Magio
Služby dá sa. Ale kontakt so zákazníkom je úbohé. A pevnú linku ti neaktivuju celý týždeň až kým zas nezavoláš. A techník ťa obviní že im klameš. Volať tam je očistec! Peklo! Chvála Bohu že ja niesom klientom ,ale mama. Otrasná komunikácia so zákazníkom! A na stránke ani nemáš ľahkú možnosť napísať sťažnosť!

Igor

27.08.2018
Internet
Škoda reči ...

Juzek

25.08.2018
Magio XL,Internet Xl
Rychlost internetu ma byt 80 mbps a realna je 10 mbps niekedy 15 az 30 po resetovani a nasledne zasa len 10 mbps.za 12 hodin od nainstalovania technikom 5 krat resetovane a nic.burka vzdialena viac nez 10 km a uz obraz seknuty aj internet vypadol a to ma byt stabilne cez vsdl kabel,sledovanie 2 hd programov neni mozne na 2 boxoch v domacnosti ,vsetko co slubuju nic neplati nic nefunguje ,len sluby a skutocnost 0 bodov

Lukáš

22.08.2018
nestabilný internet od telekomu
mal som intenet od telekomu za 16 eur a dve magio tv internet bol nestabilný a pomalí speet meter mi odmeral 1.5 MB za sekundu určite si nedávajte optickí internet od telekomu. Radšej si dajte domáci internet orindžu na speet metri mi ukazoval 9MBza sekundu...

mg

15.08.2018
Zriadenie sluzby
Poziadal som o zriadenie sluzby Opticky internet od Telekomu. Najskor mi prisla od nich SMSka, na presne urceny den a hodinu, kedy pride technik. Tehcnik nielenze dodnes neprisiel ale ani sa neozval. Na zakaznickej linke len neustale tvrdia, ze oni s tym nic urobit nemozu lebo to ma na starosti subdodavatel. A mam vraj cakat a cakat az sa mozno niekto ozve.

Bonifác

14.08.2018
Žiadna zlá skúsenosť
Mal som RadioLan ako poskytovateľa internetového pripojenia a s radosťou som prešiel do Telekomu. Tie výpadky sa už nedali vydržať. Teraz mám už vyše polroka Telekom internet a ani raz som nemusel obvolávať technickú podporu. Naozaj odporúčam každému kto je na vážkach!

Lubo

14.08.2018
Intenet
Chapem ludí,ktorí sa tu rozčulujú nad telekomom,ale ja mam jedno šťastie,tým,že bývam velmi blizko ustredne, dva domy odo mňa,rýchlosť perfektná ,občas ma nazlostí router ADB 32121, stačí, že ho zapnutý trochu posuniem, okamžite vypadava signal,ale inak ide.Teraz sa spracuvava moja objednavka na Magio TV a tu čo čítam,začínam mať velke obavy.ved posudte ,chcel som magio tv L no prišla sms že je objednavka na XL,takto vyzera že asi z toho nič nebude.Zajtra idem do predajne,spýtať,prečo takato zmena...

Noemiem

07.08.2018
Zakaznicke linky
Na zákazníckych linkách sú neuveriteľne nevyškolení pracovníci. Dva dni mi pracovník menom LUKÁŠ tvrdil ze router je nefunkčný, z dôvodov akejsi búrky (búka sa nekonala) a je nutné ho opäť nakonfigurovať. Nakoľko nefungovali prihlasovacie údaje volali sme s dotyčným asi 3 razy a vždy tvrdil to isté. Na tretí deň dvihol iný operátor MAREK, ktorý tvrdil ze oni takéto záležitosti na tejto linke neriešia. Neviem sa dopátrať, ktorí z nich je menej kompetentní. Napokon sa ukázalo,že je router potenciálne vypáleny ale na potvrdenie sme mali zaplatiť technikovi. (technicka podpora, sluzba pojdeto) Router bol vypaleny.. Takže celá konfigurácia bola zbytočná. Technik nas opäť presmeroval na zakáznicku linku kde sme si mali objednať nový router. Po 10 minútach dohadovania, s istou mimoriadne arogantnou ženstinikl ktorej meno mi žiaľ uniklo, sa ukázalo, že údajne voláme na zlé číslo. Po tychto presmerovaniach som sa rozhodla ísť na predajňu a objednať nový router tam.

martinnitram

02.08.2018
Ivanka pri Nitre
Najhoršia možná voľba internetu akú sme kedy mohli spraviť, chce sa mi z toho až plakať ako to nejde !!!

paga

01.08.2018
Nové Zámky
Stále je to horšie a horšie. 0800123456 a 0800123777 keď sa dostanete k operátorovi prejde 12 minút. A je neskutočne arogantný! Proste hanba!

Tomas Barek

30.07.2018
Hlohovec
platime najvyssi mozny internet tusim 80/8 MB/s, vypadky sice nemame, ale rychlost je horsia ako zla ... realna rychlost je caso na urovni 1-2 MB/s = 100-250 kB/s cize na dnesne pomery je problem si s tym aj prehrat nejake video na youtube pripadne pozerat stream. Urcite menim operatora hned ako konci zmluva.

kamil

23.07.2018
Xl internetza 1
za 15 Eur mesacne , internet download 1,6Mb/s a upload 0.44Mb/s aj to uz po zjednanej oprave pred tym 0,56Mb/s a upload 0.23Mb/s, a teraz za take nic si este z drzostov zdvihnu ceny...

Peter

22.07.2018
Internet optika 60/6
Rýchlosť okolo 60Mbps síce pripojenie vykazuje, avšak je nestabilné a má veľký packet loss, takže napr. na hranie online úplne zle. Po troch reklamáciách nie sú schopní s tým nič spraviť, takže mením poskytovateľa.

Zuzana Turcanova

18.07.2018
Paušál +telefón
Dnes som bola na predajni. Mám pol roka po uplynutí paušálu. Nikto sa mi za tento čas neozval a nič neponúkol. Dnes mi dali takú ponuku že som si povedala že určite vyskúšam konkurenciu. Po 13 rokoch sa k vernemu zákazníkovi takto veru nechova hlavne keď konkurencia je vysoká.

repofoto

11.07.2018
Balik
Telekom je v sucastnosti zamerany iba na to, aby predaval sluzby. Ich kvalita nie je podstatna. Neni mi jasne preco tu ludia, krori sa stazuju daju 5 hviezdiciek.

Patrick Rozz

30.06.2018
Za 20€ najrychlejsia ponuka vdsl
Za 20€ vdsl 80/8... uplna spokojnost...

gabriela z Myjavy

18.06.2018
poskytovanie informácií o poplatkoch
veľmi ochotná slečna na pobočke v Myjave, len akosi zabúda ľudí oboznámiť s poplatkami teda ako to nazývajú vo faktúre administratívny poplatok ,asi sa jej to zdá nepotrebné a zbytočné.... a tak sa práca vykonávať ,nuž každý ako vie ,ked vtáčka lapajú pekne mu spievajú

Gabo

16.06.2018
magio XL
Hviezdoslavov , zatiaľ spokojnosť , kolise ale pri 300/30 sa to da

Meliskova

15.06.2018
Klamari
Skúste si preložiť službu!!!!! Pozor pokuta!!!!!

Robert

03.06.2018
Poruchy
Slovak Telekom aby vas šlak trafil aj s vášmi operatormi 3 dni mi automat rozprava to iste a za boha čliovek nemože nahlasiť poruchu pevnej linky je to choré a neda sa ani sťažovat nedaju vam kontakt kde sa stažovať hovada len peniaze a služby žiadne

Richard

27.05.2018
Katasrofa
Neustále výpadky rýchlosť internetu za ktorú si platím vôbec nedostávam. Na infolinku a reklamacie sa nedá dovolať a aj keď sa človek dovolá iba sa vyhýbajú zodpovednosti a o predajniach ani nehovorím školený klamári tu pomôže už iba hromadná žaloba platím vyše 30 eu aj s magiom o tom sa radšej nebudem vyjadrovať.Mám mať 15 mb/s a teraz si nerobím srandu som rád ked mám 4-5 mb/s posledné dni to nedá ani 2 ak to bude pokračovať takto dalej budem to isto riesiť odstúpením od zmluvy a trestným oznámením. NIKDY VIAC !!!!!

Lyda

25.05.2018
Stupava dsl posledne dni furt vypadáva.
Dsl za posledne dni furt vypadáva.

wwwurmi Chynorany

10.05.2018
XXL Internet
za 15 Eur mesacne v chynoranoch, internet ma ping 42 ms download 9.66 Mb/s a upload 0.74 Mb/s Vyssi internet sa na danej lokalite neda v Telecome zriadit

Gusto Skusto

04.05.2018
Orešany
Do závete si dam že keď má niekto zabije tak nech nejde do väzenia ale nech mu dajú internet od vás. To bude horšie jak pitva za živa pre neho.

Nahnevana zakaznicka

01.05.2018
Katastrofa
HROZNE.Strasne.Ziadne videa nejdu,neskutocne to seka,aj ked som pri skrinke a o vzdialenosti na ktoru to ,,funguje,, ani nehovorim max. 2 izby KATASTROFA

Marek

30.04.2018
Magio Internet L + Magio Televizia M
S poskytovalom Internetu (Telekom) som maximalne spokojny. Podla mna top provider na Slovensku. Vsetko funguje ako ma, ziadne vypadky. Mohlo by to byt samozrejme lacnejsie ( a najlepsie zadarmo!! :) ale inak niet co vytknut. Staci ze si vyberiete spravny program. Odporucam poriadne precitat podmienky a zistit si ako funguje technologia a procesy aby ste sa tu potom nemuseli vyplakavat ako niektori "zakaznici " na tejto stranke. Mam Opticky internet, rychlost L, zacinal som na M a nechal si to na skusku zvysit na XL (pre Telekom na moje prekvapenie ziadny problem) a nakoniec som zistil ze 300 MB download/ 30 Up nepotrebujem. Dtto televizia, stabilny signal vo FULL HD kvalite + moznost DigiSport . Za + - 20 eur mesacne je to OK. Takze prestahujte sa na miesto kde je dostupne optika a budete spokojni.

Vlado

19.04.2018
sluzba DUO M
Dobrý den, chcem sa podelit so skusenostami ohladom internetu a poskytovatelov s ktorymi som prisiel do kontaktu. Prestahoval som sa a mal som moznost na vyber 2 ch operatorov a to SWAN a TELEKOM, naprv som si myslel ze je to jedno a radsej dam na cenu za mesiac nech je lacnejsia, tak som si vybral SWAN, velmi som bol sklamany aj preto lebo mal som svoj vlastny router a ten isty mame aj doma a nemame ziaden problem na Orange, Stale som mal problem aj mi hlasil chybu, pytal som sa technikov co tam boli (az 3 ja ludia prisli zo SWANu 2 technici a nejaka pani ktora drzala zariadenia a behala mi po byte s telefonom), co mam si nastavit na sieti a mal som pocit z nich ze ani nevedia a ani nebudu riesit je to vase neviem pohrajte sa (s takym nezaujmom som sa este nestretol, v podstate som chcel len vediet co take bezne tam mam mat aby to fungovalo s ich sietou). Povedal som si oki mam 14 dni na odstupenie (skusal som vsetko mozne mal som s tym problem ich router som nechcel a s mojim to islo / neslo). Volal som aj obchodakovi cez ktoreho som si objednaval sluzbu ze teda mam takyto problem samozrejme nemal vobec zaujem riesit so mnou nic - povedal som mu ze asi odstupim, ked nie je z ich strany zaujem a on ze nech si dam drahsi a lepsi dovi. Mozno ze to bola aj vec nastavenia (poskusal som vsetko mozne s nastavenim), ale ten ich pristup ma velmi sklamal a uz nechcem od tejto spolocnosti nic, tak som samozrejme odstupil. A ak by nahodou niekto nevedel u SWANu treba zadavat MAC adresu zariadenia ktore mozte mat zapojene ak potrebujete zmenit musite nahlasovovat a pisat formulare. Zavolal som do Telekomu. Prisiel az jeden technik, bez problemov zapojil, este pred tym nez mi to zapojil som sa popytal ako to maju nebol ziaden problem sa s nim o tom pobavit blizsie, prisiel 1 technik a zvladol to dost rychlo aj s vysvetlenim aj sme vsetko nastavili, myslim ze bol aj rychlejsi, pretoze ked bol u mna SWAN tak sme museli cakat na technika na druhej strane, ktory nastavoval MAC adresy (musiete nahlasit MAC adresu zariadenia cize vasho routera, iny nezapojite, ak chcete zmenit musite volat alebo vypisovat formular) a to este vyse pol hodiny meskali - pristup bol uplne iny a samozrejme vsetko funguje s nimi bez problemov. Na zaver len chcem povedat, ze cena nieje vsetko a niekedy zalezi na pristupe a kvalite a SWAN rozhodne zaostava aj kvalitovo so svojimi technikmi aj obchodakmi. Osobne tuto firmu neodporucam. S orange a telekomom mám zatial dobré skúsenosti, možno Vám to pomôže pri výbere operátora. Vlado

Robo

17.04.2018
Mobilny pausal
Najhorsi operator. Za mesiac a pol co som preniesol cislo k nim, ma 4x oklamali. Navysenie faktur bezdovodne, personal otrasny!! NEodporucam nikomu tohto operatora.

Jasmine

31.03.2018
Nikdy viac
Po niekoľkých rokoch uhradzania faktúry vždy načas som sa kvôli neustále zvyšujúcej sume rozhodla prejsť k inému operátorovi. Zaujímavé je, že vzápätí som od nich obdržala telefonát s ponukou niekoľkopercentnej zľavy na všetky služby. A doteraz boli kde? Po úhrade faktúry v dosť vysokej sume za zrušenie viazanosti, ktorú som uhradila niekoľko dní po splatnosti, mi ešte prišla faktúra za omeškanie v sume 4,99 eur. Ako keby im nestačilo, že klamú a okrádajú ľudí. Nikdy viac. Dovidenia.

Zuzana

21.03.2018
Mimochodom, vždy pri búrke alebo vetre vypadáva.
Už 10 deň od mojej návštevy v predajni čakám na technika des. Keď zavolám na infolinku tak každý telefón končí, že to vyriešia a do 3 dní sa ozvú, samozrejme nič žiadna odozva. Takže obyčajný klamári.Na predajni len umelé úsmevy, ktoré predpokladám ani nevedia čo ponúkajú.

Igor

19.03.2018
Magio Internet + televizia
Z nejakeho neznameho dovodu mi po roku zvysili sumu na fakture z 22,94 euro na 27,46 euro.

on

12.03.2018
magio Internet L
neodporúčam, pred tým ako si niečo zaobstaráte, prečitajte si recenzie..ja soms a poučil a už nikdy viac nespravím podobnú chybu. V skratke: rychlosť netu nespľňa udávanú rýchlosť v zmluve. Časté vypadávanie signálu. Neschopnosť a výhovorky zo strany prevádzkovaťeľa. Riešim odstúpenie od zmluvy, ak bude treba tak aj súdnou cestou.

Stanislav

08.03.2018
magio internet XL
Pomalý internet mi spomalili z 15Mb/s na 8Mb/s. Keď som tam volal tak len výhovorky a zvýšili ho na 12Mb/s. A najlepšia výhovorka bola , že mi garantujeme max do 15Mb/s. Mám tomu rozumieť že budem platiť za 15Mb/s internet ale kludne ho mozu dat aj na 5Mb/s?. Hlavne že celú dobu čo mám od nich internet išiel na 15Mb/s. Len pre informaciu, stahoval som 1,9mb za sekundu a teraz stahujem 1,3mb za sekundu. Full HD video na internete mi načíta tak za 10 minút. Tak že asi tak.

HanaS

07.03.2018
vysoké ceny hovorov a nezmyselná "porucha"
Mám easy kartu a za každých 200MB mobilných dát platím 50c z kreditu. To už samo o sebe mi príde veľa. A 9 centov za min hovorov... je to normálne? Veď to teraz inde stojí 4centy.... Ale fajn... Nahnevalo ma ale to že som mala 0,4983 eur kreditu-skoro 50centov.... nuž vyskúšala som či mi preca len nepôjde kúpíť si tých 200mb dát... Tak so si ich zapla... hneď mi naskočilo že mám už iba 0,0283 eura (??? To čo je za od veci sumu?) A dáta mi celý deň nefungujú... tvári sa to že sa to načítava ale vôbec sa no nehýbe... a môj kredit je fuč... teraz musím celý deň všetko vybavovať cez telefón mojich rodičov aj keď by som si mohla dobiť kredit, ale mne ide o ten princíp.... Ono mi to tam nechá 2 centy a nie bič a vôbec sa to nehýbe... a ani ja v mojej rozhorčenosti a ani nilto iný v tom nevidíme žiaden systém....

Jozef

03.03.2018
Internet
Katastrofa idem prec od nich

Miro9032

26.02.2018
Magio internet XL
ide ok

Lubo

16.02.2018
Brezno
Magio internet L ,aktualna rychlost download 0,3Mbit/s upload 0,7 Mbit/s. Nehovoriac o neustálych výpadkoch.Nikdy viac.

Feriňon

11.02.2018
Magio
Uplne cele zle, interbet pomaly, vypadava

Nespokojný zákazník

09.02.2018
Magio L internet
Nádhera od 16:00 ide rýchlosť k tragickým číslam ako je 100kb/s, vypadáva jedna radosť... a keď čítam že 6 MB/S tak ma ide poraziť.... funguje na princípe rotačnej IP adresy, vždy pripojí niekde inde a tá rýchlosť tragédia... voláš tam áno máte výpadky vyriešime tri dni ako tak ledva ledva a potom výpadky znova... jediné čo vedia dobré ošetriť odstúpenie od zmluvy za 240 eury :D takže ešte 11 mesiacov utrpenia a zbohom milý Telekom!!!!!!!!!!!!!! A ešte nemajú hambu povedať navýšili sme rýchlosť, ale kde v BA????

Miloš S.

30.01.2018
mobilný paušál
Neviem či si myslia že iba v Telekome sú chytrí a ostatný ľudia sú bez zdravého uváženia , po 20 rokoch vernosti som dostal ponuku na predĺženie paušálu a to takú ,samozrejme presne to isté len namiesto platenia 24 euro/mesačne --- teraz po novom 30 euro /mesačne . Je to choré a zarážajúce ako sa správajú k zákazníkom . Iba toľko ďakujem

Miroslav Hrdlička

29.01.2018
Kameničany
S internetom od telekomu som veľmi nespokojný, neustále vypadáva. Už viacero krát u nás bol technik ktorý to mal za 20 min. pozreté a usúdil že to je v poriadku :(

Michsl

27.01.2018
Internet a tv magio
Tato firma, ma normalnu starostlivost o zakaznika a nejake logicke spravanie sa, asi zakazane vo firemnych osnovach. Nechapem ako takto moze nejaka fima vobec fungovat

Adam

26.01.2018
Magio L
Mali sme mat Magio L cize tych 30mbit zvysili nam to a prisli nato ze to niesu schopny urobit este pred 3 rokmi ked sme sa sem nastahovali tak nam povedali ze na pol roka nam odomknu linku kolko len pojde ako omluvu internet isiel rychlostou 20-26 mbit teraz stale riesime problemy tie ze rychlost ide stale dolu potom sme mali 20 mbit a platili sme za 30mbit potom sme mali 15mbit a platili za 30mbit no a teraz uz sa nato uplne vykaslali a znizilo to na 8mbit s komentom ze viac ta linka nezvladne ale pred 3 rokmi dala v pohode 26mbit ked tu bol technik premeriavat to tak mi narovinu povedal ze istotne bude niekde zateceny kabel a preto to tak blbne pretoze bol tu uz 4 krat a pokazde mal inu hodnotu poprvy raz 25mbit a teraz len 13mbit no telekom stale hovori ze je to len vzdialenostou ale ich technik narovinu povedal ze to musi byt kablom parkrat nas skusal v ustredni presunut na inu linku a dosiahol nam 20 mbit co som bol este rad to bolo asi pred pol rokom no teraz uz nedokazal spravit ani to ledva to islo 13 a telekom nam narovinu povedal ze maximalne sa teraz da ten 8mbitovi program na ktorom pomaly nemozeme spustit Magio televiziu a daake jednoduche video pretoze to zacne sekat. Zamna Chceme co najskorej odist z TELEKOMU a najst lepsieho poskytovatela pretoze to ako sa spravaju k zakaznikovy je nehorazne.

Martin Siry

17.01.2018
Mám v zmluve MAGIO XL a Telekom ignoruje rýchlosť
Podpísal som predĺženie zmluvy Magio XL, po troch mesiacoch mám stále Magio L, neskutočná drzosť, Magio XL mi sami ponúkli, čiže ma podvidli. Nakolko nemôžem mať iného operátora som rukojemník sku.venej TELEKOM spoločnosti.

Marek

07.01.2018
Zle
Drahé

Peter

06.01.2018
Magio internet XL
Po prezreté tunajších príspevkov som zapochyboval, či je reč o rovnakom Telekome, ako mám ja, lebo ja s internetom žiadne problémy nemám. Zmluvu som podpísal pred tromi rokmi, ešte na 150/15 MB/s, v priebehu obdobia mi ju zvýšili na 300/30 bez navýšenia ceny. Za celé obdobie ani neviem, či som mal nejaký výpadok internetu, pripojenie je rýchle, stabilné, žiadne spomalovanie Youtube, či blokovanie torrentov alebo akákolvek agregácia. Ale. Pri inštalácii som si nechal zapojiť svoj spolahlivý a rýchly gigabytový router, lebo som tušil, že routre dodávané Telekomom kvalitné nie sú. Servisáci mi ho nastavili, a odvtedy ani neviem, že nejaký router mám. Občas skontrolujem cez Speedtest, či dostávam rýchlosť akú mám zaplatenú a to je všetko. Takže maximálna spokojnosť. Pre ludí, ktorí majú problémy s rýchlosťou a stabilitou malá rada - zožeňte si v prvom rade kvalitný gigabytový router, možno budete prekvapení.

Miro

31.12.2017
Obec Čaňa . Dedina 14 km od Košíc
Kto má s TCom a ich magiom dobru skusenosť,tak klobúk dolu. Ja od nich už nezoberem ani zápalku a keď mi skončí viazanosť ten ich optický kábel im strčím do zadku. Telka ide dobre , ale internet je katastrofa. Večne vypadáva, seká . Načitanie stránok ide raz okamžite ,inokedy čakám pol minúty atď. Pozrieť video na YouTube alebo inde bez toho aby to nesekalo je zázrak. Mám internet 60 Mb/s - L program. Ledva ide na 40Mb ,kolíše rýchlost od 12Mb po občas 80Mb/ s. Sťazujem sa skoro denne a nič sa nedeje. Včera som bol na pobočke pre inú zaležitosť a popri tom som spomenul aj ten internet. Pani povedala - obrátte sa na technikov. Ja jej nato že to robim každý druhý deň atď. a bez vysledku. Aby som sa vyhol tomu, ze chyba je na mojej strane zavolal som 2 kamarátom ktorý robia programatorov , aby mi pozreli notebook či ja nahodou nemam daco čo to brzdí. Obaja povedali - Miro,chyba je jednoznačne v rýchlosti inernetu. Vrátim sa ale k tej pani na pobočke. Keď som jej povedal že nebudem platiť skoro 30 Eur za niečo co ide len na polovicu,odpovedala že bohu žial ,do konca viazanosti musim platiť to co platiť mám. Nas.... ma do nepríčetna. Lenže to nebolo všetko. Dodala,že viazanosť mi konči 30.8.2018. Lenže to je blbosť vravim jej . Mal som pri sebe aj komplet papiere ,teda zmluvu a tam je viazanosť do 30.5.2018. Ona že nie - ja som u nich do 30.8.2018. Zazrakom som v ich počitači dlhšie o 3 mesiace. Ja jej nato že to je sprostosť a čo mam robiť teraz keď ja mam zmluvu tak a oni hentak. Vraj mam dat sťaznost a tam si to riešiť. Je toho ešte dosť a nechcem to všetko rozpisovať. Jednou vetou - Magio a aj celí T Com nechcem ani vidieť. Peniaze chcú ,ale služby o ničom. Ešte takto. Pred magiom som mal Tv od Skylinku a net od Orange. Do magia som išiel s tým ,že predsa len optika a všetko na jednom šeku. Ĺutujem to. Orange mi išiel lepšie po metal kábloch ako táto ich" super" optika. T Com nikdy viac. Toť moja skusenosť.

vaco29

23.12.2017
magio internet +tv
OTRASNÉ INTERNETOVÉ PRIPOJENIE !!!!! Celé zle,najhoršie pripojenie aké som doteraz mal,chcel som tv kanály,, DIGI SPORT,,na čo som doplatil rýchlosťou internetu a vypadávaním tv signálu.Už,aby skončila viazanosť.Mám dojem,že telekom sk je z dostupných operátorov technický najslabší.Mal som 8 rokov optiku od pomarančových a žiaden problém,len tv kanály som chcel iné.

Daniel Orovnicky

19.12.2017
opticky internet
UZ 15 DEN MI VO FIRME NEFUNGUJE INTERNET!!!! VOLAM TAM DENNE A NIC S TYM NEROBIA MAJU MA TOTALNE V P..I KASLEM NATO IDEM KU INEMU OPERATOROVI!!!! SEM ANI NECHODTE- NULONA STAROSTLIVOST O ZAKAZNIKA!!!

Oklamaný

11.12.2017
Klamlivý Predaj v podvodníckom Telekome!!!
Pozor na Telekom, varujem pred podpisom zmluvy!!!!. Ich zamestnanci na predajni sú odborne vyškolený v klamaní zákazníka, sú prešpekulovaný podvodníci a klienta získavajú podvodom...po podpise zmluvy dohodnuté služby spoplatnené niekoľkonásobne viac!!!! Ak budete mať problém, na zákaznícku linku sa nedovoláte!!! na predajni vám nebudú vedieť nič poradiť, reklamačné oddelenie vám nezodvihne telefón, pätová situácia z ktorej niet cesty inej, ako iba PLATIŤ za niečo čo nechcete!!! varujem pred telekomom, všetky linky na reklamačné oddelenia sú spoplatnené!!! poriadne si rozmyslite čo do toho pôjdete, ja už nikdy viac! telekom= vyškolený klamári,podvodníci, hajzl.....

robert

09.12.2017
TV+Internet
stale vypadáva denne aj 8-9x celé zle upísal som sa diablu vrrrrrrrrrrrrrrrr

Macko

06.12.2017
Otrasné internetové pripojenie...
Ak si chcem v kľude bez sekania pozrieť videona 480p na wifi nesmie byť nikto pripojený stačí že sa niekto len na fb pripojí.... Je to hrôza.... Ak chcete rýchli net od Telekomu ruky preč

uško

29.11.2017
magio internet XL
Magio Xl 20Mbps stahovanie a 2Mbps nahranie, platím si 80mbps a 8 mbps, čiže cca štvrtinova rýchlosť. za viac penazí menej muziky.

Martin Siry

23.11.2017
Magio XL na zmluve
Osobne som si v dobrej viere chcel predlžiť viazanosť, ich aplikácia na stránke mi ponúkla možnosť internet Magio XL s rýchlosťou 80Mbps download a 8Mbps upload, zmluva podpísaná, telekom nereaguje, maximálna rýchlosť ktoru mám je 25Mbps a platím balík 80Mbps ! Ďakujem podvodníkom SLOVAK TELEKOM !!! Banda prašivá.

lubos

17.11.2017
Platim za 150MB ale realne to vecer ide okolo 10
Platim za 150MB ale realne to vecer ide okolo 10... V bratislave kde je dobre pokrytie..... Priserne! Prec od Telecomu

igor

17.11.2017
magio internet M
objednate si M, pošlu na podpis L, reklamujete ledva sa rozhýbu, a nakoniec zistitre že rychlost je ledva 2Mbi/s, pritom išiel bežne 10Mbit, ešte im napišem či to myslia važne a hned to ruším!

Michal

31.10.2017
Neustále problémy
Neustále problémy s pripojením na internet ktoré pretrvávajú aj po niekoľkonásobnej zmene routra. Používajú nekvalitné zariadenia, ktoré vydržia maximálne pol roka a keď sa ozvete a spýtaje sa kde je chyba tak ich jediným riešením je výmena routra ktorý aj tak zas a znova odíde

Filip

29.10.2017
Magio XL ADSL
Sme zakaznikmi Telekomu uz dlhu dobu. Vyuzivame od nich vsetky sluzby na pevnej sieti (pevna linka, internet, magio). Stabilita sluzby celkom Ok. Problemy boli ked navysovali plosne rychlosti ADSL pripojenia. Nechceli mi navysist profil (na 15 Mbit- profil linky 18 Mbit) aj napriek tomu ze linka by to zvladala. Nakoniec som si to po dlhych telefonatoch doslova vydobil. Linka je stabilna , ak sa vyskytnu poruchy tak je to z dovodu udrzby siete. Uz len cakam kym sa rozsiri VDSL aj do nasej obce, lebo takto len zdieraju zakaznikov, ktori nemaju inu moznost ako ADSL a do Wifi pripojenia ist nechcu.

mdr

29.10.2017
Nemšová
Hráte online hry ? určite volte telekom ak sa chcete lagovať :) 200 ping/ms zaručene :)

Jozef

05.10.2017
Zavádzanie klientov
Telekom je banda zavádzajúcich debilov od nich nekupit ani meter káblu a nieže sa zaviazať na 24 mesiacov

mrs

19.09.2017
paušál
Ruky preč od TELEKOMU !!!! Prídete o peniaze aj o nervy.

robo

31.08.2017
Lužianky
Nenormálne!!! Som ich zákazníkom už roky,ale aby mi ani po 9 rokoch nevedeli ponúknuť nič iné ako internet s rýchlosťou 3mb/s na mojej adrese (2km od mesta Nitra) je totálna hamba!!! Ale čo už,niekto si pchá milióny do vrecka,namiesto toho aby ich investoval do skvalitnenia služieb! Toto bola POSLEDNÁ VIAZANOSŤ,odchádzam od tohoto operátora a končím aj s Magio televíziou,Paušálmi aj pevnou linkou! Moja,úcta!!!

Robosany

06.08.2017
Luzianky
Obec vzdialená 2 km od Nitry a jediné čo ponúkajú je internet M.Rýchlosť mizerná, výpadky pravidelne. Čo tak optika aj do priľahlých oblasťi?? Či len pekne si naplniť vrecká!???

Robosany

02.08.2017
Luzianky
Obec vzdialená 2 km od Nitry a jediné čo ponúkajú je internet M. Rýchlosť mizerná, výpadky pravidelne. Čo tak optika aj do priľahlých oblasťi?? Či len pekne si naplniť vrecká!???

Richard Fatika

10.07.2017
Bratislava Devin
Nevedomost, neznalost pracovnikov. Jeden zaryto odmieta splnit poziadavku klienta, lebo je presvedceny o svojej pravde. Nepresne technicke nakresy - plany rozvodov, kabelaze. Tipovacka pri hladani kabla. Tu vykopeme jamu. Po vykopani a zisteni omylu, pardon, je to o 15m vyssie. Vykopeme druhu jamu. Zase omyl. Pardon, je to za plotom. Tam sa uz nedostanu, lebo susedov pozemok. Po tyzdni zavada ukoncena, kabel opraveny bez dalsieho kopania. Zavada u nich nie je, ale u nas. Po dalsom tyzdni pride ze chyba sa riesi, jabel je predsa seknuty niekde. Platim si internet, ale pripojit sa neda.

Matúš

08.07.2017
Nová Dedina
pokrytie veľmi zlé, rýchlosť takisto nič moc.. a ešte aj dosť drahý

Alex Andos

21.06.2017
magio xl
Platime 20€ za 15Mbit, ale dostaneme menej ako 10Mbit!!!!

helldragon

16.06.2017
vsetky sluzby
mne funguju vsetky sluzby ako maju...ak niekomu nie tak je chyba medzi stolom a stolickou...

Silvia

30.05.2017
Hlasový a dátový paušál
Najhorší operátor!! Klame, zavádza, vyhovára sa! Nedoporučujem!!! Slečna v predajni klipká nalepenými mihalnicami a bola by schopná predať aj slona. Informácie podáva nepravdivé a zavádzajúce!!!!!! Následne po riešení vzniknutého problému jeden telefonický operátor podáva o paušále ďalšie informácie a o dva mesiace iný telefonický operátor podáva zase ďalšie iné informácie. Vôbec neviem, aký paušál vlastne mám, ale platím donemoty... Následná reklamácia zamietnutá. Najväčší podvodníci, čo sa týka mobilných operátorov! Obíďte ich oblúkom!!!

Janko

19.05.2017
Bratislava
otrasneee!!! HD kanaly nejdu vobec a internet o tom ani nehovorim

SRNECEK

08.05.2017
Magio tv
Hrôza! Stačí ak začne vonku fúkať vietor alebo pršať a už vypadáva obraz a zvuk. Hneď ako skončí viazanosť magio sa ruší. Určite nikomu neodporúčam

Klinger

03.05.2017
ADSL
Po navyseni rychlosti z 5/0,5 Mbps na slubovanych 8/1 Mbps sa realna rychlost pohybuje 7,8/0,7 Mbps. A este za to pytaju 15€. To je zdieranie na n-tu. Za tu istu cenu ponukaju VDSL 30/3 alebo optiku 60/6. No proste su to zdieraci, vypalnici a prdusi.

Lucia SS

20.04.2017
Zákaznícky servis
Nekupujte to! Pri výmene elektrických rozvodov v celom bloku elektrikár zistil, že kábel z telekomu máme do bytu natiahnutý tak, ako to nemá byť a je potrebné, aby ho technik prišiel preložiť. Po 5 telefonátoch na zákaznícku linku (po dlllllhom čakaní, kým konečne niekto zdvihol) sme vybavili akurát to, že si máme zaplatiť výjazd technika 40 eur a potom môžeme podať reklamáciu!!!!! To je horšie ako Ajeto! Ak výjazd nezaplatím, elektrikári mi zajtra odštiknú kábel a budem bez telky, internetu a pevnej linky. Hurá všetci do Telekomu!

Tavi

19.04.2017
1*
1*

vajco

19.04.2017
internet
nikdy viac vskratke su proste neprekonatelny

Erika

07.04.2017
televízia
Mám internet a televíziu od t-com, mam podpísanú zmluvu aj na druhý box na druhý televízor ale žiaľ už "tretí" krát mi neprešla objednávka celým ich neschopným systémom. Tak čakám že sa možno do vianoc dočkám. Stále tá istá básnička, je to neschopná banda ktorá len zavádza ľudí. Hneď ako mi skončia dva roky tak u nich končím táto banda si nič iné ani nezaslúži,som zhnusená z ich prístupu a to aký su neshopný

Jojo

14.03.2017
seká obraz, pomalý internet
Ak by bola iná možnosť - okamžite

laci

10.03.2017
Wifina Exprestech Vinohrady nad Váhom nikdy viac
Mal som internet od WIFINY Exprestech Vinohrady nad Váhom. Bol to hrozný internet,nič ,ale nič im nefungovalo,Neustale vypadky aj na niekolko dní,ked ste mali smolu a padol vám internet v sobotu nedelu,alebo vo sviatok,alebo po 16 hod tak ste sa nemali kde stažovať,HOTLINKA nikdy nefungovala. Ked som zistoval pre čo tak mi povedali,že aj technici chcú mať volno. OMG. Pripojenie mali neustále zalagované,ping cca od 350 až po 3000. Vo večerných hodinách strašne sekanie,nedalo sa pozerať ani video na youtube. cena neuveritelných 25€ za 11 rychlosť. Ked stiahli upload z 5 M na 2 tak som si povedal dosť. Končím tu. Prešiel som na Telekom. Tu som mal internet behom 4 hodin nahodený,nakolko mam od nich magio TV a som uplne spokojný. Internet neni ten najrýchlejší ,ale hlavne je stabylný a neseká. A čo je najdôležitejšie pristup k zakaznikovy je dokonalý,nie ako v Expresteche kde na Vás kašlú. Kedykolvek zavoláte tak sa vás ujme technik a pomôže Vám na dialku opraviť vašu závadu. V Exprestechu WIFINA a vždy ozvala nejaká sekretárka ktorá mala na starosti len admistratívu a počitanie faktúr,takže ste nikdy nepochodili a nič nevyriešili,lebo nič nevedela. Ked k Vám pride technik Telekomu,tak vám po odstranení závady volaju ako ste boli s technikom spokojný,ake mal vedomosti,aky mal pristup,atd,čo je užasné a môžete technikovy vijadriť podporu alebo sa na neho stažovať. Kde taketo niečo WIFINA Vinohrady nad Vahom nemala,tá na Vás kašle. Tá má len neustále vyhovorky o hekeroch čo zautočili na ich sieť,o visrusoch v routroch,o slabom dodávateli internetu,o zlom vysielači a podobné keci. Takže zbohom WIFINA EXPRESTECH VINOHRADY NAD VAHOM NIKDY VIAC. Vraciam sa k Telekomu

Lakatos

04.03.2017
Okres Liptovský Mikuláš
Súhlasím ze je to tp firma ale nie vsade. Telekom aj orange ktory poskytuju net cez pevnu linku stoji za hovno. Ako sa skonci mesto tak vsetky obce az po ruzomberok maju problem s pripojenim. Dokonca teraz objednate, nataraju nie je problem a za 4 dni uz volaju ze sa neda s kapacitnych dovodov. Mal som 5 mega net, vypadol mi tak 10 krat za den na 4-5min. Rychlost sa zvysila na 7mb a padal mi net asi 30 krat denne!!! Po nekonecnom volani na servis, pokazde odpoved ze chyba je na mojej strane som sa nasral a kupil router za 100 eur, nie ten srot TPlink alebo Zyxel a neprestalo.Po mesiaci som zavolal na servis a poprosil som aby mi daly mail na technika, ze mu poslem log celeho mesiaca a jednoznacne je moj router v poriadku a chyba je na ich strane. Na druhy den ma kontaktovaly ze technik z Telekomu im dal vyjadrenie ze maju pretazenu linku, a jedine vychodisko je take, ze podpisem dodatok na znizenie rychlosti na max 2mega a bude fungovat. Maly pravdu, vypadky prestaly ale mam rychlost od 0,5 po 1,7 mega. Pecka a este ponukly orange tv a aj magio. Len som sa nasral. Kable sa tahaju jedine tak v mestach ale na okrajove obce seru. Ako tu daly kabel rusi, tak tu aj ostane kym opat nepridu :-D

sklamany

04.02.2017
vdsl tu vobec nefunguje adsl horko tažko 8/1mbit
lakaju ludi na vysuku rychlost ale po ryclosti niet ani stopy vlečie sa ako slimak ani po urgenciach po poruchach na vdsl žiadna zmena kašlu na vas šupnu vas za tu istu cenu na adsl určite vo vedeni sedi nejaky totalitny papalaš inač to nevidim keby o tom vedeli nemci nemali by problem vymeniť poškodene 30 ročne vedenie metalickej linky ktore je v dezolatnom stave ved nejde o velku sumu a pod jednym by toho papalaša asi kopli do zadku tak že by ho nezamestnali už v žiadnej telekomunikačnej spoločnosti ps takto vyzera zavedenie dvojnasobnej rychlosti u nas už nemam sil dalej sa stazovat asi odidem ku konkurencii s pozdravom pravidelne platiaci zakaznik

marek

18.01.2017
neodporúčam jeto jedna velka podvodnicka firma
Pred mesiacom som bol telekome dal som zaviesť Magio podpísal som unich zmluvu viazanosť na 24 mesiacov, no Magio mi stále nedošlo, volal som im a povedali mi že umna inštalácia nieje možna, tak chcel zrušiť objednávku a tá pani mi povedala že len 14 dní som mohol zrušiť, neodporúčam sú jedny odporné hovedá

Mahi

28.12.2016
Klamanie zakaznikom
Uz dlhe roky vyuzivam sluzbu ADSL Internet od Telekomu. Konkretne ide o balicek, kde s rychlostami 5/0,5 Mbs Internet dosahoval polovicne rychlosti downloadu. Kvoli vypadkom a nedostatocnej rychlosti som sa obratil na ich poruchovu sluzbu kde mi bolo povedane, ze pripojka ktora obsluhuje nasu ulicu je starsia a preto nie je mozne zvysit rychlost. Po dlhej dobe volania na poruchovu sluzbu mi sa mi rychlost z nicoho nic zvysila na takmer 100 percent. Stalo ma to len nekonecny pocet telefonatov a asi rok cakania. Situacia sa zopakovala po tom co telekom opat navysil rychlosti. Vyzera to tak, ze kvalitny internet dostanu len zakaznici, ktori su neskutocne otravni. Inak sa musite uspokojit s velmi obmedzenou sluzbou... Pre mna to kradnutie !!!!

Evina

07.12.2016
Žiar nad Hronom
Som velmi ale velmi nespokoj a s pristupom telekomu!!!Objednala som si daavno !!! Ked este set boxov bolo plno.Konecne mi nedavno zapojili magio tv s jednym set boxom.Nakolko som si ibjednala dva set boxi.Pani predavacka ale do objednavky zadala iba jeden set box.Ktory sa nainstaloval nasemu choremu starkemu do izby.S tym ze technik mi povedal ze si mam objednat set box.Tak som si objednala ale zial neda sa pretoze je nedostatok set boxov.Nikto nieje schopny riesit tento problem.Ja ked som si objednavala tak bolo vsetkeho dostatok.zial predavacka nas krasne obdarila do noveho roka!Dakujeme telekom team

Peter

23.11.2016
Telekom
Internet ide v pohode ale bodla by optika lebo upload je neskutocne pomaly

Michal

10.11.2016
Internet a mobil
V Telekome som už veľmi dlho, VDSL beží super, nikdy neboli problémy, len tá cena - keby som mal možnosť, čo nemám, tak dám optiku. A ako mobilný operátor je top na Slovensku, žiadne iné fejky ako 4 , kyslík a pomaranč nestoja za nič, najkvalitnejšie spojenie a technológie ma Telekom a to od čias predraženého Eurotelu. A cena? 20Eur HXL ne zatiaľ neprekonateľná. Porovnávam so všetkými konkurenčnými operátormi, ktorých som mal a nikdy viac.

joker

20.10.2016
Magio Tv + internet
Mám s Telekomom uz druhú viazanost, nastastie som mobil už prehlásil do 4-ky čo sa nedá ani porovnať s Telekomom. Este mam Magio TV + internet v poslednej dobe kvalita poskytovanych sluzieb totál brutál. Ked sa chces dovolat podpory tak ziadny oprátor nie je volný /ani sa necudujem/ na mail odpísu ze vznikla nepredvidaná chyba neda sa odoslat. Tak cakam kedy mi vyprsi zmluva ale slogany maju pekné tak toho sa chyť !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asdfghjkl

21.08.2016
za kvalitu je potrebne si zrejme priplatit
Mam magio uz asi 4 roky a maximalna spokojnost! Ani jedna porucha na strane poskytovatela zatial...

Jozef

08.08.2016
Levice - za kvalitu sa platí
Ja mám Magio TV+Internet od Telekomu cca 9 rokov a zatiaľ bez starostí. Len raz vypadol na dva dni signál - to som mal ešte metalický kábel, ale to mi po telefonickom rozhovore odrátali s faktúry. Čo sa týka zariadení je to O.K. nakoľko keď sa pokazilo diaľkové ovládanie od Magio Boxu vymenili ho na počkanie za nový

Zuzana

08.06.2016
Wi-fi Router
Pripravte sa na nekonecne natahovacky a podpisovacky. Chcela som to vybavit zo zahranicia cez internet, ze to bude hotove ked pridem na Slovensko - tak na take jednoduche riesenie uplne zabudnite! Keby som vedela, ze vybavenie obycajneho internetu bude stat tolko nervov a natahovaciek, tak sa na to vykaslem. Otrasny system a neochota byt aspon trochu flexibilni!!!

mirko

01.06.2016
wifi router
wifi router adb vv3212 hotova katastrofa rozpaja wifi signal, pada rychlost cez wifi vzdy ho treba restartovat uz mam treti router a chyby tie iste, idem ho znovu reklamovat a budem pytat nech mi daju router zte,inak sluzby ok

Dimitri

12.05.2016
Optika
Davaju smejdne cinske zariadenia, uz mi menili 3 (na jednom nechutne pachli plasty, dalsie 2 sa odpajali a vypadaval signal a pripojenie nabehlo obcas po restarte, niekedy vobec) a na 4. routri ktory mam, nefunguje wifi. Routre od tych vyrobcov ktore telekom dava zakaznikom su prvotriedne smejdy. Podpora telekomu je inak OK aj pripojenie je stabilne

Bez optiky :(

04.05.2016
Levice, Narcisová ; ADSL internet, 15€ 5/0.5 Mbit
Pokrytie optickým internetom iba v jednej polovici mesta. Staršia časť mesta má iba ADSL. A pokrytie VDSL je ešte menšie ako pokrytie optiky.

Javi

25.04.2016
bez problemov, v chytrom baliku s TV vyborna cena
bez problemov, v chytrom baliku s TV vyborna cena

Nespokojny zakaznik

31.03.2016
kostolianska cesta kosice
internet je zly pomaly a zastarali telekom enche potiahnut optiku ..

24789

03.02.2016
cena vs úžitková hodnota
neochota urobiť niečo pre verného klienta, presviedčanie na viac produktov len a len kvôli vyšším tržbám telekomu. odchádzam po rokoch ku konkurencii ktorá mi na ich infraštruktúre dá viac muziky za podstatne menej peňazí.

Ondo21

25.01.2016
Internet
Internet funguje, ale rychlost je katastrofalna. Ked sa to nezlepsi odchadzam ku konkurencii.

Lucia Siposová

20.01.2016
Internet Magio
Čakali sme dlhú dobu kým nám zriadia internet, nakoniec sa to podarilo. Nie sme však vôbec spokojný s rýchlosťou k večeru sa to hrozne spomaľuje.

Marek

21.12.2015
Magio 2
Internet funguje..... za rok 2x krat porucha.... odstranenie zakazdym trvalo zhruba 3-4 dni od nahlasenia....... nikdy nebola chyba u mna, ale niekde na trase,.... neviem co si o tom mam mysliet

< Späť na detail providera