RadioLAN, spol. s r.o.

Hodnotenie RadioLAN, spol. s r.o.

2.6
94
(2.6)
(2.6)
(2.6)
(2.4)

Dávid Hanko

05.06.2020
Neodporúčam
Internet šiel skvelo tak dva roky do zadu. Teraz neustále laguje, vypadáva, pomaly sťahuje a sťažka nahráva videa v dobrej kvalite. Keď tam zavoláte, povedia vám že o probléme vedia a pracujú na jeho oprávnení. Týmto dňom už na ňom pracujú asi polrok a vyzerá že nikdy sa nedopracuju do konca. Doma to ide zle, že ja už ani nebývam pripojený na wifi ale radšej používam svoje obmedzené O2 internetové data. Sklamanie veľké, býval to skvelý operátor...

Michal

02.06.2020
Super
Presťahovali sme sa do lokality kde nie je žiaden káblový internet, tak sme využili služby Radiolanu napriek tomu, že tu väčšina ľudí na nich nadáva. Za mňa - super rýchla inštalácia (ďakujem extra Michalovi, technikovi), bezproblémová komunikácia s infolinkou a rovnako spokojnosť aj s rýchlosťou (máme XL balík). Samozrejme nie je to optika, ale stačí v pohode aj konferenčné hovory, na IPTV a všetko čo človek potrebuje k bežnému životu. Takže rozhodne odporúčam!

Mariss

30.05.2020
Zle
Radiolan mame 4 roku ale posledne mesiace.. dva mesiace skoro bez pripojenia pripadne rychlost ze ani prehliadac to uz nebavi. Zaplatene toto neposkytovanie mam do konca leta, potom okamzite koniec

Jana

20.05.2020
Šamorín
Už 7 rokov mám internet od Radiolanu, s ktorým som bola veľmi spokojná. Posledné štyri mesiace úplne zle. Stále vypadáva a ochota riešiť problém zo strany operátora hrozné. Vraj treba reštartovať router, potom že je router starý, treba kúpiť nový. U nich vraj problém nie je. Nechala som si poradiť, aký router mám kúpiť. Nainštalovala som si nový router, a problém stále pretrváva. Keď bude končiť viazanosť, okamžite odchádzam. NEODPORÚČAM!!!!

zalabi

16.05.2020
sastin
Rychlost internetu mensia, ako deklarovana , caste vypadky niekolko krat denne uplna katastrofa... po viazanosti okamzite koncim...

Tonka

13.05.2020
Perfektné
Najlepší operátor v našej lokalite. Prístup zamestnancov bol skvelý. Dávam 1*

Maťa

12.05.2020
Šamorín
Spokojná, prístup zo zamestnancom Radiolanu ochotny klobúk dole len to najlepšie.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 12.05.2020
Dobrý deň Maťa, vážime si Vašu spokojnosť a tešíme sa z toho.

Moses

23.04.2020
NEODPORUCAM !!!!
Vobec neodporucam ... same podvodnikov
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 12.05.2020
Dobrý deň. Naším jednoznačným cieľom je poskytnúť klientom, čo najvyššiu kvalitu, preto každý podnet riešime individuálne. Ak ste mali negatívnu skúsenosť s poskytovanou službou alebo máte výhrady k poskytovaným službám, prosíme vás kontaktujte nás priamo mailom na podpora@radiolan.sk, prípadne na tel. č. 02/3300 4111. Urobíme maximum pre vašu spokojnosť. Pekný deň.

Peto

24.03.2020
Lozorno
Všetko v poriadku, dokonca mi sami navýšili program na novší.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 12.05.2020
Dobrý deň Peter, ďakujeme Vám za pozitívnu recenziu.

Anna

24.03.2020
Studienka
Ďakujeme za programy naviac k TV. Deti majú radosť. Sme s vami dlhodobo spokojni.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 12.05.2020
Dobrý deň Anna, ďakujeme za Vašu podporu a prajeme ešte veľa spokojnosti v budúcnosti.

Zolo

23.03.2020
Výborná kvalita za príjemnú cenu
Mám RadioLAN balík Klik L a nikdy som nemal problém s pripojením, rovnako aj sused je spokojný ten má myslím XLko. Na prezeranie netu a pozeranie filmov to úplne postačuje.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 15.05.2020
Dobrý deň, Zolo, teší nás Vaša spokojnosť.

ODLEF

22.03.2020
Nestabilita a ignoracia riešit problem
Velke Zaluzie,nestabilita,vypadky, kolisanie ako na hojdačke.neodporučam!!! A reakcia z ich strany ? U nas je všetko vporiadku.Maju len štastie že tu nič ine nieje,zatial!!!! Telekom už rieši optiku.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 23.03.2020
Dobrý deň, naším cieľom je poskytnúť klientom, čo najlepšiu kvalitu, preto každý podnet riešime individuálne. Ak ste s poskytovanou službou nespokojný alebo máte výhrady, prosím kontaktujte nás formou súkromnej správy na FB, mailom office@radiolan.sk, prípadne na tel. č. 02/3300 4111. Urobíme maximum pre spokojnosť našich klientov. Pekný deň.

Maťo

19.03.2020
Vrbové
Stabilita pripojenia je OK, dokonca aj pri zhoršenom počasí net ide. Problémom je veľmi nízky upload- silná asymetricita, pri programe L (Download 16 Mbps) je len 1.5 Mbps (plus nejasne deklarované pojmy ako nahávanie a odosielanie s rôznymi rýchlosťami ???) A podobne je to aj pri ostatnych programoch. V každom prípade je to strašne málo na rok 2020, zišiel by sa upload aspoň 8Mbps, spôsobuje to problémy najmä pri meetingoch a videokonferenciách. A pýtať príplatok 10e mesačne za "zdvojnásobený upload" na 3 Mbps je urážka. Ak na tomto popracujete tak urobíte radosť nejednému zákazníkovi a zabánite tomu, že vás vytlačia z trhu mobilní operátori ponúkajúci výrazne symetrickejšie LTE pripojenie za porovnateľnú cenu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 20.03.2020
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Ďakujueme aj za Vaše návrhy na zlepšenia, budeme sa tým zaoberať. Váš RadioLAN

Roman

18.03.2020
Rohožník
Ja mám Radiolan už roky a som ozaj spokojný. Vôbec to neriesim, slape to bez problémov.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 18.03.2020
Ďakujeme Roman za pozitívnu reakciu. Vážime si Vašu dlhoročnú priazeň! Prajeme aj ďalšie spokojné dni, mesiace a roky s našimi službami. tím RadioLAN

Dodo

06.03.2020
Záhorí
V nase vsi nebol iný internet. Mám už rok a sem spokojený.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 18.03.2020
Ďakujeme, že využívate naše služby. Sme radi, že ste spokojný a veríme, že nám ostanete verný aj v budúcnosti. Váš tím RadioLAN

Jaro

05.03.2020
Stupava
Zo zaciatku som mal obavy z bezdrotoveho pripojenia. Ale po dvoch rokoch pouzivania mozem skonstatovat spokojnost. Net ide rxchlo, telka tiez a ked robim z domu v pohode prenesiem aj vacsie objemy dát. Takze tak
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň Jaro, ďakujeme, že ste si dali tú námahu a napísali nám za pozitívnu recenziu. Prajeme vela spokojnosti aj nadalej.

Zdenek

05.03.2020
Nitra Zobor
Na rozdiel od Benestry dobrá straostlivoť o klienta. pri výpadku služby v nedeľu som nechal odkaz a o pár hodín mi prišla sms o odstránení poruchy, a všetko fungovalo. Ak ST neurobí na jar optiku v Nitre na Zobori vezmem od Radiolanu vyšší balík
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, teší nás Vaša spokojnosť. Váš tím RadioLAN

Nikola

03.03.2020
Bratislava, Na pasekách
Dobrý deň, celé zle riešila som asi týždeň minulého zlý internet. Stále výhovorky na router/ vraj ho mám pokazený alebo starý treba vymeniť. Robila som čokoľvek. Dala som merať internet odborníkom, na počítači všetkými spôsobmi snáď , vždy mi ukazovalo nie o polovicu ale o 90% nižšiu rýchlosť ako máme zaplatenú. Nič sa nevyriešilo.. ešte mi povedali že si mám kúpiť router .. router nám dali keď sme si zaplatili internet. navyše raz bola už u nás vymieňaná anténa preto že nám vypadol na týždeň internet. Keď som teraz žiadala o to isté ... povedali že oni merajú vysokú rýchlosť.. nie je to možné.. zavádzanie a neochota pomôcť zákazníkovi, stále výpadky.. router by mi mali poskytnúť oni ak sa pokazí ako reklamácia a technici mi povedali že anténu bude treba meniť stále lebo sa nám bude spomaľovať internet .
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň Nika, Vaša skúsenosť nás nesmierne mrzí. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme Vám

Peto

21.02.2020
Turen, okr. Senec, cista katastrofa
2 dni bez internetu, ziadna reakcia, mail, telefon, nikto ani nezavola neodpisu, denne vypada 20x internet
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

Michal

08.02.2020
Plavecke Podhradie
Katastrofa, internet mi nejde, ich podpora nulova. Technici co zapajali antenu mi zlomili kabel zdrhli prec a faktura 69eur. Ja sam som si musel natahat potom novy kabel. Tuto spolocnost neodporucam. Nikdy viac.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, vaša skúsenosť nás nesmierne mrzí. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111, aby sme vedeli preveriť správanie technikov. Takýto prístup je samozrejme neakceptovateľný. Pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

Roman

02.02.2020
30/3
Žiadny servis. Požiadavku zaregistrujú ale neriešia. Časté výpadky aj na pol dňa.l Výhovorky na vaše zariadenia v domácnosti. Celé zle.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, je nám ľúto, že máte negatívnu skúsenosť. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

Jaro

02.02.2020
Záhorská ves
Nakoľko som si prečítal všetky recenzie. Tak do noveho domu zvážim iného poskytovatela.

Miso

01.02.2020
Cukarska paka
Neustale vypadky, vacsinou par sekund, ale 20x denne ale dnes uz aj polhodinu, nestabilne, hroza, cesta do praveku.. cez vikend to neni skym resit..
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, vaša skúsenosť nás nesmierne mrzí. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

surdo

31.01.2020
malacky
nestabilny, spomaleny internet. pol roka reklamujem, a stale nejake vyhovorky a radia iba cez maile ze ho mam restartnut, nastavit kanale atd. technik uz vymenil antenu a router a bez zmeny . podavam oznamenie na SOI
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 06.03.2020
Dobrý deň, vaša skúsenosť nás nesmierne mrzí. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

Eva

21.01.2020
otras
radiolan cele zle nikdy viac..internet vypadava a o samovolnom predlzovani viazanosti ani nehovorim!
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 22.01.2020
Dobrý deň, prosím kontaktujte nás na office@radiolan.sk alebo telefonicky na linke technickej podpory 02/3300 4111. Potrebujeme zistiť lokalitu o ktorej hovoríte a následne sa pozrieme sa na váš podnet. Urobíme čo bude v našich silách, aby sme nedostatky odstránili. Ďakujeme

Vampire

11.01.2020
Balik XXL
Pouzivam v Senkviciach 6 mesiacov. Vykon a stabilita perfektna. Cena moze byt vzdy nizsia ;-)
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 15.01.2020
Dobrý deň, ďakujeme za reakciu, teší nás Vaša spokojnosť. Prajeme pekný deň.

Jojo

29.12.2019
zle zle
Len čakám kým skonči zmluva a rýchlo preč!
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 15.01.2020
Dobrý deň, prosím Vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111, aby sme vedeli preveriť stav Vašich služieb a prípadné nedostatky odstrániť. Ďakujeme Vám

Radiolag

27.11.2019
CELE ZLE
Celé zle, človek tam može volať koľko krát chce písať mail koľko krát chce a oni na mail ani neodpovedajú a telefonáty sú typu "opravíme to a zavoláme vám za hodinu". Za hodinu zavolajú a povedia že to opravili ale reálne oni to ešte zhoršia včera som mal sťahovanie 25KB/s, plus predĺžili zmluvu bez hoci akého podpisu. Už len čakám dokým skončí zmluva a pojdem preč, najhorší provider.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 15.01.2020
Dobrý deň, vaša skúsenosť nás nesmierne mrzí. Prosím vás kontaktujte nás priamo na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme vám

Pto

27.11.2019
Borinka
Celé zle.. viac to nejde ako ide.. keď voláme na linku tak vzdy povedia ze oni ziaden problem z ich strany neeviduju a ze mame zly alebo stary router
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 15.01.2020
Dobrý deň, mrzí nás vaša negatívna skúsenosť. Prosím kontaktujte nás na office@radiolan.sk alebo telefonicky na linke technickej podpory 02/3300 4111 a pozrieme sa na váš podnet. Ďakujeme

Roman

26.11.2019
Nikdy viac
Spoločnosť si účtuje poplatky plus za inštaláciu zaplatíte cez 100eur, účtujú si aj za demontáž satelitu 30eur plus 0,30 centov za kilometer. Za upomienku ak neuhradí té do par dni 5eur alebo aj 10eur. Zdieraci
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Patrik

19.11.2019
Zle
Celé zle takto nevedomky predĺžiť zmluvu pokiaľ človeku nedajú riadne predtým vedieť.Bez nejakého podpisu o predĺžení asi sa to naozaj musí riešiť súdne.A pri problémoch s internetom nám povedia kúpte si router samozrejme problém pretrvával.Nikdy viac
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

tomas

14.11.2019
Senec
Pripojenie od Radiolanu mame od oktobra 2016, dnes sme ho chceli zrusit s domnienkou, ze 2r uz presli a ziadnu viazanost uz nemame. OMYL! Automaticky predlzili viazanost do 10/2020, bez toho, aby ma mesiac vopred informovali. Ak by sme ho chceli zrusit tak poplatok je 14,90x11mesiacov. Co zas sa mi zda protipravne, ked mesacny poplatok za mesiac bez viazanosti je 19,90. To clovek, aby si studoval zakony, lebo firmy, ta bdu chciet oj...t na kazdom kroku
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Michaela

05.11.2019
Budmerice
Internet nestabilný, stále padá.. Vraj na ich strane je všetko v poriadku a máme skúsiť vymeniť router, vymenené 2 routre a stále to isté.. Keď chcete zrušiť zmluvu zrazu je predĺžená bez upovedomenia(vraj posielali sms ale žiadna neprišla)
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Kuko

01.11.2019
Nezakonne automaticke predlzovanie viazanosti
Spol. Radiolan nezakonne automaticky predlzuje viazanost. Jedna sa o nekale praktiky. Spolocnost porusuje zakony!!! Ak ucastnik pisomne opakovane neuzavrie zmluvu o viazanosti, nemoze byt dalsia viazanost platna. Su to nezakonne podmienky, ktore si spolocnost dala.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Dubravka

19.10.2019
Dubravka - Bratislava
Rychlost internetu mensia, ako deklarovana. Ale je stabilny. Tv od Radiolan uplna tragedia. Pokial nie je uplne pekne pocasie, tv nefunguje. Pri miernom dazdi alebo rannej hmle tv nefunguje.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 26.11.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Lila

06.10.2019
Jablonové
Po počiatočnom probléme s inštaláciou antény a častým spadnutím internetu máme problém iba so signálom pretože prekážajú vysoké stromy. Priebežne vzniknuté poruchy riešia k mojej spokojnosti
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Pri akomkolvek technickom probleme nas prosim vzdy kontaktujte.Ďakujeme Vám

Oliver

27.09.2019
Dlhorocny problem
Záhorie - už pár rokov riešime s technickou podporou že nemáme absolutne rýchlosť internetu za ktorú platíme. Vždy nám povedali že problém nie je u nich a že máme si skúsiť kúpiť nový router. Po 6tom novom routeri mi už došla trpezlivosť a išiel som osobne na pobočku kde som technikom popísal môj problém na čo mi povedali že by mohli postaviť nový prijmač nakoľko ten starý už k nám (a všetkým susedom čo využivajú radiolan) a že to prejedná s kolegom a ozve sa mi. 3 týždňe som naivne čakal na akúkoľvek reakciu a kedže sa nikto neozval tak som napisal ja. Reakcia na mail ma úplne dostala - "až budem vedieť,ozvem sa vam". Ako už písalo viac ľudí - vôbec si nevážia zakaznikov :(
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Palo

13.09.2019
som spokojny
Snazia sa vo vacsine pripadov vyjst v ustrety. Internet je vcelku stabilny, cena je v pohode.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Pezinok

12.09.2019
Pezinok: Ak chcete po ukončení viazanosti odstúpiť
Pezinok: Ak chcete po ukončení viazanosti odstúpiť od zmluvy, kedy si myslite že už nemáte žiadnu viazanosť tak zrazu sa dozviete, že Vám už 4 roky automaticky predlžujú zmluvu vždy na 2 roky . Ak si potom pozriete zmluvu spred 6 rokov tak v článku 6/5 zistite že vraj sa uutomaticky zmluva predlžuje . Samozrejme že vás na to nikto neupozorni . Celé jeden veľký právny podvod na zákazníka . !!!!!! Nech sa vyhrážajú koľko chcú. Neochota pomôcť . Nič nebudem platiť a radšej idem do sporu a budem sa SÚDIŤ . Tvrdia že to majú právne podchytene, ale právnička kancelária ma uistila , že zmluva je zavádzajúca a iba strašia . Takze idem do toho . Je tu niekto kto sa s Radiolanom už súdil ?
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť . Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov a myslim, ze s Vami konkretne sme sa už dohodli. Ďakujeme Vám

horbalova

03.09.2019
Senec
Najhorsie co moze byt!najhorsie jednanie a riesenie problemov! Este som sa nestretla s takym neprofesionalnym pristupom a jednanim.Dlhe cakanie pri poruchacha naposledy ked som zistovala preco nam nejde internet, mi oznamili ze nam ukoncili zmluvu! bez oznamenia! vraj signal nebol dostatocny a ohanali sa paragrafmi. poziadali nas o demontaz anteny a jej dorucenie na ich adresu v BA, v opacnom pripade budem pokutovana vo vyske 100 eur, co je tiez nestandartne, pripadne mi ponukli na demontaz ich technika za slusne peniaze! Vobec nestoja o svojich zakaznikov in je to uplne jedno ..ved 1 odide dalsi pride..Neodporucam!!! Radsej sa obratte na konkureciu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Peter

16.08.2019
Furt to pada
stale ten isty problem skoro vsetko vymenene aj rooter aj prepinac ale internet stale vypadava nestabilne to je uz som to riesil ale ze na ich strane signal vsetko je ok
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.10.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Peter

30.07.2019
Radiolan je OK
Radiolan pouzivam od leta 2018, kedy prevzali lokalneho poskytovatela. Rychlost je OK, cena v tomto type pripojenia primerana v porovnani s konkurenciou. Pripojenie je stabilne a pokial mate doma aj patricny router, wifi slape ako ma. Pri zmene rychlosti na vyssiu bezplatna vymena anteny, kabelaze. Reakcna doba zakaznickej linky velmi dobra. Pre mna zatial Radiolan spolahlivy poskytovatel internetu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 14.08.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Salo

24.07.2019
Klik M
So službami som spokojný, zatiaľ bez výpadkov. Službu mám od septembra 2018. Nie je problém streamovať online. Mám len internet M ale rýchlosť postačujúca. Ak by som hral hry online išiel by som do klik L alebo XL. Predtým som mal od Orange 4G internet, zvýšili mi ako vernému zákazníkovi po dvoch rokoch zo 14 eur na 23 eur mesačne a predtým dsl pripojenie od T-comu a to bolo všetko zle. :-) Ďakujem
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 14.08.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Stanislava

23.07.2019
O
Uz dva tyzdne mi nejde poriadne wifi. Tak dnes som tam zavolala a zistila ze mam nedoplatok na fakture. Totizto prisla mi sms, ze ked si nepredlzim viazanost navysia mi sumu. OK,ale nikto nepovedal o kolko. Tak som automaticky zaplatila klasicku cenu a dnes ked som tam volala, zistila som, ze rozdiel v sume je 5,04€. No a za ten rozdiel mi vystavili aj upomienku vo vyske 5 €. A zvysenu sumu som si mala najst na vypise platieb co mi prisiel pred vyse rokom. Super spolocnost. Preste pre toto si tu zmluvu ani nepredlzim.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 14.08.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom aj fakturacnom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Viera Nagyová

26.06.2019
internet
pripojenie nonstop zlyháva
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 02.07.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Andrej

21.06.2019
XL
Prvých pár dní bez problému. Internet ide ale to je tak všetko. Otvárať stránky viete ale ak chcete napríklad niečo hrať tak nemáte šancu. Na vašej linke ja napojených niekoľko ďalších ľudí, kvôli čomu je internet nestabilný. Na jeden e-mail mi odpísali, vraj je u nich všetko v poriadku. Následne to zase išlo asi deň normálne a na ďalší deň znovu to isté. Potom na maily už nereagovali..
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 02.07.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Slimak

14.06.2019
Internet
Spokojnost so sluzbami
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 02.07.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Jaku

11.06.2019
Marianka
Extremne pomaly internet, ked je napojenych viac ludi vsetko seka a neda sa nic robit na internete. Urcite neodporucam
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 02.07.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Heňo

05.06.2019
Internet Doma L
Totálne zavádzajúce informácie, napr rýchlosť download pri browsovani 40Mb, pri sťahovaní 15Mb. Teda reálne browsujete 15Mb, načo tam je teda tá rýchlosť 40?!!! Ešte horšie je upload deklarované 4Mb, reálne 1,4Mb !!! Pýtal som sa čo znamená 4Mb, odpoveď som dostal že len prvých 10 sekúnd!!! Takže naozaj výhodné ak si zalohujete napríklad video z mobilu
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Teo

04.06.2019
Vypalnici
Neskutocna spolocnost po x rokoch od zrusenia sluzby pride pozdrav zo sudu. Ked este zmluva platila tak sa vyhovaju na postu, na maily nereaguju. A sluzba sama o sebe uplny otras. Neustale vypadavanie spojenia, stale nahlasovane, testovanych x zariadeni a stale to iste. Urcite neodpirucam.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

performer

29.05.2019
Radiolan - otrasná spolocnosť
Pripojenie nedosahovali slubovanu rychlost. Vymenil som preto poskytovatela, ale zmluvy maju tak vychytralo napisanu, ze kedze som im vopred nenapisal vypoved tak chcu aby som im este dva roky platil, vyhodenych 150 eur rocne. Sms od nich su zavadzajuco pisane, maju to nastavene len na to aby vas obrali o prachy, ale na to pridete az po termine. Skutocne otrasna spolocnost, moja najhorsia skusenost s providerom doteraz.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

( ͡° ͜ʖ ͡°)

28.05.2019
Vyborne
Super
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Mm

28.05.2019
Super
Super bez problemov
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

_kr_

24.05.2019
Ziaden
Tuto firmu som poziadal o obhliadku ako potecialny zakaznik , na dany den som si vzal dovolenku . Samozrejme technik neprisiel a nikomu sa ani neracilo dat vediet ze nepridu (to sa stalo 3x) . Ak sa takto spravaju k potencionalnemu zakaznikovi tak skutocne si nechcem predstavit ako sa spravaju k existujucim ktori maju vyplatene mesiace dopredu . Skutocne otrasny pristup .
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Stanislav Bilsky

24.05.2019
Strašně nieco
Najhorsia spoločnost s akou som sa stretol, podvodníci a nonstop problémy, reklamacie s pripojenim sice vyriesia ale nieje mesiac co by sme tam nemuseli niekoľko krát volat. Reklamacia ohladom zmluvi nula bodov, do telefonu povedia jedno, na zmluvu daju nieco ine a ked sa stazujete vsetko je podla nych v poriadku. Cakam len kedy mi skončí zmluva.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.06.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

internet

19.05.2019
internet
set top box poruchovi
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 22.05.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Jožo

10.04.2019
Senica
V pohode, funguje a nestazujem sa
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 22.05.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Vlad

03.04.2019
Zohor
V Zohore mikrovlnka šlape v pohode. Spokojnosť.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Pepe

21.02.2019
Surfuj L
Internet funguje spolahlivo. Raz bol problem s vypadkom a technik prisiel na dalsi den a vymenil vadne zariadenie. Odvtedy je vsetko v poriadku. Dakujem
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Tom

12.02.2019
Kuty
Cele zle kazdy den mail a nic ani sa neobtazuju odpisat
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

kristina

10.02.2019
bratislava
zle zle zle zle! nekupovať ani zadarmo
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Marek

30.01.2019
Internet záhorská Bystrica
Počas pracovného dňa (ked sú zvyčajne všetci v práci) to išlo podľa zmluvy, ale večer a cez víkendy keď je každý doma tak bola rýchlosť katastrofálne.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

density

30.01.2019
stabilita a cena
rýchlosť a stabilita padá dole keď prší, sneží, je zamračené alebo moc svieti slnko..Set-top-box neustále zamŕza, nehovoriac o jeho "rýchlosti"...za tú cenu a platenie na rok dopredu majú ešte aj pri ukončení zmluvy drzosť pýtať si poplatok za demontáž zariadenia. Odporúčam obzrieť sa inde. Ak nemáte pokrytie optikou/DSL vo svojej blízkosti, tak zvážte silno využitie "pevného" LTE pripojenia od hociktorého poskytovateľa a máte menejstarostí.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Kvetinar.sk

28.01.2019
Šamorín
Uplne zle .. a hlavne ked reklamujete Vám vysvetlia že sa mate pripájať cez kábel a nie wify ... a negarantuju wifz router lebo ho určite nemáme od nich ... Zlatý oxynet :-( :-( .. určite narobím humbuk a zrušíme ich.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Roman

25.01.2019
Doma XL
Veľmi zlá a nestabilné pripojenie. Na začiatku fungovalo ako malo, no časom si to prestanete všímať a na vašu frekvenciu dajú agregáciu 1/100. To znamená, že sa delíte s ďalšími ľuďmi o pásmo. Potom internet kolíše až k nulovej hranici. Keď sa ohradíte, rýchlo agregáciu na určitý čas zrušia, no časom je tam opäť a takto stále dookola. Ak Vám dôjdu nervy a požadujete kompenzáciu alebo nápravu, povedia že máte zlý router a to nie je ich starosť. Im vraj linka funguje perfektne a chyba je na vašej strane. Považujem to za hrubé klamstvo a zavádzanie zákazníka. Je to veľká škoda, pretože prvé 3 mesiace to bol bezchybný a skvelý internet, ktorý nezávisle išiel download a upload súčastne. Bohužiaľ všetko je o hlúposti ľudí, ktorý tam pracujú a snažia sa za každú cenu klamať zákazníka. Takže túto spoločnosť ee.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Michaela

13.01.2019
Internet
Celé zle !!! Stále vypadáva a seká internet !! vyvolávam tam každý týždeň niekoľko krát a vraj oni nevedia prečo sa to deje. Najhorši internet aký som kedy mala.....!!
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Aleš

12.01.2019
Hrozné
Platím si to najlepšie čo mi môžete ponúknuť aj tak je to to najhoršie čo môžem mať .... pod 100ms som sa ešte nedostal
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.04.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Peťa

10.01.2019
Sv. Jur
Som dlhoročná zákazníčka a po skúsenosťiach s "magentovým" operátorom z minulosti som plne spokojná. Stabilné pripojenie a za vynikajúcu cenu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.01.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Mario

19.12.2018
Nitra
Používame pripojenie už niekoľko rokov a teraz sme chceli pozrieť či neexistuje aj niečo výhodnejšie. A veru nenašli sme nič. Čiže pomer cena/kvalita je najlepší.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.01.2019
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Aleš

13.12.2018
Nespokojnosť
Všetko zle.Je to fakt otrasné.Platím si za 25 MB/s a mám 0,5 MB/s . Neodporúčam
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.01.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Zuzana

11.12.2018
Maximálna nespokojnosť
Som maximálne nespokojna so službami RadioLanu. Technik klame keď nahlasujem poruchu, vymýšľa si že problém je u nás a pritom majú nejaké útoky. A keď volám už po 3 krát, keď signál večer vypadne, už to so mno ani neriešia pošlú len sms. Neodpisujú na e-maili. Čím skôr ukončím zmluvu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.01.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť na technickom oddelení. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Pfeiffer

06.12.2018
internet
klamstvá, okrádanie, nekalé praktiky
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 10.01.2019
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť . Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Zuzana

01.12.2018
TV SIGNAL
29.11.18 som uzavrela zmluvu so spol.Radiolan na TV a internetove sluzby. S internetom som spokojna, no kvalita TV signalu dosahuje len 60 % s cim som maximalne nespokojna. Od zmluvy odstupim.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 05.12.2018
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť dostupnosť Vašej služby. Nahlasovali ste prosim problem na našej hotline linke 02/33004111?Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

Peter

29.11.2018
Nemilé stretnutie 4. druhu
Absolútne neprofesionálny prístup zo strany arogantného technika. Radiolan má dobré referencie, ale otrasných zamestnancov. Kým sa to nezmení, nechcem mať s nimi nič.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 05.12.2018
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť Vašu nespokojnosť s našim technikom. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

SKull

06.11.2018
Surfuj XL
Radiolan mi odporučili susedia a zatiaľ som spokojný. Na čom sme sa dohodli to aj splnili a funguje. Ďakujem.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 19.11.2018
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Tomas

29.10.2018
zrušenie služby - PROBLEM
Prestahovali sme sa a chcem zrusit sluzbu od RadioLan. Mame zaplatene na rok vopered. Na telefonickej linke 02/33004000 mi bolo oznamene, ze mame viazanost este rok. Aj ked sme operatora pouzivali 6 rokov, automaticky predlzuje viazanost na dva roky. Nebrali sme ziadny novy modem ani technicke vybavenie, ako je na to clovek zvyknuty pri mobilnych operatoroch. Osoba na telefone nebola privelmi privetiva a oznamila mi, ze sme bloli informovany SMS (v ktorej vsak nebolo nic o predlzeni viazanosti, iba, ze sa bude postupovat podla zmluvy) a budem platit zmluvnu pokutu. Zda sa mi to byt velmi neseriózne!
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 19.11.2018
Dobrý deň, prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby sme mohli preveriť postup vybavenia Vašej žiadosti. Problémy sa snažíme riešiť k spokojnosti našich zákazníkov. Ďakujeme Vám

PeterT

16.10.2018
XL
Veľké Leváre, Momentálne riešim problém s vypadkami signálu, stále mi to vypadáva a samozrejme už som zo svojej strany kúpil nový router, a stále to isté, telefonoval som hotline a stále všetko vidia v poriadku, ale internet stale vypadáva, samozrejme veci s resetmi máme za sebou a stále nič. Ako tak čítam tieto recenzie tak, aby som si dával pozor aj pri odstranovaní poruchy a samozrejme všetky možné skryté predlženia zmlúv (úprimne, som sa našiel viac v negatívnych recenziach) Tak na záver porekadlo našich starých rodičov, nie je zlato všetko čo sa leskne. Ani túto recenziu neviem uploadovať bez toho aby som si neurobil hotspot z telefonu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 19.11.2018
Dobrý deň, poruchy sa snažíme riešiť promptne a vždy k spokojnosti našich zákazníkov. Prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby som mohla preveriť o aký problém sa jedná a či bol postup vyriešenia správny. Ďakujem a prajem príjemný deň.

Kosto

03.10.2018
Pezinok
Pomer toho co som dostal za svoje peniaze je spomedzi konkurencie (wifi) suverenne najlepsi. Dakujem a verim ze to tak aj ostane
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 08.10.2018
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

jocker

20.08.2018
Surfuj
Internet dlhe roky bez problemov, susedovi zaviedli do tyzdna a ked nieco chcete riesit, dvihne to zivy clovek a nie automat. Spoko, nemenil by som.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 08.10.2018
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Zuzka L.

14.08.2018
Bratislava
Dobry den. Musim vyjadrit velku spokojnost sluzby Surfuj a Sleduj Plus XL za vybornu cenu. Na pobocke mi ochotne pracovnicky vsetko vysvetlili a poradili aka sluzba by bola pre mna vhodna. Ocenujem aj rychle zriadenie sluzby a kvalitu programov aj vyborny signal internetu. Dakujem.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 08.10.2018
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Juraj M.

12.06.2018
Surfuj XL
Stabilne pripojenie za rozumnu cenu. Uz niekolko rokov bez problemov.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 08.10.2018
Dobrý deň, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Peter

04.06.2018
Šamorín
Dobrý deň. Nedalo mi nevyjadriť sa po prečítaní všetkých recenzii k spoločnosti Radiolan. Som zákazníkom už 6 rokov a keď pridám, že mám internet aj vo firme- tak 10rokov. Reakcie ľudí sú naozaj rozdielne. Nechcem nikomu vnucovať, že má, alebo nemá pravdu a že všetko je ružové, ale v mojom prípade som s firmou Radiolan naozaj spokojný. Mal som aj iných operátorov, ktorí vládnu "svetom", a chyby boli aj z ich strany a na to, koľko som platil, som očakával iné služby a výhody. Internet mi "frčí" na dobrej a mne vyhovujúcej úrovni. O výpadku som vždy vopred informovaný spoločnosťou(mailom). Myslím si, že som dobre viditeľný, tak aj internet ide ako má. Mám aj chalupu v obci, kde iný operátori zlyhali, riešenie som našiel v spoločnosti Radiolan. No nepíšem to sem do recenzii, len pre to, aby som sa porovnával s inými.(recenziami) Len mi príde dosť nefér, keď píšu zákazníci vo väčšine, len tie zlé... Tí, čo sú spokojní, nič neriešia a samozrejme chyby sú vykričané do sveta. Sám mám firmu, kde som vďačný za každého zákazníka. Žiaľ každému neviem ani ja uľahodiť. No keď niečo riešim v dnešných ponukách, áno všetko je o zmluvách, ako sú postavené a čo obsahujú... Už som veľký chalan a musím čítať v zmluvách všetko, keď chcem pochopiť. Nikto za mnou nebol a nevnucoval mi jeho služby pod tlakom. Je to len moje rozhodnutie, hlavne slobodné a môj postoj k danej veci. Ešte raz ďakujem, za poskytovanie vašich služieb, ktoré sú pre mňa skutočne na úrovni, ktorú ja potrebujem ku každodennému životu a chodu mojej prevádzky...
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 09.07.2018
Dobrý večer, Vaša spokojnosť nás naozaj teší a dúfame, že budete naše služby využívať aj naďalej. Ďakujeme Vám

Albert

27.05.2018
Stará Turá
Strašné! Táto spoločnosť je jedna z najhorších poskytovatelov internetu.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, v prípade technických problémov je potrebné vždy kontaktovať našu hotline linku 02/33004111 aby sme ich mohli odstrániť. Poruchy riešime promptne a vždy k spokojnosti našich zákazníkov. Prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby som mohla preveriť o aký problém sa jednalo. Ďakujem a prajem príjemný deň.

Jano

25.05.2018
Stupava
Všetko funguje ako má. Som spokojný
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Spokojnosť našich zákazníkov nás teší. Ďakujeme Vám

Palo

16.05.2018
Surfuj, Bratislava
Internet funguje spolahlivo, ziadne datove obmedzenia FUP takze deti mozu spokojne "youtubovat". Nemam nic co by som kritizoval a tam kde neni optika najlepsia volba.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Spokojnosť našich zákazníkov nás teší. Ďakujeme Vám

Andrej

09.05.2018
Vinosady
Ma to niekto a podelí sa zo skúsenosťami ? Vidím priamo na vysielač ;)
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, na našom tel.čísle 02/3300 4000 si môžete dohodnúť bezplatnú nezáväznú obhliadku, kde technik priamo na mieste preverí viditeľnosť na náš prístupový bod. Ďakujeme Vám

rook

03.05.2018
mast
slabe, pomale zavadzajuca rychlost
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, v prípade technických problémov je potrebné vždy kontaktovať našu hotline linku 02/33004111 aby sme ich mohli odstrániť. Poruchy riešime promptne a vždy k spokojnosti našich zákazníkov. Prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby som mohla preveriť o aký problém sa jednalo. Ďakujem a prajem príjemný deň.

Lu

25.04.2018
fajnove podmienky v zmluve
Pri tejto spolocnosti si dajte pozor na to, ak si date "vyhodnu" viazanost na dva roky, tak pokial pisomne nevypovedate zmluvu, tak automaticky vam to predlzia opat na dva roky... argument, ze aby mal klient zabezpecenu vyhodnu cenu...ibaze ak to chcete zrusit pred koncom predlzenej viazanosti...., musite zaplatit pokutu - teda poplatky az do konca viazanosti.... cize ste rukojemnikom spolocnosti. My sme to chceli zrusit, ale ked sme s nimi volali v termine - este sa to nedalo... a potom sa to uz zrazu nedalo...to ze tam su pokuty, to vam samozrejme nepovedia... cize...vedla domu mame privedenu optiku... s rychlostou 300mb/s...a my sme na dalsi rok a 3/4 odkazani na 30mb/s...lebo sme si nevsimli tie ich veticky... a este... pookial sme viaceri doma na nete...pozerame film, alebo stahujeme daco...ostatnym to mrzne a seká... a to máme ten starý program ze doma medium ... no ... strasne nervy mam na to, ale bohuzial sme necitali poriadne, tak varujem aspon vas :)
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, vzniknutá situácia nás mrzí, prosím napíšte mi na hodalova@radiolan.sk Vaše kontaktné údaje aby som mohla preveriť celý postup pri Vašom podávaní výpovede. Ďakujem Vám

Peto

18.03.2018
Stupava
Strasne zlee najhorsia spolocnost aku som zazil,velmi caste vypadky,slaby internet uplne vsetko zlee,konecne mam volno chcem si pozriet telku a zase vypadok nejdu nam programi,nic nove a starostlivost o klienta nulovaa neda sa to pozerat a balik programov same chujoviny uplny prepadak cela spolocnost
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, v prípade technických problémov je potrebné vždy kontaktovať našu hotline linku 02/33004111 aby sme ich mohli odstrániť. Poruchy riešime promptne a vždy k spokojnosti našich zákazníkov. Prosím kontaktujte ma na hodalova@radiolan.sk aby som mohla preveriť o aký problém sa jednalo. Ďakujem a prajem príjemný deň.

Mihalik

13.03.2018
Reklamacia dodanej sluzby
Po predlzeni zmluvy nastali problemy z rychlostou a stabilitou pripojenia. Poruchu som nahlasil reakcia radiolanu bola ze vsetko je poriadku, po opatovnom nahlaseni so mnou komunikovali iba cez sms, po 11 dnoch konecne poslali technika aby preskumal kde je problem, vymenil antenu co problem neriesilo, po dalsej reklamacii sme sa dohodli na odstupeni od zmluvy, bez zmluvnych pokut, avsak dnes mi prisiel list, zd odstranenie a vratenie zariadenia je na moje naklady. Takze moje hodnotenie spolocnosti Radiolan je asi take, ze jedna hviezdicka je pre nich absolutny prepich a nezasluzena, sluzbu Vam aj vdaka ich vlastnej chybe zrusia ale na Vase naklady
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, vzniknutá situácia nás mrzí. Prosím ak je Váš problém aktuálny napíšte mi na hodalova@radiolan.sk aby som mohla preveriť postup pri ukončení Vašej zmluvy.Ďakujem Vám

Periro

20.02.2018
XL Program, Sucha nad Parnou
Uz mesiac stale v spojeni s podporou ze nedosahujem pozadovanych 50mbps ale max do 10. Vzdy ta ista rozpravka dokola, restartujte antenu a router (uz mi to pride jak keby si mysleli ze ludia doma su neschopni a nenapadne im to ako prve spravit). Kazdopadne nic nepomahalo, upload super, ping tiez, download 4x nizsi ako uvedeny. Po dvoch tyzdnoch prisiel technik s tym, ze zrazu vsetko funguje tak ako ma. Nepovedal ani slovo, dal podpisat papier na ktorom si zaskrtol ze sa jednalo o neopravnene nahlasenie poruchy za ktore si vypytal 28€, ale ani necekol o tom tak som si to ani nevsimol, potom zduchol. Na druhy den prisla emailom hned faktura. To mam u nich dve zmluvy uzatvorene a zaplatene na rok dopredu. Sluzba k zakaznikom 0 bodov!
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. Prosím napíšte mi na hodalova@radiolan.sk Vaše kontaktné údaje aby som mohla preveriť postup pri servisnom výjazde. Ďakujem Vám

Frndova

15.01.2018
Internet
Najlepsi internet v okoli Samorina, internet slape ako ma. Ak nastal hocijaky problem vzdy sa to riesilo. Pristup k zakaznikom maximalna spokojnost, nikdy som nemal problem. Vrelo odporucam.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Spokojnosť našich zákazníkov nás teší. Ďakujeme Vám

Surfovac

13.01.2018
Kvalita pripojenia
Ja som s pripojwnim od Radiolanu spokojny. Stabilita, rychlost, pingy, nezahadzovanie paketov je OK. Pripojenie v NR Drazovce. Pristup ptacovnicky v klientskom centre skutocne excelentny.
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Spokojnosť našich zákazníkov nás teší. Ďakujeme Vám

Stano

03.01.2018
Šenkvice
Bez problémov
RadioLAN, spol. s r.o. RadioLAN, spol. s r.o. 28.05.2018
Spokojnosť našich zákazníkov nás teší. Ďakujeme Vám

< Späť na detail providera